  • 11. Data: 2019-09-13 06:02:10
    Temat: Re: Potrzebna porada w sprawie umowy
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Mam prepaid w Virgin. Co z tego skoro mnie skubią, bo nawet jak kupię
    > najtańszy pakiet to i tak go nie wykorzystam, zwłaszcza netu. A poza
    > tym, nie mogę z niewiadomych powodów wysyłać SMS-ów i dział techniczny
    > od Virgin wymięka, więc się rozglądam za jakąś alternatywą. I na dodatek

    3zł miesięcznie. I to nazywasz skubaniem? Szukasz umowy za 1zł?

    > muszę co miesiąc pilnować wykupienia pakietu i na co mi ten problem.

    Nieprawda, odnawia się automatycznie.

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2019-09-13 06:02:58
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-09-12 o 22:08, ToMasz pisze:
    > Czyli mamy za 3 zeta. niczego nie musisz pamiętać, bo jak doładujesz raz
    > na rok za 5 dych - masz święty spokój na półtora roku.

    Z zastrzeżeniem, aby ładował jednak za 30zł, bo jest tylko rok ważności
    konta po doładowaniu.

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2019-09-13 06:04:33
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > No to sam zacznij na https://virginmobile.pl/oferty/karta i idź dalej
    > usiłując kupić ten pakiet. Wiąże się to z założeniem nowego konta nawet
    > jeśli podasz numer który już u nich masz. A ja już mam konto, po co mi
    > drugie.
    > Jak już masz konto, to po zalogowaniu tam, za zgromadzoną na nim gotówkę
    > możesz kupić jedynie pakiet 30 min za 5 zł.

    Ewidentnie z czymś sobie nie dajesz rady. Pakiet za 3zł działa cały czas
    na starych numerach (co najwyżej może trzeba zmienić taryfę, jak masz
    poprzednią). Poproś dziecko sąsiada, aby ci zmieniło taryfę i aktywowało
    pakiet (może być przez internet, może być kodem USSD).

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2019-09-13 08:54:28
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 13 Sep 2019 06:02:10 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > 3zł miesięcznie. I to nazywasz skubaniem? Szukasz umowy za 1zł?
    Powiedziałem czego szukam. Taryfy w której płacę za to z czego
    korzystałem, bez żadnych "pakietów" i przedpłat. I tak, skubią bo primo
    nie korzystam za 3 zł a secundo, jak mam środki na koncie to przepadną
    kiedy zmienię usługodawcę, tertio sprzedają mi niechcianą usługę bo nie
    korzystam z netu. Cholera, czy sprzedaż wiązana nie jest przypadkiem
    zabroniona przez Kodeks Handlowy?

    > Nieprawda, odnawia się automatycznie.
    Prawdopodobnie mówimy o różnych rzeczach. Ty mówisz o "pakiecie"
    startowym. Ja mówię o "pakiecie" który ewentualnie dokupujesz gdy już
    masz ten startowy (razem z kontem i numerem). Moja wina, bo jeszcze się
    tego nie nauczyłem.

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 15. Data: 2019-09-13 09:07:51
    Od: Trybun <M...@j...ru>

> [...]
    > gadałeś tyle zapłaciłeś. Dziś operatorzy oferują jakieś "pakiety" które
    > przepadają po jakimś terminie o ile ich nie wykorzystasz i ogólnie,
    > naciągają klienta jak mogą produkując zawiłości i licząc na wpadki.
    > Mam pytanie - czy ktoś oferuje prostą taryfę w której tyle zapłacisz ile
    > skorzystasz, zarówno jeśli chodzi o rozmowy, SMS-y czy transfer danych?
    > Używam telefonu bardzo rzadko. Kilka rozmów, kilka SMS-ów wysłanych i
    > kilkanaście odebranych max. miesięcznie, praktycznie zero internetu,
    > więc część stała taryfy powinna być jak najmniejsza.

    Prosta sprawa - kupić starter VM doładować i takiej używać, Każde
    doładowanie przedłuża ważność konta o rok, płacisz tylko za to co
    korzystasz. Poza tą koniecznością raz na rok przedłużenia ważności konta
    nie ma żadnych zobowiązań.

  • 16. Data: 2019-09-13 09:08:51
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 13 września 2019 08:54:29 UTC+2 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:

    > Powiedziałem czego szukam. Taryfy w której płacę za to z czego
    > korzystałem, bez żadnych "pakietów" i przedpłat.

