  • 11. Data: 2020-03-04 16:59:36
    Temat: Re: Powerbank jako UPS
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-03-04 o 08:43, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:

    > Znam(i posiadam) trzy powerbanki, mogące pracować jako UPS, odradzam.
    > Jak chcesz sobie potestować, to może ten:
    > http://www.soshine.com.cn/a674.aspx
    > Lub ten:
    > https://www.tomopowerbank.com/shop/tomo-m4/

    Mam TOMO, w uj wielkie samo-rozładowanie mimo wyłączenia. Zostawiłem na
    trochę baterie i je "wyzerował". Jako ładowarka spoko i jak wyjść ze
    świeżymi bateriami.

    --
    Irokez

    --
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
    http://www.avg.com

  • 12. Data: 2020-03-05 23:27:01
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 04/03/2020 00:42, Adam wrote:
    > Druciarstwo?

    Tak. Musisz wykonać własnoręczną obudowę, podpiąc zasilacz, dodać
    konwetery z 12V na 5V, prawdopodobnie bawić się z 230V itd itp. Możesz
    to też nazwać hobby, ale mam wrażenie że 3x większy UPS od stacji
    pogodowej którą zasila będzie kiepskim pomysłem. Już bym wtedy wziął
    zwykły UPS i dodał diodę z kondensatorem na czas przełączenia.

  • 13. Data: 2020-03-06 08:59:47
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 05/03/2020 23:27, heby wrote:
    > Już bym wtedy wziął
    > zwykły UPS i dodał diodę z kondensatorem na czas przełączenia.

    Tfu, miało być "powerbank".

  • 14. Data: 2020-03-06 13:07:44
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 4 Mar 2020 08:44:39 +0100
    doszła do mnie wiadomość <5e5f5c63$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    od Irokez <n...@w...pl> :

    >Potrzebujesz coś w ten deseń jeśli to nie ma być duży klocek:
    >https://www.aliexpress.com/item/4000161273079.html
    >
    >nie wiem czy są obudowane już "gotowce", trzeba poszukać

    Takie cosik, plus ogniwo Li-Ion:
    https://abc-rc.pl/product-pol-8532-Zasilacz-buforowy
    -Ladowarka-Micro-USB-1A-do-Li-pol-18650-na-TP4056.ht
    ml

  • 15. Data: 2020-03-06 17:04:19
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-03-06 o 13:07, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
> [...]
    >>
    > Takie cosik, plus ogniwo Li-Ion:
    > https://abc-rc.pl/product-pol-8532-Zasilacz-buforowy
    -Ladowarka-Micro-USB-1A-do-Li-pol-18650-na-TP4056.ht

    Dokłądnie to samo co podałem tylko że zama płytka a resztę trzeba
    "doklejać". To co ja podałem to gniazdo baterii 18650 z płytką pod pleckami.
    Są też od razu z gniazdem microUSB:
    https://www.aliexpress.com/item/33007770861.html

    fajna sprawa.

    --
    Irokez

  • 16. Data: 2020-03-07 16:21:43
    Od: zhbick <n...@s...pl>

    W dniu 06.03.2020 o 13:07, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:

    > Takie cosik, plus ogniwo Li-Ion:
    > https://abc-rc.pl/product-pol-8532-Zasilacz-buforowy
    -Ladowarka-Micro-USB-1A-do-Li-pol-18650-na-TP4056.ht
    ml

    Przy pracy z akku napięcie na wyjściu = napięcie ogniwa, czy jest jakiś
    step-up do 5V?

  • 17. Data: 2020-03-07 18:48:23
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-03-07 o 16:21, zhbick pisze:

    -Ladowarka-Micro-USB-1A-do-Li-pol-18650-na-TP4056.ht
    ml

    > Przy pracy z akku napięcie na wyjściu = napięcie ogniwa, czy jest jakiś
    > step-up do 5V?

    Tu nie ma, trzeba dołożyć step-up np.
    https://abc-rc.pl/product-pol-7529-Przetwornica-SX13
    08-STEP-UP-2A-2-28V-odpowiednik-LM2577-XL6009.html

    --
    Irokez