  • 1. Data: 2018-02-25 20:59:10
    Temat: Problem z obrazem.
    Od: Damian Skrycki <s...@g...pl>

    Witam
    Mam problem z wyświetlaniem obrazu w laptopie.
    Przykład w pliku:
    http://chomiczek.uploadfile.pl/pobierz/1368621---ial
    9/5316677400_1326980696.jpg
    Są momenty jak się otwiera klapkę i odpowiednio ustawi to obraz jest
    wyświetlany poprawnie, ale wystarczy ruszyć klapę i powstaje to co w pliku.
    Pytanie uwalona matryca czy raczej taśma?

  • 2. Data: 2018-03-01 10:21:26
    Temat: Re: Problem z obrazem.
    Od: BQB <a...@s...com.invalid>

    W dniu 25.02.2018 o 20:59, Damian Skrycki pisze:
> [...]
    > wyświetlany poprawnie, ale wystarczy ruszyć klapę i powstaje to co w pliku.
    > Pytanie uwalona matryca czy raczej taśma?

    Raczej taśma, siostra ma taki sam problem z kabelkiem hdmi i jak padnie
    całkiem, to go wymieni, puki co, "gimnastykuje" się z kabelkiem.