  • 1. Data: 2010-07-16 22:48:42
    Temat: nowy polski samochód osobowy
    Od: "Heniek" <g...@o...pl>

    witam was,
    dwa pytania, może wiecie:
    1. ile może kosztować projekt wzorniczy samochodu segmentu A;
    2. ile blachy w m2 schodzu na samochód klasy A?
    Dzięki za pomoc

  • 2. Data: 2010-07-17 00:38:24
    Temat: Re: nowy polski samochód osobowy
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 16 Jul 2010 22:48:42 +0200, Heniek wrote:
    >dwa pytania, może wiecie:
    >1. ile może kosztować projekt wzorniczy samochodu segmentu A;

    Na ile sie tam umowicie - zawsze mozesz sobie cos sam narysowac i
    grosza nie zaplacic :-)

    >2. ile blachy w m2 schodzu na samochód klasy A?

    Znowu nie tak duzo .. kilkanascie metrow kw ? ..

    J.

  • 3. Data: 2010-07-17 03:24:45
    Od: JAM <j...@y...com>

    On Jul 16, 4:48 pm, "Heniek" <g...@o...pl> wrote:
> [...]
    > dwa pytania, może wiecie:
    > 1. ile może kosztować projekt wzorniczy samochodu segmentu A;
    > 2. ile blachy w m2 schodzu na samochód klasy A?

    A co rozumiesz pod pojeciem "projekt wzorniczy" ? O jaki zakres
    projektu chodzi ?

    JAM

  • 4. Data: 2010-07-17 06:14:05
    Od: to <t...@a...xyz>

    Heniek wrote:

    > dwa pytania, może wiecie:
    > 1. ile może kosztować projekt wzorniczy samochodu segmentu A; 2. ile
    > blachy w m2 schodzu na samochód klasy A?

    Startujesz w konkursie na najbardziej nonsensowne pytanie miesiąca?

  • 5. Data: 2010-07-17 09:08:18
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-07-17 00:38, *J.F.* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > Znowu nie tak duzo .. kilkanascie metrow kw ? ..

    Oj chyba więcej :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 6. Data: 2010-07-17 11:59:59
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Heniek wrote:
    > witam was,
    > dwa pytania, może wiecie:
    > 1. ile może kosztować projekt wzorniczy samochodu segmentu A;

    Tyle, ile chce zapłacić zamawiający - nie więcej.
    Tyle, za ile chce zrobić wykonujący - nie mniej.

    > 2. ile blachy w m2 schodzu na samochód klasy A?

    To zależy od projektu.

    --
    Byd;ę

  • 7. Data: 2010-07-17 12:47:01
    Od: daxus <d...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-07-17 11:59, Bydlę pisze:

    > Tyle, ile chce zapłacić zamawiający - nie więcej.
    > Tyle, za ile chce zrobić wykonujący - nie mniej.

    > To zależy od projektu.

    moron ahead, watch out !!

  • 8. Data: 2010-07-17 13:33:19
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 17 Jul 2010 09:08:18 +0200, Mirek Ptak wrote:

    >Oj chyba więcej :)

    Ale gdzie ?

    Tak sie patrze na swoje: dach powiedzmy 4m. podloga 5.
    Od zewnatrz drzwi 4*1, blotniki 4*1, klapa silnika 2, bagaznika 1.
    pod przednimi blotnikami jeszcze po 1 metrze.

    Na razie wyszlo 22m, ale to duze kombi jest :-)

    Nie doceniam slupkow i profili czy wewnetrznych wzmocnien i odpadow
    produkcyjnych? Drzwi drugie tyle wymagaja, klapy tez .

    Bo tak poza tym .. 20m kw blachy 1mm wazy 156kg, i pamietam te zdjecia
    jak to zlomiarze wioza bude poloneza na zwyklym wozeczku, a malucha to
    chyba nawet czterech w rekach.

    Tylko .. skad potem poltorej tony masy wlasnej ?

    J.

    P.S. Na oknach w domu tak sie kiedys przejechalem - jak sie skonczyla
    puszka farby co to niby na 15m kw powinna starczyc, to zaczalem liczyc
    ile sobie ramy licza powierzchni. Duzo sobie licza :-)

  • 9. Data: 2010-07-19 08:50:46
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-07-17 13:33, *J.F.* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

> [...]
    > pod przednimi blotnikami jeszcze po 1 metrze.
    >
    > Na razie wyszlo 22m, ale to duze kombi jest :-)

    Astra 4 HB - 119 m^2 obustronnie, Astra 3 Sedan =110 m^2 obustronnie to
    daje mniej więcej 50 m^2 blachy na gotowym samochodzie - jakby policzyć
    ile na to poszło blachy z roli na Press Shopie to może się okazać, że
    dobre 75-80 m^2 :)

> [...]
    >
    > Bo tak poza tym .. 20m kw blachy 1mm wazy 156kg, i pamietam te zdjecia
    > jak to zlomiarze wioza bude poloneza na zwyklym wozeczku, a malucha to

    Blacha poszyciowa ma bodaj 0,6 (0,7) mm, ale ile waży Body in White to
    nie pytałem :)

    > Tylko .. skad potem poltorej tony masy wlasnej ?

    A to już z osprzętu głównie

  • 10. Data: 2010-07-19 13:06:23
    Od: "Heniek" <g...@o...pl>

    przez projekt wzorniczy rozumiem na początku design, tzn. pojazdu wg zamieżeń
    autora.
    Najlepiej wersja 3D