  • 1. Data: 2009-11-06 10:43:05
    Temat: Problem z grafika, sterownikiem
    Od: CUT_INZ <C...@C...pl>

    Witam,

    Postanowiłem zagrać w Farcry 2. Po kilkudziesięciu minutach gry
    następuje delikatny zwis i wychodzenie do pulpitu. Pojawia się taki
    komunikat http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/3cb3ce8bc3
    a545bd.html

    Dodam, że obecnie mam Win7 Prof 64bit, Na Viście nie było takich cyrków
    z Farcryem.

    ZOTAC 9800GT
    C2D E8400
    4GB RAMU

  • 2. Data: 2009-11-06 10:43:25
    Temat: Re: Problem z grafika, sterownikiem
    Od: CUT_INZ <C...@C...pl>

    CUT_INZ pisze:
> [...]
    a545bd.html

    > Dodam, że obecnie mam Win7 Prof 64bit, Na Viście nie było takich cyrków

    Zmiana sterowników nie pomogła.

  • 3. Data: 2009-11-06 11:08:30
    Od: Michał <m...@w...o2.pl>

    > Na Viście nie było takich cyrków

    Więc masz pewność, że problem jest programowy a nie sprzętowy

  • 4. Data: 2009-11-06 18:59:04
    Od: STranger <p...@n...ue>

    Michał pisze:

    > Więc masz pewność, że problem jest programowy a nie sprzętowy

    Hehe, czyli to była delikaaaatna sugestia, że to NTG!

    --
    pozdrawiam
    STranger

  • 5. Data: 2009-11-07 09:12:41
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    STranger pisze:

    > Hehe, czyli to była delikaaaatna sugestia, że to NTG!

    Niektórzy są już nudni ze swoimi kompleksami NTG. To powiedz na jaką
    grupę powinienem się udać z pytaniem o problemy z kartą graficzną?

  • 6. Data: 2009-11-07 09:14:09
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    CUT_INZ pisze:
> [...]
    a545bd.html

    > Dodam, że obecnie mam Win7 Prof 64bit, Na Viście nie było takich cyrków

    Problem pojawił się zaraz po instalacji Windowsa 7, czy
    pracowałeś/grałeś już na nim?

    Jaki masz zasilacz? :)

  • 7. Data: 2009-11-07 12:10:10
    Od: STranger <p...@n...ue>

    Miecio pisze:

    > Niektórzy są już nudni ze swoimi kompleksami NTG. To powiedz na jaką
    > grupę powinienem się udać z pytaniem o problemy z kartą graficzną?

    Sprawdź forum i FAQ nvidii na ten temat. Ewentualnie FAQ producenta gry.
    Na pewno oprócz Ciebie na planecie ktoś ma ten sam problem i już
    programiści nvidii lub twórcy gry nad tym pracują. Tutaj co najwyżej
    zadadzą Ci pytanie "a jaki masz zasilacz" ;P
    btw: to tak samo jak na grupie samochodowej zapytają niekiedy "masz
    punto?"? :D

  • 8. Data: 2009-11-07 12:15:43
    Od: "Przemek" <p...@d...pl>

    Miecio wrote:

    > Niektórzy są już nudni ze swoimi kompleksami NTG. To powiedz na jaką
    > grupę powinienem się udać z pytaniem o problemy z kartą graficzną?

    Ten problem mozesz zglosic supportowi Ms - w koncu za 7 prof zaplaciles tyle
    kasy ze masz prawo oczekiwac wsparcia :)

  • 9. Data: 2009-11-07 12:55:10
    Od: CUT_INZ <C...@C...pl>

    Przemek pisze:

    > Ten problem mozesz zglosic supportowi Ms - w koncu za 7 prof zaplaciles tyle
    > kasy ze masz prawo oczekiwac wsparcia :)

    Na infolinii MS powiedzieli mi, że to wina sterowników lub uszkodzona
    jest karta graficzna.

  • 10. Data: 2009-11-07 12:56:08
    Od: CUT_INZ <C...@C...pl>

    Miecio pisze:
    \

    > Problem pojawił się zaraz po instalacji Windowsa 7, czy
    > pracowałeś/grałeś już na nim?
    >
    > Jaki masz zasilacz? :)

    Chiftec 450W.

    Ostatni raz grałem w Farcry na Viście i było ok. Ostatni raz znaczy
    jakieś pół roku temu :)