  • 1. Data: 2019-11-28 19:45:18
    Temat: Propozycje zmian warunków technicznych obejmujacych pionowe znaki drogowe
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    http://kongresdrogowy.pl/files/upload/4SFD_14_LKorna
    lewski.pdf

  • 2. Data: 2019-11-29 10:07:32
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2019-11-28 o 19:45, ąćęłńóśźż pisze:
    > http://kongresdrogowy.pl/files/upload/4SFD_14_LKorna
    lewski.pdf

    Jak nie będzie znaków przed garbami to zarobią mechanicy :-)
    A dodanie tła fluorescencyjnego na znakach wyznaczających przejście dla
    pieszych spowoduje, że na filmikach nie będzie róznic między nami a
    Rosją :-)

    T.

  • 3. Data: 2019-11-29 10:09:54
    Od: "BaX" <n...@g...com>

    Użytkownik "T." <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > A dodanie tła fluorescencyjnego na znakach wyznaczających przejście dla
    > pieszych spowoduje, że na filmikach nie będzie róznic między nami a Rosją

    Wczoraj pokazywali jak radzą sobie z problemem olewania przejść na Tajwanie
    chyba. Malują pasy na przejściach 3D, z pozcji kierowcy wyglądają jak leżace
    betonowe płyty.

  • 4. Data: 2019-11-29 10:22:08
    Od: p...@g...com

    https://gs24.pl/bubel-za-400-tysiecy-zlotych-maty-3d
    -w-rozsypce-zdjecia/ar/4985602

  • 5. Data: 2019-11-29 16:34:30
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 28.11.2019 o 19:45, ąćęłńóśźż pisze:
    > http://kongresdrogowy.pl/files/upload/4SFD_14_LKorna
    lewski.pdf

    Ale znaku A-11a (uwaga próg zwalniający) JUŻ nie trzeba stosować w
    strefie zamieszkania (ograniczonej znakami D-40 / D-41).

    A te znaki F-10 kierunki na pasach ruchu dla skrzyżowań - fajna, praktyczna.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 6. Data: 2019-11-29 17:02:13
    Od: s...@g...com

    On Friday, 29 November 2019 03:10:24 UTC-6, BaX wrote:
> [...]
    > chyba. Malują pasy na przejściach 3D, z pozcji kierowcy wyglądają jak leżace

    Gdzies widzialem garby dynamiczne. dla wolnej jazdy prawie plaskie, dla szybkiej
    twarde i wypukle.
    Ale i tu mam mieszane uczucia. Juz lepiej jak pirat jedzie a nie leci, bo jak jedzie
    to jakos hamowac moze...

  • 7. Data: 2019-11-29 17:44:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.11.2019 o 17:02, s...@g...com pisze:

    > Gdzies widzialem garby dynamiczne. dla wolnej jazdy prawie plaskie, dla szybkiej
    twarde i wypukle.

    Ciecz nieniutonowska.

    > Ale i tu mam mieszane uczucia. Juz lepiej jak pirat jedzie a nie leci, bo jak
    jedzie to jakos hamowac moze...

    To inaczej - jak z odpowiednią prędkością to na płasko, jak za szybko to
    zapadnia;) Spoko nie taka żeby samochód wpadł, ale 5 cm wysokości pod
    kątem na długości powiedzmy 40 cm, taki próg, ale na odwrót. Wyjecieć
    nie wyleci, ale się nauczy.

    --
    Shrek