  • 11. Data: 2016-07-23 11:55:18
    Temat: Re: Prepaid przed i po 25 lipca 2016
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 22 Jul 2016 17:10:10 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Ale jak bede musial pojsc do placowki operatora, aby zarejestrowac,
    > po cholere mam kupowac gdzie indziej ?

    Bez sensu jest to, ze ma gdziekolwiek chodzić. Jak dotąd proces
    rrejestracji kart prepaid funkcjonował i nigdzie nie trzeba było
    chodzić ew. na pocztę jak ktoś chciał wysłać wniosek papierowy.
    Rozumiem, ze ci którzy już wcześniej się zarejestrowali dobrowolnie
    będą musieli to zrobić jeszcze raz bo teraz trzeba będzie im w dowód
    spojrzeć?

    --
    Marek

  • 12. Data: 2016-07-23 11:59:52
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 22 Jul 2016 15:28:20 +0200, Poldek <p...@i...eu>
    wrote:
    > Po 25 lipca 2016 rejestracja numeru będzie wymagana od razu po
    zakupie
    > startera..."

    Kwestia definicji "od razu". Wyciągasz błędne wnioski z mało
    precyzyjnego komunikatu operatora, który sam nie wie jak to, jeszcze
    będzie wyglądało.

    --
    Marek

  • 13. Data: 2016-07-23 12:07:24
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2016-07-23 o 11:59, Marek pisze:
    > zakupie
    >
    > Kwestia definicji "od razu". Wyciągasz błędne wnioski z mało
    > precyzyjnego komunikatu operatora, który sam nie wie jak to, jeszcze
    > będzie wyglądało.

    Dzięki za czujność i wyłapanie błędnych wniosków!
    Jakie są prawidłowe wnioski?

  • 14. Data: 2016-07-23 12:09:09
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2016-07-23 o 11:55, Marek pisze:

> [...]
    > musieli to zrobić jeszcze raz bo teraz trzeba będzie im w dowód spojrzeć?

    Zawsze trzeba było udać się do punktu z dowodem osobistym lub paszportem.

  • 15. Data: 2016-07-23 12:09:53
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > zakupie
    >
    > Kwestia definicji "od razu". Wyciągasz błędne wnioski z mało
    > precyzyjnego komunikatu operatora, który sam nie wie jak to, jeszcze
    > będzie wyglądało.

    Tu jest wiele odpowiedzi, w tym na te z tego wątku:

    https://blogplay.pl/2016/07/rejestracja-kart-prepaid
    -odpowiadamy-na-wszystkie-wasze-pytania/

    --
    Liwiusz

  • 16. Data: 2016-07-23 13:53:10
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    > Zawsze trzeba było udać się do punktu z dowodem osobistym lub paszportem.

    Guzik prawda. Pamiętam jak rejestrowałem swój numer w Erze (jeszcze nie
    było T-Mobile). Do pre-paida był dołączony "formularz rejestracyjny"
    albo był link, skąd go pobrać - nie pamiętam. Pamiętam tylko papier -
    wystarczyło go wypełnić, podpisać się i wysłać pocztą z trąbką. Nigdzie
    nie trzeba było chodzić.

    --
    Grzexs

  • 17. Data: 2016-07-23 14:56:19
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 23 Jul 2016 12:09:09 +0200, Poldek <p...@i...eu>
    wrote:
    > Zawsze trzeba było udać się do punktu z dowodem osobistym lub
    paszportem.

    Pierwsze słyszę, jak w 99 kupowałem pierwszy starter w kopercie był
    wniosek do wysłania pocztą, nikt nie sprawdzał żadnego dowodu.

    --
    Marek

  • 18. Data: 2016-07-23 21:21:08
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2016-07-23 o 14:56, Marek pisze:
    > paszportem.
    >
    > Pierwsze słyszę, jak w 99 kupowałem pierwszy starter w kopercie był
    > wniosek do wysłania pocztą, nikt nie sprawdzał żadnego dowodu.

    Xero dowodu trzeba było załączyć w kopercie z wypełnionym formularzem.

  • 19. Data: 2016-07-23 22:47:47
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-07-23 o 21:21, Poldek pisze:

    > Xero dowodu trzeba było załączyć w kopercie z wypełnionym formularzem.

    Teraz ksera dowodu nie można przesyłać i nawet banki nie mają prawa
    robić ksera dowodu.

    --
    animka

  • 20. Data: 2016-07-23 22:57:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 23 Jul 2016 11:55:18 +0200, Marek napisał(a):

> [...]
    > Rozumiem, ze ci którzy już wcześniej się zarejestrowali dobrowolnie
    > będą musieli to zrobić jeszcze raz bo teraz trzeba będzie im w dowód

    Tak to jakos ma wygladac.
    A co bedzie - zobaczymy.

    J.