  • 1. Data: 2015-06-25 20:46:24
    Temat: Jaka kamerka
    Od: PlaMa <m...@w...pel>

    Cześć,

    przysiadam się do kupna rejestratora do samochodu. Budżet około 200zł.
    Czy nadal g1wh jest polecana?

  • 2. Data: 2015-06-25 23:53:53
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    O ile nie będzie to podróbka lub nie trafisz na model ze zwichrowaną optyką to jak
    najbardziej.

  • 3. Data: 2015-06-26 00:15:30
    Temat: Re: Jaka kamerka
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Konfabulator pisze tak:

    > O ile nie będzie to podróbka lub nie trafisz na model ze
    > zwichrowaną optyką to jak najbardziej.

    Wczoraj kupiłem i jedzie do mnie (z Polszy nie z Chin). Od razu
    poleciałem do kerfura po kropelkę ;)

    Jak będzie do d. to zaczepię ją na balkonie niech patrzy kto gruz do
    kubłów podrzuca.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 4. Data: 2015-06-26 01:23:18
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 2015-06-25 o 20:46, PlaMa pisze:
    > Czy nadal g1wh jest polecana?

    Zdecydowanie tak. Ładne, czytelne wideo i w dzien i w nocy.

  • 5. Data: 2015-06-26 10:11:44
    Od: p...@g...com

    --Jak będzie do d. to zaczepię ją na balkonie niech patrzy kto gruz do kubłów
    podrzuca.

    jak mieszkasz na parterze i przewidujesz akcje poscigowa to proponuje cos takiego :-)

    http://www.gearbest.com/action-cameras/pp_153557.htm
    l?vip=34318

    P.

  • 6. Data: 2015-06-26 11:19:58
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** PiteR pisze tak:

    > Wczoraj kupiłem i jedzie do mnie (z Polszy nie z Chin). Od razu
    > poleciałem do kerfura po kropelkę ;)

    No przyszła. Pierwsze wrażenie pozytywne. Listki sie ruszaja na drzewie
    jako żywe. Uchwyt trudno odczepiać ale coś się wymyśli.

    --
    Piter

    golf mk2
    a jak twój samochód będzie jeździł po 28 latach?

  • 7. Data: 2015-06-26 11:24:58
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** pisze tak:

> [...]
    > gruz do kubłów podrzuca.
    >
    > jak mieszkasz na parterze i przewidujesz akcje poscigowa to

    Chipset : Ambarella A7
    Video Format: MP4

    bajera :)

  • 8. Data: 2015-06-26 16:24:54
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "PlaMa" <m...@w...pel> wrote in message
    > Cześć,
    > przysiadam się do kupna rejestratora do samochodu. Budżet około 200zł. Czy
    > nadal g1wh jest polecana?

    zamówiłem z ebayu 2 sztuki dla kolegi, obie się popsuły po lilku dniach a
    właściwie psuły karty pamięci z którymi potem się nie chciały włączyć... ogólnie
    po tym wszystkim co czytałem o nich byłem bardzo zawiedziony a kumple się zraził
    i jeździ bez...

    Pzdr
    Piotrek

  • 9. Data: 2015-06-26 23:34:35
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** PiteR pisze tak:

    > No przyszła. Pierwsze wrażenie pozytywne. Listki sie ruszaja na
    > drzewie jako żywe. Uchwyt trudno odczepiać ale coś się wymyśli.

    W południe jeździłem dieslem i faktycznie tak jak ludzie zeznają
    drgania silnika i buczenie przenosi się na nagranie. ARW coś robi z
    dzwiekeim, to ścisza to zgłaśnia. Wieczorem pojeździłem benzynowym i
    tego efektu nie ma. Nadal wrażenia pozytywne.

    https://youtu.be/K-sWiq6uhFc

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 10. Data: 2015-06-27 00:37:33
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-06-26 o 16:24, X-Man pisze:
> [...]
    > włączyć... ogólnie po tym wszystkim co czytałem o nich byłem bardzo
    > zawiedziony a kumple się zraził i jeździ bez...

    Na pewno kupiłeś G1WH?
    Na Sieci jest sporo stron, gdzie jest opisane, jak odróżnić oryginał od
    podróbki. Ponadto są (do oryginału) OIDP trzy wersje softu.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam