  • 1. Data: 2019-11-28 19:17:51
    Temat: Poznan Tragedia na przejsciu dla pieszych Nie zyje 8-latka
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    www.rmf24.pl/fakty/polska/news-poznan-tragedia-na-pr
    zejsciu-dla-pieszych-nie-zyje-8-latka,nId,3359647

  • 2. Data: 2019-11-28 19:23:39
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    www.se.pl/poznan/horror-w-poznaniu-mala-dziewczynka-
    zginela-na-oczach-matki-w-poblizu-szkoly-aa-FYWJ-xLR
    3-ZpyX.html

  • 3. Data: 2019-11-28 19:33:46
    Od: s...@g...com

    On Thursday, 28 November 2019 12:17:54 UTC-6, ąćęłńóśźż wrote:
    > www.rmf24.pl/fakty/polska/news-poznan-tragedia-na-pr
    zejsciu-dla-pieszych-nie-zyje-8-latka,nId,3359647

    http://petronews.pl/wypadek-na-budowie-w-plocku-mezc
    zyzna-stracony-z-rusztowania/

    Tez moge dac linka ktory jest bez sensu.

    Ale sprobuje byc bardziej elokwentny w bezproduktywnosci:
    http://www.statystyka.policja.pl/download/20/308515/
    Wypadki2018.pdf
    Strona 24 i potem od 30-tej.

    Zasubskrybuj, tam prawie na kazdy dzien roku jest zabity pieszy z wlasnej winy.
    348 z wlasnej winy
    803 ogolnie.

    Rannych:
    1814 z wlasnej winy.
    6918 ogolnie

    Twoj post i moj sa rownie bezproduktywne.

    I na koniec produktywnie:
    Patrzcie na innych, myslcie. Niezaleznie po ktorej stronie przedniej szyby sie
    znajdujecie.

  • 4. Data: 2019-11-28 19:39:00
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wniosek może być tylko jeden. Pieszy nigdy nie jest bezpieczny na jezdni.

  • 5. Data: 2019-11-28 19:59:56
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2019-11-28 o 19:33, s...@g...com pisze:
    > Twoj post i moj sa rownie bezproduktywne.

    Absolutnie się nie zgadzam. Posty zawierające wyłącznie link - są
    szczytem bezproduktywności.

    --
    MN

  • 6. Data: 2019-11-28 20:05:14
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    www.youtube.com/watch?v=tKQyDrQh3LI

  • 7. Data: 2019-11-28 21:54:58
    Temat: Re: Poznan Tragedia na przejsciu. Spotkało się dwóch debili.
    Od: "FreyKol" <o...@s...pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" <...@...pl> napisał w wiadomości

    www.se.pl/poznan/horror-w-poznaniu-mala-dziewczynka-
    zginela-na-oczach-matki-w-poblizu-szkoly-aa-FYWJ-xLR
    3-ZpyX.html

    Spotkało się dwóch debili to musiało dojść
    do nieszczęścia :
    debil kierowca i debil pieszy-matka.

  • 8. Data: 2019-11-28 22:31:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.11.2019 o 19:59, Marcin N pisze:

    > Absolutnie się nie zgadzam. Posty zawierające wyłącznie link - są
    > szczytem bezproduktywności.

    Niby tak, ale czekam na pierwszego kretyna, który powie, że winne jest
    zielone światło dające pierwszeństwo pieszym, przez co zapominają że
    przejście dla pieszych to strefa wojny i nie przemykają przez jezdnie
    jak żyd przez aleję Szucha za okupacji. Choć pewnie nie zobaczę, bo
    większość mam w kaefie - co najwyżej ktoś zacytuje.

    --
    Shrek

  • 9. Data: 2019-11-28 22:45:18
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2019-11-28 o 22:31, Shrek pisze:
> [...]
    > jak żyd przez aleję Szucha za okupacji. Choć pewnie nie zobaczę, bo
    > większość mam w kaefie - co najwyżej ktoś zacytuje.

    Najpierw wrzucasz ludzi do KFa, a potem liczysz, że ktoś inny ich
    zacytuje, żebyś mógł sobie podyskutować?

    Imponujące.

    --
    MN

  • 10. Data: 2019-11-29 00:04:32
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    > Wniosek może być tylko jeden. Pieszy nigdy nie jest bezpieczny na jezdni.

    To wniosek dla pieszego.
    A dla kierowcy:
    Każdy pieszy to idiota i samobójca.