  • 21. Data: 2011-08-15 08:09:13
    Temat: Odp: Pozycja kobiet (głównie) za kierownica
    Od: "JoAsienka" <w...@p...oonet.pl>

    Użytkownik "Marcin Jan" napisał w wiadomości grup

    W dniu 11-08-09 18:15, neoniusz pisze:

    > Czy tych ludzi nikt nie nauczyl jak maja siedziec, zeby bylo
    > wygodnie i
    > bezpiecznie w tym samym czasie?

    Ja mam 158 cm, nigdy nie potrzebowałam podwyższania fotela, bo i po
    co, w końcu samochody są dla ludzi o różnym wzroście (no, może
    wybierałam Japończyki, bo zawsze mogą być bardziej dla mnie
    wzrostowo;)) i staram się zawsze mieć wysokie obcasy, żeby
    swobodniej sięgać do pedałów (nawet płaskimi sięgam, ale wolę
    wysokie), ale nie usiądę z biustem w kierownicy, bo się nie da
    potem skręcać.
    I w Tico też da się odsunąć od kierownicy = zdarzało mi się
    prowadzić bezproblemowo.

    --
    Pozdrawiam JoAsienka + Suzuki Jimny
    gg 1489928

  • 22. Data: 2011-08-15 14:23:57
    Temat: Re: Odp: Pozycja kobiet (głównie) za kierownica
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello JoAsienka,

    Monday, August 15, 2011, 8:09:13 AM, you wrote:

    [...]

> [...]
    > wzrostowo;)) i staram się zawsze mieć wysokie obcasy, żeby
    > swobodniej sięgać do pedałów (nawet płaskimi sięgam, ale wolę

    Naciskasz pedały obcasami? Bo jakbym nie patrzał, to wysokie obcasy
    mogą jedynie utrudnić a nie ułatwić precyzyjne naciskanie pedałów -
    zakres ruchomości stawu skokowego jest ograniczony.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 23. Data: 2011-08-15 17:03:28
    Od: "JoAsienka" <w...@p...oonet.pl>

> [...]

    mogą jedynie utrudnić a nie ułatwić precyzyjne naciskanie pedałów -
    zakres ruchomości stawu skokowego jest ograniczony.

    A NIE, nie o to chodzi - po prostu już mam palce stóp wysunięte do
    przodu :) nie muszę ich zbytnio wyciągać, tylko opieram obcas na
    podłodze auta i przyciskam palcami pedały :) nie umiem tego
    opowiedzieć, trzeba zobaczyć ;)

  • 24. Data: 2011-08-15 22:03:50
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-15 17:03:28 +0200, "JoAsienka" <w...@p...oonet.pl> said:

> [...]
    > przodu :) nie muszę ich zbytnio wyciągać, tylko opieram obcas na
    > podłodze auta i przyciskam palcami pedały :) nie umiem tego

    Która wersja pasuje to twego stylu posługiwania się samochodem:

    <http://img148.imageshack.us/img148/5865/razk.jpg>
    <http://i.wp.pl/a/f/jpeg/26732/wszpilkach440.jpeg>
    czy
    <http://bialekozaki.pl/wp-content/uploads/2011/05/bm
    w_e30_girl_cranking_white_boots_001.jpg>
    ?

    --

    Bydlę

  • 25. Data: 2011-08-16 01:00:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 15 Aug 2011 08:09:13 +0200, JoAsienka napisał(a):
> [...]
    > co, w końcu samochody są dla ludzi o różnym wzroście (no, może
    > wybierałam Japończyki, bo zawsze mogą być bardziej dla mnie

    No wlasnie, japonczyki. W Europie trudno o takich ku^H^H niewyrosnietych.

    > i staram się zawsze mieć wysokie obcasy, żeby
    > swobodniej sięgać do pedałów (nawet płaskimi sięgam, ale wolę
    > wysokie),

    No ale jak - obcasem naciskasz ?
    Zawsze mnie zastanawialo, jak panie sobie radza, przeciez ten obcas
    powinien utrudniac, bo w podloge wchodzi.

    J.

  • 26. Data: 2011-08-16 01:02:12
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 16 Aug 2011 01:00:07 +0200 osobnik zwany J.F. wystukał:

    > Zawsze mnie zastanawialo, jak panie sobie radza, przeciez ten obcas
    > powinien utrudniac, bo w podloge wchodzi.

    bez obcasa sięgasz do pedałów? To czemu się dziwisz palancie?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 27. Data: 2011-08-16 01:34:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 15 Aug 2011 23:02:12 +0000 (UTC), masti napisał(a):
    > Dnia pięknego Tue, 16 Aug 2011 01:00:07 +0200 osobnik zwany J.F. wystukał:
    >>
    > bez obcasa sięgasz do pedałów? To czemu się dziwisz palancie?

    Bo piete mam oparta o podloge a palcami wciskam pedal.
    Jakby mi tak piete odsuneli o 15cm, to tylez by w palcach zabraklo.

    J.

  • 28. Data: 2011-08-16 02:20:51
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello masti,

    Tuesday, August 16, 2011, 1:02:12 AM, you wrote:

    > bez obcasa sięgasz do pedałów? To czemu się dziwisz palancie?

    Uchlałeś się czy co? Czego chcesz od Jarka?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 29. Data: 2011-08-16 02:26:16
    Temat: Re: Pozycja kobiet (głównie) za kierownica
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Uchlałeś się czy co? Czego chcesz od Jarka?

    Foch ! Zazwyczaj takie imputacje to w moją stronę lecą ;(

    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

  • 30. Data: 2011-08-16 02:41:55
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Rafał,

    Tuesday, August 16, 2011, 2:26:16 AM, you wrote:

    > Foch ! Zazwyczaj takie imputacje to w moją stronę lecą ;(

    W Twoją zazwyczaj celnie ;P

    Popatrz na ostatnie kilkanaście jego postów...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl