eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetNvidia GTS 250 - zmniejszenie obrotów wentylatora? › Problem rozwiązany [było: Re: Nvidia GTS 250 - zmniejszenie obrotów wentylatora?]
    From: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Problem rozwiązany [było: Re: Nvidia GTS 250 - zmniejszenie obrotów
    wentylatora?]
    Date: Thu, 25 Jun 2009 23:30:51 +0200

    BartekK wrote:
    > Jak nie masz,
    > to dorzuć wiatrak z tyłu obudowy by polepszyć ogólną wymianę
    > powietrza i będzie ok.

    Buda jest u mnie oczywiście wentylowana, na wlocie od strony dysków
    2x 92mm @ 5v, na bocznej ścianie na kartę 92mm Fander skręcony na
    minimum, na tyle 120mm Noctua na 900rpm. :-)

    Ale ogólnie problem rozwiązany, sklep wyśmienicie współpracował,
    mogłem sobie wziąć kartę do domu, obadać, jakby mi nie pasowało,
    spróbować jeszcze innej.

    Skończyło się na EVGA GTX 260 core 216. Fajna karta, cichutka. :-)
    Do tego programik pozwalający na podbindowanie ustawień pod
    skróty klawiszowe, można sobie cyknąć na noc np. 30% prędkości
    wentylatora, standardowo w idle jest 40% i teraz, wieczorem,
    karta leciutko szumi, ale nie wyje i nie przeszkadza. Na 30%
    lekki szum powietrza zanika i robi się naprawdę cicho.

    Ciekawostka - przy ustawieniu wentylatora na max, ta wielka
    turbina jest i tak łatwiejsza do zniesienia niż Zalman na
    Gigabyte. O_o

    __