  • 11. Data: 2015-04-18 20:11:03
    Temat: Re: Powaliło mnie na kolana... klękajcie narody!
    Od: d...@g...com

    użytkownik ACMM-033 napisał:

    > OK, jeśli to przewidujesz i liczysz się, to dobrze. Jednak jeśli ktoś
    > potrzebuje rzeczywistej pojemności, to jest to pierdolone oszustwo.

    Przeciętny techniczny wie, że nie ma w sprzedaży ogniw o większej
    pojemności niż produkują liderzy. Jak taki sony wypuszcza np. 2000mAh
    w cenie np. 10zł/pcs, jest jasne iż nie kupisz 4 takich ogniw za 8PLN.

    To samo z podobnym wątkiem o laserze, jak byk stoi na obudowie
    moc <5000mW, równie dobrze może być napisane <1KW
    i też będzie zgodne.

    Miernik mocy optycznej laserów to coś ok. 650PLN dla mocy do 40mW,
    a dla wyższych mocy coś ok 2kPLN, nikt nie zmierzy, reklamacji
    brak. Frycowe się płaci.

  • 12. Data: 2015-04-18 20:12:57
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 18.04.2015 o 12:31, John Smith pisze:

    > Jak chcesz się jeszcze bardziej ekscytować - włącz TV.
    > Zielona Wyspa nie jest już wspominana, za to mamy
    > Wyspę Szczęśliwości i najlepszy okres w dziejach Polski.
    >
    > Profesjonalnie komentując, kupiłem 4 szt. takich akumulatorków,
    > dałem 5 zł. Przed kupnem zakładałem, że mają z 450 mAh (10% z nadruku)
    > i BC800 tyle pokazał. Założenie spełnione, w sumie jestem zadowolony.
    > Są zastosowania do których wstyd jest włożyć Eneloop.
    > K.

    Tylko, że uczciwie by było jakby od razu dali nadruk 450 mAh. A gdyby
    faktycznie miał 100 mAh? Już by tych założeń nie spełnił.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 13. Data: 2015-04-18 21:03:48
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2015-04-18 o 15:13, ACMM-033 pisze:

    > OK, jeśli to przewidujesz i liczysz się, to dobrze. Jednak jeśli ktoś
    > potrzebuje rzeczywistej pojemności, to jest to pierdolone oszustwo.
    Dokładnie. Gdybym potrzebował aku o małej pojemności to po prostu bym
    takie kupił, a nie finansował złodzieja.
    Na alledrogo akumulatorki kupując trzeba zakładać ich pojemność około
    10% od deklarowanej i do tego wystawiać pozytywne komentarze :)

  • 14. Data: 2015-04-18 22:17:52
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Jawi" <g...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Dokładnie. Gdybym potrzebował aku o małej pojemności to po prostu bym
    > takie kupił, a nie finansował złodzieja.

    I to raczej chyba po sklepach poszukać, bo skąd wiadomo, że jak deklaruje
    500 mAh, to nie da np. 50, czy 70 mAh. Pół biedy, jeśli babcia z radyjkiem
    pojedzie na działkę, to najwyżej weźmie sobie drugi komplet i wymieni, jeśli
    zdechnie przy słuchaniu znanego Papy z Piernikowa, drugi komplet w sumie tak
    wiele nie wyniesie, więc da się przepłakać.
    Gorzej, gdy np. zechcę pojechać w góry... np. mam zamiar z Palenicy
    Białczańskiej, przez D5Stawów, Rysy, po słowackiej stronie wrócić... i mieć,
    radio z nadajnikiem (kupiłem FT817ND), mieć jak pogadać, a nie, że jedno CQ
    zapodam i całe zasilanie pójdzie w pizdu.

    > Na alledrogo akumulatorki kupując trzeba zakładać ich pojemność około 10%
    > od deklarowanej i do tego wystawiać pozytywne komentarze :)

    Czasem się zastanawiałem, czy nie zrobić np. tak, że pozakładać full kont
    "fikcyjnych", pokupować, zapłacić rzecz jasna (więc mieć kasy na takie coś)
    i jak przyjdzie, i okaże się be, to powystawiać neutrale (no, bo towar
    przyszedł) za niezgodność z opisem, oraz rozdmuchać, kto takie gówno
    sprzedaje.
    Bo ja odnoszę wrażenie, że Allegro zależy, by takie gówna szły, w sumie,
    jeśli nie dbają o wizerunek, to może dlatego, że nie można dbać o coś, czego
    się nie ma?
    Kiedyś spam cięli równo, dziś nawet punktu chyba w regulaminie nie ma.

