  • 21. Data: 2005-07-06 13:57:12
    Temat: Re: Problem z ďż˝
    Od: "Bartloo" <bartloo@_wywal_to_o2.pl>

    Użytkownik "Mateusz Swatek" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:dagfj3$3ja$1@inews.gazeta.pl...
    > gdyby nie filmy to nie musialbys kupowac wiekszego lacza
    > Twoj dostawca pewnie sie cieszy ze Twoje zapotrzebowanie na dostep rosnie
    > (jak jak sprzetowcy sie ciesza ze co chwile wychodza nowsze gry z
    > wiekszymi wymaganiami)

    No chyba nie tylko filmy generuja duzy ruch. Postawil bym takze na smieci
    (spam itp.) a zebrane do "kupy" to wszystko przyczynia sie do zapychania
    sieci a co za tym idzie zwiekszania przeplywnosci.

  • 22. Data: 2005-07-06 15:25:48
    Temat: Re: Problem z ?
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    Mateusz Swatek pisze:

    > gdyby nie filmy to nie musialbys kupowac wiekszego lacza

    Bzdura.

    > Twoj dostawca pewnie sie cieszy ze Twoje zapotrzebowanie na dostep rosnie
    > (jak jak sprzetowcy sie ciesza ze co chwile wychodza nowsze gry z
    > wiekszymi wymaganiami)

    Nikt, obliczając ceny łącz, nie zakłada 100% wykorzystania każdego łącza.

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl
    Nie widzisz polskich znaków? Zajrzyj na http://strony.biz/h/utf-8

  • 23. Data: 2005-07-06 15:26:23
    Temat: Re: Problem z Kaaz_
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    Mateusz Swatek pisze:

    > zgadza sie, ale to sa odosobnione przypadki
    > nie da sie dobrac sobie klientow tylko takich co WWW + GG + poczta uzywaja

    Bo?

  • 24. Data: 2005-07-06 16:30:57
    Od: Tomasz Piłat <p...@i...pl>

    Neas <n...@n...invalid> wrote:
    > I bardzo dobrze, nikt normalny nie potrzebuje ściągać 5 filmów dziennie, bo
    > nawet nie będzie w stanie ich obejrzeć.

    Ale internet to nie tylko irc, filmy i du.y, drogi panie cenzorze.
    Serio, serio.

    Ponc
    --
    Kto misiowi urwał ucho?

  • 25. Data: 2005-07-06 17:30:12
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2005-07-06, Lesio <3...@p...FyMy> wrote:
    > Neas napisa?(a):
    >
    > Ludzie nie musza ssac filmow, u znajomego w sieci sa ludzie co backupuja
    > co tylko sie da z internetu. Ssaja zeby ssac z nie uzywac tego co
    > zassaja.

    Takich to tylko jakąś Ellacoy'ą albo innym SG1 wyłapać i pod jakiś
    paragraf regulaminu np: Generowane nadmiernego ruchu :P

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 26. Data: 2005-07-06 18:55:09
    Od: "Rafal.Doroszkiewicz" <j...@v...net.pl>

    Tomasz Paszkowski napisał(a):

    > I ma racje. Płaci i wymaga !

    Czegoś, co niekoniecznie jest zapisane w umowie? Np. CIR, publiczny IP,
    brak jakichkolwiek przerw konserwacyjnych? Nie żartuj.. pewnie dobrze
    wiesz, ile płaci się za łącza z CIR'em, że publiczny IP często kosztuje
    (pieniążki lub dobre uzasadnienie), podobnie, jak przekierowanie
    jakiegokolwiek portu (lub obie te rzeczy są niemożliwe), że przerwy
    konserwacyjne są wpisane na stałe w takie usługi, jakie świadczy
    ISP/Operator itp.

    Czego więc wymaga taki użytkownik, za te "40zł / m-ąc" i "opłatą
    instalacyną 1zł" ?

    Pozdrawiam,

  • 27. Data: 2005-07-06 19:33:04
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    Bartloo napisał(a):
> [...]
    > (spam itp.) a zebrane do "kupy" to wszystko przyczynia sie do zapychania
    > sieci a co za tym idzie zwiekszania przeplywnosci.

    okolo 70% ruchu ostatnio to P2P
    wiec to kluczowy wklad

    --
    Mateusz

  • 28. Data: 2005-07-06 19:34:49
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    Neas napisał(a):

    > Bzdura.
    jesli swiadczysz uslugi dostepu to powiedz ile z tego co sprzedajesz to P2P ?

    > Nikt, obliczając ceny łącz, nie zakłada 100% wykorzystania każdego łącza.
    no to jestem jakis dziwny bo sprzedajac dostep osiedlowce zakladam pod 100% i rzadko
    sie myle

    --
    Mateusz

  • 29. Data: 2005-07-06 19:40:43
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    Rafal.Doroszkiewicz napisał(a):

    > Czegoś, co niekoniecznie jest zapisane w umowie? Np. CIR
    dajesz Frame Relaya ze klienci o CIR'a sie dopominaja ?

    >, publiczny IP,
    a to akurat bardzo przydatne w dzisiejszych czasach
    zreszta nie widze z tym problemu - my chyba zaczniemy pobierac oplate ze NAT'owanie
    klientow - wiecej zarobie

> [...]
    > jakiegokolwiek portu (lub obie te rzeczy są niemożliwe), że przerwy
    > konserwacyjne są wpisane na stałe w takie usługi, jakie świadczy
    powiedz mi kto zaplacil kiedys za adresy IP ?
    myslalem ze sa za darmo
    a to ze ktos dostaje 5 IPkow kupujac usluge nieopratorska celem swiadczenia uslug
    dostepowych ...

    potem sie dziwisz ze klient woli neostrade
    a tam dziala mu caly czas, ma zewnetrzny adres bez proszenia, dziala Skype itp.

    --
    Mateusz

  • 30. Data: 2005-07-06 19:57:32
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Wed, 6 Jul 2005 08:49:11 +0000 (UTC), użyszkodnik Tomasz Paszkowski
    <a...@w...pl> napisał:

    > I ma racje. Płaci i wymaga !

    pytanie za co placi i czego wymaga

    jesli ktos placi podatek drogowy to placi za mozliwosc korzystania z
    drog zgodnie z obowiazujacymi tam przepisami i nie moze jezdzic 150 na
    godzine w miejscach gdzie jest ograniczenie do 40

    programy ssajace lamia wszelkie zasady korzystania z sieci, korzystaja
    z protokolow ktore nie sa przeznaczone do przesylania danych czy z
    portów zarezerwowanych do innych usług

    --
    futszaK
    do roboty dzisiaj nie poszedłem bo mi sie nie chciało,