  • 21. Data: 2019-09-13 22:58:25
    Temat: Re: Potrzebna porada w sprawie umowy
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Grzexs" qldv0h$1127$...@g...aioe.org

    > Kup

    Dlaczego? Nie taniej przenieść?
    (choćby znikąd)

    > doładuj raz

    Dlaczego? Po przeniesieniu można mieć sporo szmalu.

    > i tyle.

    > A telefon kup choćby na raty, w markecie

    Można wygrzebać w śmietniku. Ja mam sprawne
    stare telefony; jeden z ubiegłego wieku, ale
    ten akurat bez akumulatora -- trzeba wrzucić
    cztery zwykłe AA, które bardzo szybko wyładowują się.

    > na wyprzedaży czy gdziekolwiek indziej.

    Co jakiś czas trzeba wyrzucić sprawny telefon
    tylko dlatego, że są już nowsze i lepsze -- taki
    stary można wykorzystać do okazjonalnych rozmów.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 22. Data: 2019-09-13 22:59:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jacek Maciejewski" kz549z5eljcc$....@4...net

    > Mam prepaid w Virgin. Co z tego skoro mnie skubią, bo nawet jak kupię
    > najtańszy pakiet to i tak go nie wykorzystam, zwłaszcza netu. A poza
    > tym, nie mogę z niewiadomych powodów wysyłać SMS-ów i dział techniczny
    > od Virgin wymięka, więc się rozglądam za jakąś alternatywą. I na dodatek
    > muszę co miesiąc pilnować wykupienia pakietu i na co mi ten problem.

    Możesz używać bezpakietowo.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 23. Data: 2019-09-13 23:01:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 5d7b69c1$0$540$6...@n...neostrada.pl

    > Owszem, ale kolega jednak troche korzysta.

    Przez 2 tygodnie wygadałem aż 20 groszy na wiele rozmów.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 24. Data: 2019-09-13 23:11:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Liwiusz" 5d7b14f2$0$17347$6...@n...neostrada.pl

    > Z zastrzeżeniem, aby ładował jednak za 30zł, bo
    > jest tylko rok ważności konta po doładowaniu.

    Po doładowaniu czy po uruchomieniu pakietu?

    -=-

    ZTCP korzystasz z wahadła -- przenosisz to tu (nie
    pamiętam, gdzie) to tam (a2m chyba) i masz za freeko.

    -=-

    Na tej grupie raczej są sami teoretycy doładowań -- IMO
    wszyscy stąd latami drenowali Faktycznie po 5 miesięcy,
    a teraz zaś drenują krócej fioletowo lub czerwono.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 25. Data: 2019-09-13 23:17:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "LordBluzgR" 5d7be3c9$0$500$6...@n...neostrada.pl

    > 1zł /dziennie to dużo?

    Dużo -- a2m daje za niecałą dychę miesięcznie
    gadanie do woli na niespecjalne numery.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 26. Data: 2019-09-13 23:18:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 13 Sep 2019 20:44:55 +0200, LordBluzg(R) napisał(a):

    > 1zł dziennie, stać mnie i nie muszę kombinować z jakimiś popierdolonymi

    I to ze cie stac uzasadnia zeby nie wybrac oferty za 50 gr dziennie ?
    :-P

    > środkami. Zwyczajnie, MAM ZAWSZE ŚRODKI :]

    Eeee tam - w prepaidzie jak doladuje, to tez mam.
    A ty jak nie zaplacisz rachunku, to tez ci zablokuja :-P

    > 1zł /dziennie to dużo?

    Duzo, jesli gdzie indziej mozna zaplacic 70 gr :-P

    J.

  • 27. Data: 2019-09-13 23:34:26
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

    > "LordBluzgR" 5d7be3c9$0$500$6...@n...neostrada.pl

    > Dużo -- a2m daje za niecałą dychę miesięcznie
    > gadanie do woli na niespecjalne numery.

    Bardzo dużo. Mnie pre-paid kosztuje 5 gr dziennie. Do wygadania mam
    jeszcze ponad 500 zł. Przy moim sposobie korzystania z telefonu (dzwonie
    głównie do własnej sieci, co nie zużywa środków), to nigdy tego nie wygadam.

    --
    Grzexs

  • 28. Data: 2019-09-13 23:47:10
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 13 Sep 2019 22:59:52 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał(a):

    > Możesz używać bezpakietowo.

    A jak?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 29. Data: 2019-09-14 01:07:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jacek Maciejewski" 1sdrt3wf7xxcl.6s4cl71xzygg$....@4...net

    > A jak?

    Nie mając pakietu, zużywasz grosze na minuty i SMSy.
    Nie dzwonisz -- forsa nie schodzi, choćby i przez rok.
    Masz też lejek netowy -- do: m@ili, AGPS, NTP OK, ale
    do oglądania pornoli -- raczej ;) nie; aplikacje
    bankowe różnie to tolerują; aplikacja Lidla -- od
    biedy daje sobie radę.

    Po przeniesieniu do Play/Fakt masz na 60 dni 200 pln
    i 20 GB netu a po tym czasie 1,5 pln przez kolejne
    miesiące -- w sumie rok.

    Kiedyś Play dawał 500 pln i 50 GB na 5 miesięcy,
    później tylko Fakt (to też Play, ale czerwony)
    a teraz jest 200/20/60.

    https://www.play.pl/kampanie/przenies-numer-na-karte
    /

    Na tej grupie ludzie uskuteczniają wahadło -- z Play do
    A2M czy VM, następnie do Play...

    Chyba Plus też jest ciekawy, ale nie testowałem
    a regulamin nie jest jednoznaczny. Coś na kształt:

    - przez tydzień, czyli przez trzy dni ;)

    **Chyba** coś takiego:

    - aby skorzystać, musisz mieć wystarczające środki
    (czyli ileś) do uruchomienia czegoś, co jest
    bezpłatne

    Rozbieżność (o ile nadal istnieje) bierze się być może
    z nieuwagi piszących regulaminy. (zmienili cos w jednym
    miejscu, ale zapomnieli o korekcie w innym miejscu)

    -=-

    Namawiają Cię do abonamentu, hojnego płacenia itp.?
    Domyślam się, że sami skąpią jak mogą i gdzie mogą.

    -=-

    Ja naprawdę w 2 tygodnie przegadałem ze swej komórki 20 groszy.
    I naprawdę nie przeniosłem jednego z masy numerów swych do Play,
    choć byłem akurat obok salonu Play, w którym nie było klientów.

    Nie przeniosłem, bo nie było motywacji. Zamierzam przenieść za
    2 tygodnie. I nawet wiem, który numer. (ten, który wystartował
    wczoraj w pomarańczowych barwach) Wiem też, jaki numerek ma
    spocząć obok niego w dwuSIMowym telefonie.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 30. Data: 2019-09-14 13:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jacek Maciejewski j...@g...pl ...

    > I tak, skubią bo primo
    > nie korzystam za 3 zł a secundo

    potraktuj te 3zł jako minimalna opłate stała za gotowośc do odebrania
    rozmowy.

    OMG...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,