    Więc poleciłem nju
    Nie korzystasz płacisz 9zł, ale tylko przez pierwsze 3 miesiące, później jak nie
    korzystasz nie płacisz nic.
    Jak korzystasz to płacisz za minute ale nie więcej jak 19 zł miesięcznie(w tym
    rozmowy, sms i internet)
    https://www.njumobile.pl/oferta/abonament-mono/19

  • 17. Data: 2019-09-13 12:02:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    Maciejewski napisał:

    >Więc poleciłem nju
    >Nie korzystasz płacisz 9zł, ale tylko przez pierwsze 3 miesiące,
    >później jak nie korzystasz nie płacisz nic.

    Owszem, ale kolega jednak troche korzysta.
    30 minut po 19 gr ... 6zl. Mozna sie zastanowic nad pakietem mini9 czy
    mini3 w Virgin...

    >Jak korzystasz to płacisz za minute ale nie więcej jak 19 zł
    >miesięcznie(w tym rozmowy, sms i internet)
    >https://www.njumobile.pl/oferta/abonament-mono/19

    SMS sa w to wliczone, czy platne osobno, ale nie wiecej niz 9 zl/mc ?
    Co podnosi maksymalny rachunek do 28 zl ...

    J.

  • 18. Data: 2019-09-13 19:12:11
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > kilkanaście odebranych max. miesięcznie, praktycznie zero internetu,
    > więc część stała taryfy powinna być jak najmniejsza.

    Sorry, nie rozumiem i nie zrozumiem prepajdziarzy. Mam abonament bez
    ograniczeń z internetem włacznie i kosztuje mnie to 1zł dziennie.
    Wiem że płacę tym samym za utrzymanie masztów, obsługi itd. co daje mi
    dostęp do sieci w systemie nieograniczonym.
    Prepajdziarzom należy się kop w dupę za skąpstwo i niech sobie postawią
    własne nadajniki i je utrzymują. A jak zapomną doładować to do więzienia :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 19. Data: 2019-09-13 20:05:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    [...]
> [...]
    >Prepajdziarzom należy się kop w dupę za skąpstwo i niech sobie
    >postawią własne nadajniki i je utrzymują.

    Pretensje do prezesa - zabral wam "abonamenciarzom", zrobil siec i
    dopuscil prepajdziarzy :-)

    >A jak zapomną doładować to do więzienia :)

    A jak zapomna, to srodki przepadaja :-(

    A tak po prawdzie - jak juz zrezygnujesz z misji poprawiania sieci, to
    bedziesz mogl wybrac tam gdzie taniej ... i lepiej.
    Dla jednych to bedzie abo, dla innych prepaid.

    Oferty z jednej strony sie wyrownuja, a z drugiej ... nigdy nie
    wiadomo co tam prezesowi wpadnie do glowy ...
    Ale malych abonamentow juz nie ma ... wiec jak kolega malo korzysta,
    to go prezesi skazali na prepaid :-)

    J.

  • 20. Data: 2019-09-13 20:44:55
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-09-13 o 20:05, J.F. pisze:

    > A jak zapomna, to srodki przepadaja :-(

    I bardzo dobrze.

    > A tak po prawdzie - jak juz zrezygnujesz z misji poprawiania sieci, to
    > bedziesz mogl wybrac tam gdzie taniej ... i lepiej.
    > Dla jednych to bedzie abo, dla innych prepaid.

    1zł dziennie, stać mnie i nie muszę kombinować z jakimiś popierdolonymi
    środkami. Zwyczajnie, MAM ZAWSZE ŚRODKI :]

    > Oferty z jednej strony sie wyrownuja, a z drugiej ... nigdy nie wiadomo
    > co tam prezesowi wpadnie do glowy ...
    > Ale malych abonamentow juz nie ma ... wiec jak kolega malo korzysta, to
    > go prezesi skazali na prepaid :-)

    1zł /dziennie to dużo? No fakt, szkoda że nie ma monet 0,5gr lub 0,1gr
    pewnie znaleźliby się tacy, co stracą pół dnia na pierdolenie o biedzie
    i kombinowaniu przez tydzień jak wydać mniej niż 0,1gr zamiast zarobić
    złotówkę w pracy.