  • 11. Data: 2009-06-15 19:32:23
    Temat: Re: Problem z "initializing usb controllers"
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:h15hcp$cmq$1@node1.news.atman.pl...

    > Gorszego cymbała to ja nie widziałam. Poducz się troszeczkę gdzieś.

    Jak zwykle okolo tematu...Jak zwykle Animki braki w wiedzy nie pozwalaja ci
    zrozumiec sensu wypowiedzi.
    Wiec mala podpowiedz - jak ona ma wlaczyc tryb awaryjny, skoro blad jest na
    etapie kontroli BIOSu (tzw POST - Power On Self Test). Co ma piernik do
    wiatraka? chcesz z poziomu windowsa naprawic komputer? Rewelacja... To tak,
    jakby goic odciski na stopach poprzez cerowanie skarpetek...

    Nie wiem, czy dobrze pamietam, ale w tych laptopach nie dalo sie wylaczyc
    USB - mozna bylo co najwyzej wylaczyc USB LEGACY MODE, takze wylaczenie w
    BIOSie portow USB jest niemozliwe (ale tutaj moge sie mylic, bo juz nie mam
    takich laptopow)

    Co do autorki watku - reset BIOSu mozna zrobic poprzez odlaczenie baterii -
    ale do tego trzeba rozebrac laptopa. Obawiam sie jednak, ze reset BIOSu nie
    pomoze...
    jesli problem nie jest z gatunku banalnych (np. dziecko wsadzilo cos, co
    zwiera piny w gniazdku), to wyglada na problem z plyta glowna, a wtedy bez
    profesjonalnego serwisu raczej sie nie obejdzie...

    Pozdrawiam
    Michal

  • 12. Data: 2009-06-15 20:01:02
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Natalia Wolska" napisała:

    > przy uruchamianiu BIOSu pojawił się komunikat
    > "initializing usb controllers" po czym komputer się zwiesza
    > i nic się nie dzieje. Odłączone są wszystkie urządzenia z USB
    > (wewnętrznie pod USB podłączona jest tylko wbudowana kamerka).

    A da się ją jakoś odłączyć?

    JoteR

  • 13. Data: 2009-06-16 06:17:33
    Od: Marrcino <n...@n...pl>

    Animka pisze:

    > Gorszego cymbała to ja nie widziałam. Poducz się troszeczkę gdzieś.

    Taaaaak. Cymbał. Ja. Gościowi nie przechodzi przez post. A ty mu każesz
    w trybie awaryjnym uruchomić. Rozumiem Windowsa uruchomić. Ja cymbał.

    Marrcino

  • 14. Data: 2009-06-16 11:02:33
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    Animka pisze:

    > Rany, dlaczego mieszasz BIOS z Trybem awaryjnym?
    > Prosze mnie w takie swoje kombinacje nie mieszać!
    >
    > Napisalam o wejściu w BIOS ewentualnie uruchomić komputer w trybie
    > awaryjnym!
    > Jak widzę to trzeba kołkom łopatologicznie :-(

    Kłku, nie pytałem Ciebie.
    Zauważ , że pytanie padło do Pana , który taki tryb zna.
    Chcę i ja :)
    Twoją wypowiedż zrozumiałem ( co do tego biosu ).