  • 31. Data: 2011-08-16 02:46:56
    Temat: Re: Pozycja kobiet (głównie) za kierownica
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Popatrz na ostatnie kilkanaście jego postów...

    Walnąłem właśnie focha na Ciebie, a Ty myślisz, że spełnię twoją
    prośbę/polecenie ???

    ;P

    Idź spać - paliłeś za dużo dziś ;>

    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

  • 32. Data: 2011-08-16 09:52:55
    Temat: Odp: Pozycja kobiet (głównie) za kierownica
    Od: "JoAsienka" <w...@p...oonet.pl>

    t...

    Dnia Mon, 15 Aug 2011 23:02:12 +0000 (UTC), masti napisał(a):
    > Dnia pięknego Tue, 16 Aug 2011 01:00:07 +0200 osobnik zwany J.F.
    > wystukał:
    >>
    > bez obcasa sięgasz do pedałów? To czemu się dziwisz palancie?

    Bo piete mam oparta o podloge a palcami wciskam pedal.
    Jakby mi tak piete odsuneli o 15cm, to tylez by w palcach zabraklo.

    (...).

    Ja nie noszę cienkich szpilek a trochę szersze obcasy (bądź
    koturny) i one się suwaja po dywaniku tak samo jak męskie obuwie,
    jednakże tak samo jak faceci naciskam pedały palcami, a piętę mam
    opartą o podloge, tyle ze w wyzszym obcasie ;) A piętę mam nie
    odsuniętą a podniesioną :)

    Panie maja na tyle lepiej, ze zawsze mogą ubierac trampki na drogę,
    ale mi nie jest wygodnie (zwłaszcza jak wsiądę do Jeepa cherokee z
    niewielkim liftem [tzn.na plaskich butach nie mam jak sie wdrapac
    za kierownicę, bo jak usiade to juz siedzę, ale wolę z obcasem
    :))] -
    --
    Pozdrawiam JoAsienka z Suzuki Jimny'm
    gg 1489928

  • 33. Data: 2011-08-16 09:55:23
    Od: "JoAsienka" <w...@p...oonet.pl>

  • 34. Data: 2011-08-16 14:24:47
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-16 09:55:23 +0200, "JoAsienka" <w...@p...oonet.pl> said:

> [...]
    > czy
    > <http://bialekozaki.pl/wp-content/uploads/2011/05/bm
    w_e30_girl_cranking_white_boots_001.jpg>
    ?

    (...)

    Kurczę

    > żadna :) nie noszę szpilek tylko wysokie obcasy, a one mają
    > zupełnie inne zakończenie i na podłodze samochodu się suwają tak
    > samo jak obuwie męskie ;)

    Ops, to mamy problem. (albo przyślij zdjęcie buta ;-))
    Moje stopy się nie suwają po podłodze. Pięta jak zakotwiczona i tylko
    palce przenoszą się z geja na gej (w prawej, lewa tylko gej - podpórka).

    --
    Bydlę

  • 35. Data: 2011-08-16 14:53:19
    Od: wit <w...@m...aei.polsl.pl>

    Bydlę <p...@g...com> wrote:
    > (albo przyślij zdjęcie buta ;-))

    Prosze, proszę... Odważnie! No ale rzeczywiście, zdjęcie wydaje się
    rozwiązaniem tajemnicy interakcji stóp z pedałami. Nadal jednak pozostaje
    problem wkręcania się biustu w kierownicę...

    ;)

    wit

  • 36. Data: 2011-08-16 15:48:26
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Bydlę napisał:
    >(albo przyślij zdjęcie buta ;-))

    Czyżby ujawnił się nowy rodzaj fetyszyzmu? ;-)

  • 37. Data: 2011-08-16 20:35:01
    Od: "JoAsienka" <w...@p...oonet.pl>

    On 2011-08-16 09:55:23 +0200, "JoAsienka" <w...@p...oonet.pl>
    said:

> [...]

    tylko
    palce przenoszą się z geja na gej (w prawej, lewa tylko gej -

    [...]

    No moje chyba tez nie, bo nie niszczę sobie obuwia (a na pewno pani
    z czerwonymi butkami to robi) .Buta mogę w sieci poszukać, jakich
    uzywam do jazdy...
    http://najlepszegalerie.pl/kolekcja/obuwie.lasocki/7
    028,Klapki,koturny,na,korkowej,podeszwie
    - takie na przykład mam podeszwy. Model butów inny, ale góra
    nieistotna...
    opieram sobie piętę buta na podłodze samochodu i tylko palce
    przenoszę. Teraz mi troche latwiej, bo w Jimniku duzo wiecej
    miejsca i dosc wysoko (nie tak jak w Kii Pride wczesniej czy
    Hondzie Civic) - ale nigdy nie mialam piety nogi na podlodze.

    --
    Pozdrawiam JoAsienka
    gg 1489928

  • 38. Data: 2011-08-18 14:45:48
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-16 18:35:01 +0000, "JoAsienka" <w...@p...oonet.pl> said:

> [...]
    > do jazdy...
    > http://najlepszegalerie.pl/kolekcja/obuwie.lasocki/7
    028,Klapki,koturny,na,korkowej,podeszwie

    OK,

    łapię.
    IMO równie złe jak szpilki - choć kobiety przyzwyczajone są do
    nienaturalnego wyginania stóp - bo nie pozwalają na dobre wciskanie
    środkowego geja podczas sytuacji awaryjnych.
    Ale musiałbym poćwiczyć, by się upewnić do tej opinii.
    :-)))

    --
    Bydlę

  • 39. Data: 2011-08-18 15:42:53
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JoAsienka" napisał w wiadomości
> [...]
    >podpórka).

    >No moje chyba tez nie, bo nie niszczę sobie obuwia (a na pewno pani z

    Nie niszczy, bo tam jest miekki dywanik. I ten dywanik niszczy obcasem
    :-)

> [...]
    >i dosc wysoko (nie tak jak w Kii Pride wczesniej czy Hondzie Civic) -
    >ale nigdy nie mialam piety nogi na podlodze.

    tym niemniej jesli ja mam niski obcas na podlodze, to moge wdepnac
    pedal bez jego przesuwania. A z wysokim obcasem to masz stope wygieta
    tak jakbys juz spora czesc wcisnela - i juz niewielki zakres ruchu
    zostal.

    No chyba ze obcasy typu szpilki - i mozna je gdzies tam gleboko za
    pedalem zakotwiczyc, trzymajac sama stope zgieta pod katem prostym.
    Wlasnie w koturnie tego nie zrobisz.

    J.

  • 40. Data: 2011-08-21 11:59:49
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 15 Aug 2011 23:02:12 +0000 (UTC), masti <g...@t...hell> wrote:

    >bez obcasa sięgasz do pedałów? To czemu się dziwisz palancie?

    Masti, taka dobra rada. Nie wiem, może masz trudny okres w życiu, ale
    to co wypisujesz to czystej wody chamstwo. Może daj sobie spokój z
    usenetem na jakiś czas, znajdź sobie inny sposób na wyładowanie swojej
    złości. Bo ewidentnie coś Ciebie gryzie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280