  • 11. Data: 2013-11-03 20:34:19
    Temat: Re: Powroty z 1 listopada
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 03 Nov 2013 19:30:55 +0100, ToMasz napisał(a):
    > (...)
    > (...)
    > chmm, ja dostałem podobnie, zapytałem tutaj co mam zrobić, dostałem kopy
    > w dupę od grupowiczów z nakazem płacenia bo prawdziwy mężczyzna płaci
    > nie targuje się. mnie się udało wytargować 50%, ale jak bym bliżej
    > mieszkał, bo zdecydowałbym się na sprawę w sądzie.

    W sadzie generalnie jestes przegrany.
    Sad oskarzonemu nie uwierzy, zonie nie uwierzy, bo zona,
    funkcjonariuszowi uwierzy.

    No chyba ze masz nagranie z kamery, albo np wilgotnosc byla za duza
    :-)

    J.

  • 12. Data: 2013-11-03 20:43:44
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-11-03 20:09, Przemeq pisze:
    > Oczywiście że zapłacę.
    > Mnie chodzi o zasadę, że można złapać każdego pokazać to co na
    > wyświetlaczu i wcisnąć każdy kit z tekstem jak się nie podoba to do sądu.

    Cóż, zasadniczo to nikt nie pokazuje "starego" odczytu i nie wciska
    kitów. Jak chcesz to zawsze możesz sprawę pozostawić sądowi.

    > I ciekawe ile procent super ekspertów z netu by się bulwersowało.

    LOL - są tu tacy. Eksperci z nich żadni, ale się wciąż bulwersują ;)

    > Prawda jest taka że kierowca ma ZERO metod weryfikacji tego co Pan
    > władza nam pokazuje.

    Cóż, kierowca to ma średnio co weryfikować - najwyżej może się nie
    zgodzić i sprawę pozostawić sądowi.

    > I nie namawiam tutaj do zaklinania rzeczywistości jak duża grupa
    > w internecie pisze "przekroczyłeś" nie płac, bo nie mieli homologacji,
    > bo była linia wysokiego napięcia, bo plansza reklamowa, bo zupa była za
    > słona.

    A skąd Twoje przekonanie, że to co podała rodzina to była wartość
    z momentu odczytu?

    > Przekroczyłeś płać ale miej twardy dowód, a nie parę cyferek na
    > wyświetlaczu.

    LOL - a rodzinnym odczytom z licznika wierzysz?

  • 13. Data: 2013-11-03 21:31:12
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    (...)

    > W sadzie generalnie jestes przegrany.
    > Sad oskarzonemu nie uwierzy, zonie nie uwierzy, bo zona,
    > funkcjonariuszowi uwierzy.
    ja miałem + 21km/h a błąd radaru to 3km/h więc zgodziłbym się na 19.
    druga sprawa... skomplikowana, ale ktoś w straży nie przeczytał
    oświadczenia następnie oskarżył mnie i żonę o "celowe wprowadzenie w
    błąd". Z ty już poszedłem zapytać o opinię i wszył na to że spoko można
    by się sądzić, ale pytanie czy warto. 500km w jedną stronę, a musiałbym
    jechać i ja i żona. Dałem sobie spokój i zapłaciłem za 100
    ToMasz
    Ps opiszę to kiedyś, dla przestrogi

  • 14. Data: 2013-11-03 21:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail f...@p...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > LOL - a rodzinnym odczytom z licznika wierzysz?

    Wiesz jak to jest, raz wierzysz, raz nie.
    Jak mówi ze jechał 65 to wskazanie 75 na radarze jest lekko podejrzane.
    Wczesniej pewnie powiedziałoby sie w duchu "kurde, zdawąło mi sie" - sam
    tak miałem kilka razy, ale dzisiaj wiemy troche wiecej.

    A co do liczników w domu - jak mi wskazuja co 2 miesiace tyle samo zuzycia
    to wierze, jak mi raz licznik pradu czy wody wskazywał źle to zglosiłem i
    naprawili.
    Zeby nie było, raz wskazywał za duzo a raz duzo za mało ale za to za mało
    to i tak oberwałem, bo zgłosiłem akurat w okresie wakacyjnym a te mendy
    policzyły mi według standardowego zuzycia jakbym był w domu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.

  • 15. Data: 2013-11-03 22:59:51
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Cóż, zasadniczo to nikt nie pokazuje "starego" odczytu i nie wciska
    > kitów. Jak chcesz to zawsze możesz sprawę pozostawić sądowi.

