  • 131. Data: 2004-01-25 18:13:40
    Temat: Re: Poznań Internet Exchange ??
    Od: f...@i...pl

    napisał(a):

    > nie bsdura, mam znajomego ktory siedzi w szwecji i ma takie lacze ...

    Ale piszesz ze "szkielet maja zapchany" i to jest wlasnie bzdura.

    Wojtek

  • 132. Data: 2004-01-25 18:38:12
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@e...net>

    W artykule <P...@i...pl> f...@i...pl
    napisał(a):

    > Ale piszesz ze "szkielet maja zapchany" i to jest wlasnie bzdura.

    Pewnie tak, jednak faktem jest ze obiecanych 2Mb/s na ofercie nie ma. U nas
    TPSA wywiazuje sie z nawet z 1Mb/s na InternetDSLu.

    --
    Tomasz Paszkowski

  • 133. Data: 2004-01-25 21:20:03
    Od: <a...@q...nu.pl>

> [...]
    nas
    > TPSA wywiazuje sie z nawet z 1Mb/s na InternetDSLu.

    Przepraszam bardzo, ale czy ty jestes jakims fanatykiem/pracownikiem
    Telekomunikacji ?;P

    Qpack

  • 134. Data: 2004-01-25 21:51:45
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@e...net>

    W artykule <bv1buq$9ek$1@atlantis.news.tpi.pl> <a...@q...nu.pl> napisał(a):

    > Przepraszam bardzo, ale czy ty jestes jakims fanatykiem/pracownikiem
    > Telekomunikacji ?;P

    Nie zwykly zadowolony klient, z uslug ich ceny (zarowno iDSL,NEO+,Polpak-T).

    --
    Tomasz Paszkowski

  • 135. Data: 2004-01-25 21:57:22
    Od: f...@i...pl

    On Sun, 25 Jan 2004 a...@q...nu.pl wrote:
    > nas

    > Przepraszam bardzo, ale czy ty jestes jakims fanatykiem/pracownikiem
    > Telekomunikacji ?;P

    On jest chyba z konkurencji (e-wro) , wiec sam sie dziwie .

    Wojtek

  • 136. Data: 2004-01-25 22:56:28
    Od: Przemysław 'Repcio' Gubernat <P...@G...com.invalid>

    On Sun, 25 Jan 2004 22:57:22 +0100, f...@i...pl <f...@i...pl> wrote:

    > On jest chyba z konkurencji (e-wro) , wiec sam sie dziwie .

    Jest... jest.. :)

    --
    Szanuj admina swego,
    możesz mieć gorszego.....

    IPv4://repcio@3575230515 IPv6://repcio@3ffe:8010:1c:beaf::2
    +-=-=- Przemysław Gubernat <r...@r...net> -=-=-=-=-=-=-+
    | Network Administrator @ Repcio.NET & Trzebnica.NET |
    | Jestem twoim ostatecznym rozwiązaniem ! |
    =-=-=-=-+

  • 137. Data: 2004-01-26 12:59:02
    Od: "mathom" <m...@p...pl>

    > Czy uwazasz, ze z racji nizszych zarobkow w Polsce internet powinien byc
    > tanszy? Bo mi sie wydaje, ze np. urzadzenia kosztuja u nas tyle co w
    > Niemczech
    > (czesto nawet wiecej). Podobnie ma sie sprawa z infrastruktura (np. sieci
    > swiatlowodowe nie sa u nas rozbudowane az tak jak na zachodzie, a w
    zwiazku
    > z tym sa drozsze).
    > A pomimo tego dla uzytkownika koncowego podales cene 30 euro czyli okolo
    > 140 PLN za 768kb. Neostrada o minimalnie gorszych parametrach kosztuje
    > jezeli sie nie myle chyba tez cos kolo.

    Nie! Uważam, że *przepraszam za sformułowanie* biznes w tym kraju zdycha.
    Produkcji już prawie nie ma. Markety i duzi (niemieccy) dystrybutorzy
    dyktują cenę dóbr konsumpcyjnych. Jedną z naszych szans (jako państwa) są
    nowe technologię.
    Uważam, że to nasze (wrogie) państwo powinno wspomóc tą gałąź, a nie dusić w
    zalążku.
    Uważam, ale co z tego ? Mogę sobie palcem po piasku pisać, a 90% moich
    znajomych co robi po studiach (albo jeszcze na studiach) - mysli o
    wyjeździe - i wyjeżdża. Bo co tutaj można zrobić ?? :P

  • 138. Data: 2004-01-26 13:03:28
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>

    On Mon, 26 Jan 2004 13:59:02 +0100 I had a dream that mathom <m...@p...pl>
    wrote:
> [...]
    > znajomych co robi po studiach (albo jeszcze na studiach) - mysli o
    > wyjeździe - i wyjeżdża. Bo co tutaj można zrobić ?? :P

    Tu można nie pisać takich głupot. A jak już pisać, to na temat.

  • 139. Data: 2004-01-26 13:05:17
    Od: "mathom" <m...@p...pl>

    > To Ty chyba jednak masz słabe pojęcie o rynku w tym zakresie w Polsce.
    Jeśli
    > wymagasz jakości - musisz za nią zapłacić.
    > A skoro 1kzł za 1Mb to dla Ciebie dużo, to jestem ciekaw jakiej ceny byś
    > oczekiwał za łącze dla operatora z dobrymi tranzytami na świat/Polskę.
    > 50zł za 1Mb?

    Nie. To rynek jest chory. Co to jest 1MBit ? Co bys na tym chciał robić w
    dzisiejszych czasach ? kilka kont mailowych i malutki hosting ? Jak byś na
    to chciał zarobić ?? Co w momencie, gdyby komus strzelił do głowy
    "idiotyczny" pomysł postawienia np. jakichś usług multimedialnych, typu
    Video On Demand ??
    Tak - "50 zł za 1Mb", a może za złotówke ?? :P

  • 140. Data: 2004-01-26 14:05:26
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    mathom <m...@p...pl> wrote:

    > Nie. To rynek jest chory. Co to jest 1MBit ? Co bys na tym chciał robić w

    Zostań ISP. Dużym ISP. Poczekamy wtedy na ten 1Mb za 50zł.

    --
    Przemysław Maciuszko
    Hodowla kotów szkockich 'Z Kampinosu*PL'