  • 1. Data: 2011-08-08 23:39:18
    Temat: Mam sposob na wiszacych na dupie.
    Od: topek <t...@p...pl-zamien-0-na-o>

    Nie dziala zawsze ale w 90% przypadkow.
    Jak za wami jedzie prawy i sprawiedliwy vel miszcz jezdzacy szybko i
    bezpiecznie w odleglosci 2m za waszym zderzakiem przy 140km/h to
    zacznijcie myc szyby. Plyn do spryskiwaczy jest wysoce skuteczny. Od
    razu zwiekszy odstep a wy spokojnie skonczycie wyprzedzac sznur tirow i
    zjedziecie prawdziwemu mezczyznie.

    "Poranek
    Szybkie wstawanie
    Zęby
    Golenie
    Kawa instant w granulacie
    Mało czasu
    Trzeba szybko żyć
    Papieros
    Sranie
    Wyborcza gazeta
    Przedpokój
    Drzwi
    Klatka schodowa
    Sąsiad frajer
    Co on o życiu wie?
    Parking
    Samochód
    Ooo! jaki piękny
    Zestaw w nim
    Co głośno gada
    Kluczyki
    Sprzęgło, gaz
    Dwa maluchy po drodze
    Koreańczyk...
    Że też ziemia nosi
    Takich wydymańców
    Czerwone światło
    Ależ dupa na przejściu stoi
    Okular w dół
    Razem z szybą
    I uśmiech co ząb odsłania
    Jest reakcja
    Poznała zdobywcę

    Biurowiec
    Szkłowiec
    Aluminiowiec - trzecie tysiąclecie
    Portier ukłoniony
    Bardziej niż innym
    Biuro
    BOSS
    Zamykam oczy
    Zatykam nos
    I dalejże w dupę
    Bez smarowania
    Taki układ
    Taki fakt
    A za oknami stolica
    Od sukcesu aż puchnie
    Potem podwładnych kilku
    W gówno wbijam
    Dzień tak mija cały
    Niech lepiej się starają
    Do zwycięstwa gonitwa
    Wreszcie wieczór
    Parking
    Auto moje uwielbione
    Kluczyk, start i... niee
    Nie radio Zet
    To dobre rano
    Teraz kasetka
    Na full
    Na glos
    Co szyby rozsadza
    KAZIK NA ZYWO
    KAZIK W GALARECIE
    Krótkie w lusterko spojrzenie
    ALEZ JA KURWA
    JESTEM COOL "

    TomekTT

    --
    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
    "Może Oko tylko mydli oko

  • 2. Data: 2011-08-09 11:32:02
    Temat: Re: Mam sposob na wiszacych na dupie.
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-08 23:39:18 +0200, topek
    <t...@p...pl-zamien-0-na-o> said:

    > Jak za wami jedzie prawy i sprawiedliwy vel miszcz jezdzacy szybko i
    > bezpiecznie w odleglosci 2m za waszym zderzakiem przy 140km/h to
    > zacznijcie myc szyby. Plyn do spryskiwaczy jest wysoce skuteczny.

    U mnie (mam prawidłowo ustawione dysze) płyn nie tryska poza szybę.
    Ale rozumiem wieśniaków ze źle ustawionymi...
    ;>>>

    --
    Bydlę

  • 3. Data: 2011-08-09 11:44:19
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik topek napisał:
    > Jak za wami jedzie prawy i sprawiedliwy vel miszcz jezdzacy szybko i
    > bezpiecznie w odleglosci 2m za waszym zderzakiem przy 140km/h to
    > zacznijcie myc szyby.

    Kiedyś myślałem nad "symulatorem hamowania" - ręcznym przyciskiem,
    którego wciśnięcie włącza światła hamowania. A na mrugających światłami
    miałem taki pomysł, żeby zamontować na tylnej półce jakąś "po byku"
    lampę błyskową. Ale chwilowe włączenie tylnych przeciwmgielnych też bywa
    skuteczne.

  • 4. Data: 2011-08-09 12:05:17
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Tue, 9 Aug 2011 11:32:02 +0200, Bydlę <p...@g...com> wrote:

    >U mnie (mam prawidłowo ustawione dysze) płyn nie tryska poza szybę.
    >Ale rozumiem wieśniaków ze źle ustawionymi...

    rozumiem, że jak zaczynasz spryskiwać, to automatycznie wysuwa się
    osłona samoichodu i wyłapuje wszystkie kropelki idbite i zdmuchnięte z
    szyby? Nakręć film, na pewno wiele osób chętnie to zobaczy :-)

    BTW: przy takim "nauczaniu siedzącego na d*" trzeba pamiętać czy się
    wiezie rowery na dachu :-)

  • 5. Data: 2011-08-09 12:19:11
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-09 12:05:17 +0200, Jarek Andrzejewski <p...@g...com> said:

    > rozumiem, że jak zaczynasz spryskiwać, to automatycznie wysuwa się
    > osłona samoichodu

    Nie, źle rozumiesz.
    Może jeszcze raz: płyn nie dostaje się na dach samochodu, nie tryska
    też ponad samochodem.
    Po prostu trafia na szybę.

    --
    Bydlę

  • 6. Data: 2011-08-09 12:21:46
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Bydlę napisał:
    > Może jeszcze raz: płyn nie dostaje się na dach samochodu, nie tryska też
    > ponad samochodem.

    Ani kropla nie spada poza szybę? Bo u mnie jakieś pojedyncze krople
    jednak się zdarzają, co nie zmienia faktu, że ponad 99% płynu trafia na
    szybę.

  • 7. Data: 2011-08-09 12:25:35
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2011-08-09 12:19, Bydlę pisze:

    > Po prostu trafia na szybę.

    Od której się częściowo odbija (tym bardziej, im szybciej jedziesz), a
    częściowo jest podrywany pędem powietrza i leci pchany tym pędem
    opływającego samochód powietrza za samochód.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 8. Data: 2011-08-09 12:54:32
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Bydlę"

    > Nie, źle rozumiesz.
    > Może jeszcze raz: płyn nie dostaje się na dach samochodu, nie tryska
    > też ponad samochodem.
    > Po prostu trafia na szybę.

    Taaa...a cała reszta ma ustawione dysze w kosmos, tylko Ty jeden masz
    na szybę, poproś kogoś aby pojechał Twoim autem Ty jedź innym za Twoim i
    niech użyje spryskiwaczy, zobaczysz jak masz ustawione...lol - jesli
    czegoś nie widzisz, nie oznacza, że nie istnieje

  • 9. Data: 2011-08-09 13:38:24
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-09 12:21:46 +0200, Bartłomiej Zieliński
    <B...@p...pl> said:

    > ska też
    >
    > Ani kropla nie spada poza szybę?

    Nie - inaczej na dachu zostawałyby ślady.
    :-)

    > Bo u mnie jakieś pojedyncze krople jednak się zdarzają, co nie zmienia
    > faktu, że ponad 99% płynu tra fia na szybę.

    Czyli masz dobrze.
    :-)))

    --
    Bydlę

  • 10. Data: 2011-08-09 13:39:48
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-09 12:25:35 +0200, LEPEK <n...@n...net> said:

    > Od której się częściowo odbija (tym bardziej, im szybciej jedziesz), a
    > częściowo jest podrywany pędem powietrza i leci pchany tym pędem
    > opływającego samochód powietrza za samochód.

    A załóż się.
    :-)

    (nic tak nie wkurwia, jak burak opryskujący każdy jadący za nim pojazd
    - więc sobie ustawiłem, by nie wkurwiać)

    --
    Bydlę