    Pozwolisz, że się nie zgodzę. Raz z 8 lat temu miałem okazję w Górze
    Kalwarii poprosić o czas pomiaru na "ręczniaku".
    Na co pan polucjant odpowiedział z rozbrajającym uśmiechem "O skasowało
    się..."
    Ja w ten sam sposób z rozbrajającym uśmiechem odpowiedziałem "Do widzenia" i
    pojechałem dalej.
    Do dzisiaj nie wiem czy skasował się pomiar, czy czas pomiaru, czy
    zwyczajnie chcieli mnie straszyć starym pomiarem.
    A stali w tym samym miejscu przez kilka godzin, a mnie próbowali dorwać,
    kiedy wracałem i pamiętałem, że stoją.
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 16. Data: 2013-11-04 00:36:54
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2013-11-03 19:11, kamil/Endurorider.pl pisze:

    > Jako z lubością czyni Navi Expert. I to w obydwie strony :)

    Jak się zawyża ograniczenia w obydwie strony?

    JK

  • 17. Data: 2013-11-04 08:08:46
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-11-03 22:59, WOJO pisze:

> [...]
    > Kalwarii poprosić o czas pomiaru na "ręczniaku".
    > Na co pan polucjant odpowiedział z rozbrajającym uśmiechem "O skasowało

    Zdarza się. i nie polucjant, a policjant.

    > Ja w ten sam sposób z rozbrajającym uśmiechem odpowiedziałem "Do
    > widzenia" i pojechałem dalej.
    > Do dzisiaj nie wiem czy skasował się pomiar, czy czas pomiaru, czy
    > zwyczajnie chcieli mnie straszyć starym pomiarem.

    No tak, czyli wiesz, ale z założenia będziesz ideologię dorabiał,
    że chcieli naciągnąć. Inna sprawa, że przez 8 lat to się sporo zmieniło.

    > A stali w tym samym miejscu przez kilka godzin, a mnie próbowali dorwać,
    > kiedy wracałem i pamiętałem, że stoją.

    Z całą pewnością polowali na Ciebie i tym razem nie mieli 'obcego'
    odczytu z dobrym czasem:>

  • 18. Data: 2013-11-04 09:00:52
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-11-03 21:59, Budzik pisze:
> [...]
    >
    > Wiesz jak to jest, raz wierzysz, raz nie.
    > Jak mówi ze jechał 65 to wskazanie 75 na radarze jest lekko podejrzane.

    Ta, jasne, lekko podejrzane. Bladego pojęcia nie ma jaka była dokładne
    prędkość w czasie pomiaru, ale od razu podejrzenie, że radar kłamie,
    a obserwacja była dobra.

    > Wczesniej pewnie powiedziałoby sie w duchu "kurde, zdawąło mi sie" - sam
    > tak miałem kilka razy, ale dzisiaj wiemy troche wiecej.

    Oczywiście, napisz jeszcze jak wygląda mechanizm reakcji na widok
    policji u niektórych - hamują, po fakcie pomiaru, standard.

    > A co do liczników w domu - jak mi wskazuja co 2 miesiace tyle samo zuzycia
    > to wierze, jak mi raz licznik pradu czy wody wskazywał źle to zglosiłem i
    > naprawili.

    Wahania +-15% wykrywasz mocą, czy stosujesz ciągły pomiar porównawczy?

  • 19. Data: 2013-11-04 09:23:56
    Od: Przemeq <p...@o...eu>

    Prawda jest taka mogą was zatrzymać i z uśmiechem Panie kierowco jechał
    Pan 120 tu na wyświetlaczu mam wynik,a jak się Pannie zgadza to do sądu.
    Kolega na służbie potwierdzi, "tak, tak, było" choć był w krzakach
    i nic nie widział, mamy słowo, kontra słowo i tyle.
    Mnie zatrzymali na drodze z Jastrzębia-Zdroju do Zebrzydowic zawsze tam
    stoją i nie jest tajemnicą że ta droga to na odcinku 10 km potrafi mieć
    i z 3 kontrole radarowe. Dlatego się upieram nie miałem 75 i tyle dalej
    to se mogę pogadać, popisać itp. System jest taki, że można
    w skrajnych przypadkach każdemu wcisnąć wszystko i gówno zrobimy.

    Przemeq

  • 20. Data: 2013-11-04 09:33:32
    Od: "mappl" <n...@m...pl>

    > Jak się zawyża ograniczenia w obydwie strony?

    w górę - in plus a w dół - in minus ;)