  • 11. Data: 2011-08-09 23:47:24
    Temat: Re: Pozycja kobiet (głównie) za kierownica
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-08-09 18:15, neoniusz pisze:
    > Na czym polega to, ze kobieta o normalnym
    > wzroscie siedzi w aucie z (za przeproszeniem) cyckami dotykajacymi
    > kierownicy?

    A ja kiedyś zapytałem :)
    I podobno tak się jeździ, bo tak lepiej widać drogę. O!

    No i nawet z ciekawości sam spróbowałem przejechać się w takiej pozycji.

    Czy coś tam lepiej widać... no może i trochę bliżej przed samochodem
    widać, ale jak dla mnie to tam nie ma nic ciekawego - cokolwiek się
    dostanie w czasie jazdy w obszar zasłonięty maską jest i tak stracone,
    po co to więc jeszcze oglądać? :)

    Kierować istotnie się nie da, ale one (i niektórzy oni) jakoś to robią -
    szacun :)

  • 12. Data: 2011-08-10 00:12:19
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "neoniusz" wrote:
    > Z drugiej strony faceci - fotel pod katem 135 stopni, pozycja pollezaca, odwalony
    do
    > tylu na maxa (nie dotyczy starych dziadkow w skodach).

    Do tego bym jeszcze dorzucił wychylenie o jakieś 30 stopni w prawo,
    żeby głowa znalazła się idealnie na osi symetrii samochodu. :D
    Długo się zastanawiałem po co tak się wyginają, bo to ani wygodne,
    ani bezpieczne, samochodu też nie czuć w takiej pozycji. Wydedukowałem
    proste rozwiązanie - zazwyczaj tacy fotel mają obniżony na minimum,
    wtedy nad deską rozdzielczą na środku tylko same oczy i żel widać.
    Szczyt kierownicy zazwyczaj znajduje się wyżej, niż deska rozdzielcza,
    więc muszą się wychylić na bok, żeby cokolwiek poza niebem widzieć.
    A i jeszcze koniecznie ręka trzymająca kierownicę (czyli lewa) w pozycji
    "podziwiajcie mój pierścień". Prawą pewnie zapierają się o lewarek
    zmiany biegów lub kolana mocno opalonej pasażerki, bo plecami do
    oparcia fotela zazwyczaj mają za daleko. ;-)

    Nadal jednak nasywa mi się pytanie - po ch** taka pozycja? O_O
    Mnie osobiście wygodniej jest ustawić się tak, żeby plecy były dobrze
    podparte, flaki w brzuchu się nie zgniatały, a łapy swobodnie trzymały
    kierownicę... W obecnym aucie mam tak ustawiony fotel i kierownicę,
    że idealnie korzysta mi się z podłokietnika na drzwiach, podłokietnik
    na środku też służy jako swobodne podparcie i nie przeszkadza przy
    zmianach biegów.

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 13. Data: 2011-08-10 00:14:44
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-08-09 23:40, Marcin Jan pisze:

    > no nie sądź tak. Moja kobieta ma 155 cm, a w aucie wydaje się
    > wyższa przez to że fotel ma do góry na max podniesiony. No
    > niestety aby dosięgnąć wygodnie nogami do pedałów to musi
    > siedzieć prawie na kierownicy.

    Marzenie każdego pornogrubasa - mieć tak filigranową pannę by
    wydawało się, że obrabiasz 8 latkę ...

    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

  • 14. Data: 2011-08-10 06:56:58
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Paweł Muszyński napisał:
    > Co z kolei jest mocno wymagane na kursach na PJ (przynajmniej było te
    > kilkanaście lat temu, jak robiłem ja i moi znajomi - wszyscy
    > instruktorzy kazali siadać tak, by widzieć, gdzie maska się kończy...

    Wiesz, ostatnie auto w którym dobrze widziałem koniec maski, to był duży
    fiat ;-)

  • 15. Data: 2011-08-10 08:31:31
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    > Od dluzszego czasu obserwuje pewne zjawisko. Obiecalem sobie, ze nie
    > napisze o tym, jesli dzis nie zobacze kobiety w takiej pozycji za
    > kierownica, ale zobaczylem. Na czym polega to, ze kobieta o normalnym
    > wzroscie siedzi w aucie z (za przeproszeniem) cyckami dotykajacymi
    > kierownicy? W takim polozeniu rece zupelnie nie maja miejsca, zeby

    Może trzymają kierownicę cyckami. :D

  • 16. Data: 2011-08-10 08:33:15
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

> [...]
    > zmiany biegów lub kolana mocno opalonej pasażerki, bo plecami do
    > oparcia fotela zazwyczaj mają za daleko. ;-)

    Typowa pozycja kierowców civica V. Czyżby w nim nie dało sie ustawić wyżej
    fotela. :)

  • 17. Data: 2011-08-10 09:18:41
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl> napisał w
    wiadomości news:j1t8eq$lbc$1@inews.gazeta.pl...

    > Może trzymają kierownicę cyckami. :D

    co trzy poduszki, to nie jedna :P

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 18. Data: 2011-08-10 11:20:36
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Do tego bym jeszcze dorzucił wychylenie o jakieś 30 stopni w prawo,
    > żeby głowa znalazła się idealnie na osi symetrii samochodu. :D

    Hehehe, nie rozumiem jak tak w ogóle można jeździć ale widuje takich
    popaprańców często. Ale jak w taczce nie ma podłokietnika to pewnie opiera
    się łokciem o konsole, może to przeciwieństwo 'zimnego łokcia' taki nowy
    tend. LOL

  • 19. Data: 2011-08-10 23:37:12
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Na czym polega to, ze kobieta o normalnym
    > wzroscie siedzi w aucie z (za przeproszeniem) cyckami dotykajacymi
    > kierownicy?

    Moja Zona tlumaczy, ze nie dosiega gejow;-) I na nic tlumaczenia, ze w
    razie dzwona poducha urwie glowe, ze krecic kolkiem sie nie da sprawnie.
    Poprostu probujesz dokonac niemozliwego - zrozumiec kobiete.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 20. Data: 2011-08-15 08:03:53
    Temat: Odp: Pozycja kobiet (głównie) za kierownica
    Od: "JoAsienka" <w...@p...oonet.pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" napisał w wiadomości grup

    Użytkownik neoniusz napisał:

    > Pół biedy, jeśli ona trzyma kierownicę. Gorzej, gdy trzyma się
    > kierownicy ;-)

    Ale to i facetów dotyczy :)

    > Może i nauczył, ale oni wiedzą lepiej, jak im wygodnie.

    Wątpię, czy nauczył - kiedyś obserwowałam samochody do nauki
    jazdy - instruktorzy nie mają ochoty poprawiać kursantów (z kilkoma
    rozmawiałam, ale im tam rybka, byle kursant (nie)zdał), niech sobie
    jeżdżą jak chcą, byle kasę płacili. Ja za to siedzę dość daleko od
    kierownicy, na trochę więcej niż 90 stopni i wszystko widzę i mi
    wygodnie (no, może niezbyt dobrze sięgam do pedałów [mogłabym mieć
    parę cm bliżej], ale wtedy "cycki mi się wkręcają w kierownicę") -
    ale zdaje się, że jak się ma blisko nogi to się buty niszczą
    (koleżanki mają obcasy i nawet pięty pościerane, a moim butom nic
    nie jest)

    --
    Pozdrawiam JoAsienka
    gg 1489928