  • 91. Data: 2019-05-07 22:25:18
    Temat: Re: Problemy z Galaxy Fold
    Od: z <...@...pl>

    30 lat używania elektroniki i w domu i w pracy podpowiada mi że
    najczęściej spowolnienia powoduje gimbaza pisząca soft ;-)

  • 92. Data: 2019-05-08 01:14:32
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-07 o 22:25, z pisze:
    > 30 lat używania elektroniki i w domu i w pracy podpowiada mi że
    > najczęściej spowolnienia powoduje gimbaza pisząca soft ;-)

    Z tego co czytam to jest wręcz przeciwnie - młodzi i utalentowani
    programiści podbijają rynek pracy, a starsi programiści się od nich uczą
    upraszczania kodu.

    Bo nie sztuką jest napisać obszerny kod (właśnie on spowalnia
    urządzenia), a kod, który będzie prosty i będzie spełniał swoją rolę
    (vide Terry Davis).

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 93. Data: 2019-05-08 07:53:15
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-05-08 o 01:14, Filip454 pisze:
    > Bo nie sztuką jest napisać obszerny kod (właśnie on spowalnia
    > urządzenia), a kod, który będzie prosty i będzie spełniał swoją rolę
    > (vide Terry Davis).

    Mam nadzieję że NOWE w końcu nadejdzie. Tak samo jak użytkownik dostanie
    możliwość zmiany kolorów interefejsu i dekoracji okien.

    Ku... z 15 lat temu bawiłem się linuxem i można było z dekoracją zrobić
    wszystko. Komu to przeszkadzało. Jak na razie GIMBAZA pisze...

  • 94. Data: 2019-05-08 11:34:56
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Z tego co czytam to jest wręcz przeciwnie - młodzi i utalentowani
    > programiści podbijają rynek pracy, a starsi programiści się od nich uczą
    > upraszczania kodu.

    To prawda.
    Tylko należało by dodać że prosty kod nie jest szybki i wydajny.
    Ale tani i dlatego wygrywa z dobrym.

    > Bo nie sztuką jest napisać obszerny kod (właśnie on spowalnia
    > urządzenia), a kod, który będzie prosty i będzie spełniał swoją rolę
    > (vide Terry Davis).

    Prędkość działania aplikacji nie zależy od obszerności kodu tylko
    od jakości.

    Pozdrawiam

  • 95. Data: 2019-05-08 21:51:33
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-08 o 11:34, RadoslawF pisze:
    > Prędkość działania aplikacji nie zależy od obszerności kodu tylko
    > od jakości.

    Dokładnie, przy czym na jego jakość również wpływa jego obszerność bo
    przecież kod dobry to kod niezamulający urządzenia zbędnymi pętlami i
    operacjami.

    > Tylko należało by dodać że prosty kod nie jest szybki i wydajny.
    > Ale tani i dlatego wygrywa z dobrym.

    Moim zdaniem to już zbyt duża generalizacja. Popatrz na rynek gier.
    Miałem na myśli kod, który robi dokładnie to samo, wykonując mniej
    zbędnych operacji na urządzeniu.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]