    From: "Irek.N." <t...@j...taki.jest>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Powiadamianie na smartfona o pozycji i alarmie samochodu
    Date: Tue, 20 Feb 2018 09:46:04 +0100

    Jak zapewnisz sieć, to możesz nawet widzieć gdzie samochód jedzie :)
    Zobacz pod hasłem Black Vue. Ceny kamer z kosmosu, ale taka 750-ka chyba
    niczego sobie. Widzi w ciemności, rozdzielczość znakomita i to przy
    60klatkach. Tylko ta cena...
    Acha - żre dużo prądu, trochę ponad 0.3A i sama nie nadzoruje
    wyłączenia, trzeba zewnętrzny moduł albo pod istniejącą wyłączalną
    instalację (czasami w samochodzie coś się wyłącza po czasie).

    Tylko tyle mogę pomóc, na samym powiadamianiu się niestety nie znam.

    Miłego.
    Irek.N.