  • 11. Data: 2016-05-12 21:26:16
    Temat: Re: Pozdrowienia RDX
    Od: Dman666 <d...@g...com>

    W dniu niedziela, 8 maja 2016 21:20:33 UTC+2 użytkownik j...@i...pl napisał:
    > On Sun, 8 May 2016 09:39:19 +0200, "Axel" <n...@s...mu> wrote:
    > >>>Mniejszej nie miałeś? ;-P
    > >
    > >> A Ty co? Na modemie siedzisz? :P
    > >
    > >O nalepce mówię!
    >
    > Aaa... No nie było mniejszej ;)
    >
    > Taką miałem naklejoną na Transicie :)

    A mysklalem, ze ja tradycja zginela w narodzie.
    Moze tez okleje i druga bude...
    Jak ktos zinteresowany to mam jeszcze ze 3 sztuki duzych i kilka tych malutkich od
    reki (za klej nie recze bo to z dekade ma)
    --
    Dman-666

  • 12. Data: 2016-05-12 21:27:38
    Od: Dman666 <d...@g...com>

    W dniu sobota, 7 maja 2016 19:01:04 UTC+2 użytkownik j...@i...pl napisał:

    > To mogłeś jeszcze trafić dziś na mnie, bo gdzieś koło tej godziny
    > przemieszczałem się ze Statoila na Rosoła do Lidla na Pileckiego ;)

    Mastera bym poznal...gorzej z fokusem.
    --
    Dman-666

  • 13. Data: 2016-05-12 22:38:02
    Od: j...@i...pl

    On Thu, 12 May 2016 12:27:38 -0700 (PDT), Dman666 <d...@g...com>
    wrote:

    >Mastera bym poznal...gorzej z fokusem.

    Oj... Mógłbyś nie poznac, bo jest oklejony reklamą ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 14. Data: 2016-05-13 09:51:32
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    Użytkownik "Dman666" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > A mysklalem, ze ja tradycja zginela w narodzie.
    > Moze tez okleje i druga bude...
    > Jak ktos zinteresowany to mam jeszcze ze 3 sztuki duzych i kilka tych
    > malutkich od reki (za klej nie recze bo to z dekade ma)

    No chyba żartujesz. Ja na obu autach mam naklejki (jak pisałem, z jednego
    właśnie zlazła), z trzeciego córka zdjęła ;-P
    Nalepek zapasik jeszcze mam, więc dziękuję. Nawet jeszcze kilka ramek na
    tablice leży (łatwo się łamią, więc od czasu do czasu wymieniam)

    --
    Axel