    --
    Numery telespamerów: 814605413 222768000 616285002
    (będzie ich więcej, gdy zadzwonią)

  • 15. Data: 2015-04-18 22:23:52
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Cezary Grądys" <c...@w...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Tylko, że uczciwie by było jakby od razu dali nadruk 450 mAh. A gdyby
    > faktycznie miał 100 mAh? Już by tych założeń nie spełnił.

    No właśnie, o to chodzi, jeśli w sklepie na stojaku np. jest butelka pół
    litra mleka, kosztująca 20 złotych, to biorąc ją zgadzam się na warunki i
    nie czuję się moralnie upoważniony, jak już wezmę, aby awanturzyć, że drogo.
    Inaczej, gdy na stojaku jest mleko pół litra 5 złotych, a się okaże, że
    mleka będzie 0.4, bądź w kasie zakosztuje 6 złotych, to już kurestwo.

  • 16. Data: 2015-04-19 12:28:22
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-04-18 o 22:17, ACMM-033 pisze:

    > Użytkownik "Jawi" <g...@p...fm> napisał w wiadomości
    >
    > I to raczej chyba po sklepach poszukać, bo skąd wiadomo, że jak
    > deklaruje 500 mAh, to nie da np. 50, czy 70 mAh. Pół biedy, jeśli babcia
    Dlatego kupuje się oryginalne enelopy sanyo, ich pojemność zgadza się z
    deklarowaną +-5% na BC700, innych już nie kupuję odkąd przejechałem sie
    na GP kupione za chore pieniądze w MM, po pół roku straciły ponad połowę
    pojemności z rzadka używane w aparacie, teraz nawet do zabawek się nie
    nadają, już nie mówiąc o samorozładowaniu, zawsze trzeba było je ładować
    przed użyciem, teraz na enelopach to bajka.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 17. Data: 2015-04-19 16:58:01
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2015-04-18 o 22:17, ACMM-033 pisze:
    > I to raczej chyba po sklepach poszukać
    no po sklepach

  • 18. Data: 2015-04-19 17:00:40
    Od: Jawi <g...@p...fm>

> [...]
    > takie coś) i jak przyjdzie, i okaże się be, to powystawiać neutrale (no,
    > bo towar przyszedł) za niezgodność z opisem, oraz rozdmuchać, kto takie
    He he, nie zarobiłbyś, tylu jest takich sprzedawców :)
    Prędzej zresztą, odsyłać do sprzedawcy w formie reklamacji, jak
    przedsiębiorca musi oddać również koszty wysyłki.
    Po co mam płacić za prostowanie świata.

  • 19. Data: 2015-04-19 18:59:35
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > no po sklepach

    Takiż mój zamysł. My tu sobie jajca robimy, a problem w szerszym ujęciu nie
    jest wcale taki do końca śmieszny. Jak mnie zabraknie prądu w dupiastych
    akumulatorkach w starej Motoroli, poszedłem do sklepu na osiedlu, to
    najwyżej się z domem nie skonsltuję, co miałem dokupić. Jak się w górach z
    dala od cywilizacji znajdę w sytuacji sraczkowatej, bo mi "jebły"
    akumulatorki, na których było 4500 mAh i stosownie je przed wyprawą
    przygotowałem, a okazały się 100 mAh i nie z\dołam wezwać pomocy, bo niczego
    taką padaką nie zasilę, to już uważam, że pod prokuratora podpada.
    Swoje GP kupiłem w kiosku na osiedlu, dobre źródło, bo mi nie padaczą.

  • 20. Data: 2015-04-19 19:07:02
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > He he, nie zarobiłbyś, tylu jest takich sprzedawców :)

    Ale, ja nie chcę w tym przypadku zarobić, tylko mieć satysfakcję, że
    możliwie wielu niezbyt uczciwym sprzedawcom popsułem wwizaerunek.
    Stąd najpierw wygrana w Totka, choćby w EP co miesiąc 5 koła, to miesięcznie
    jedno wydawać na takie gówno, a za pozostałe 4 "chodzić na dziwki" :)

    > Prędzej zresztą, odsyłać do sprzedawcy w formie reklamacji, jak
    > przedsiębiorca musi oddać również koszty wysyłki.
    > Po co mam płacić za prostowanie świata.

    No, ja wiem, że to mocno naokoło i niekoniecznie tędy droga, ale skoro mi
    się nudzi? :)) Oczywiście, jeśli, to wtedy, gdyby było mnie na to stać...
    Tylko, że tak po prawdzie, to nie zależy mi na karaniu, tylko na rozwiązaniu
    problemu. A kara potem, jeśli starczy czasu i energii.