  • 11. Data: 2010-01-14 18:48:27
    Temat: Re: Program do porównywania plików [ot?]
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marek Dyjor" hinn2d$sag$...@n...onet.pl

    > TC jest nieocenionym softem... musze chyabw końcu zapłacić za niego bo wart jest
    każdego euro czy czym tam trzeba zapłacić którego
    > chce autor.

    Kilka takich programów jak TC i życie byłoby miłe. :)
    Ja bez niego nie mógłbym chyba żyć. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2010-01-14 19:36:40
    Od: lux <b...@o...de>

    Duplicate Photo Finder, tyle, że za kasowanie fotki trzeba zapłacić za
    pełna wersję. Ale jest rewelacyjnie skuteczny i bardzo prosty.

    lux

  • 13. Data: 2010-01-14 19:45:07
    Od: lux <b...@o...de>

    musiał pisze:
    > darmowy Total Commander:
    > porównywane pliki wrzuć do 2 podkatalogów w jedym katalogu a potem
    > Polecenia-Szukaj-Wyszukiwacz zdublowanych plików
    > zaznacz "identyczny rozmiar" i "identyczna zawartość"
    > i wykasuj takie same
    ====
    coś nie działa ten TC. Skopiowałem te same pliki do katalogu i nie
    znajduje :]

    lux

  • 14. Data: 2010-01-14 19:55:24
    Od: lux <b...@o...de>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > Sprawdza zawartość. Ja to robię bardzo często. :)
    > Można bez sprawdzania zawartości a można ze sprawdzaniem zawartości.
    ===
    coś to nie działa, umieściłem ten sam plik w dwóch katalogach ze
    zmieniona nazwą i pokazał mi, że to są różne pliki....

  • 15. Data: 2010-01-14 21:47:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "lux" hintgd$ao2$...@n...news.neostrada.pl

    > coś to nie działa, umieściłem ten sam plik w dwóch katalogach ze zmieniona nazwą i
    pokazał mi, że to są różne pliki....

    Bo to ma być ta sama nazwa, a jedynie katalogi mają być inne. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 16. Data: 2010-01-15 01:37:51
    Od: matczar <t...@g...com>

    W dniu 2010-01-14 12:00, Marcin [3M] pisze:
    > Witam.
    > Czy możecie polecić jakiś soft do rekurencyjnego porównywania plików
    > (pod win)?
    > Przenoszę dane z dysku "wzbudzającego wątpliwości" i chciałbym porównać
    > dane po przeprowadzce.
    > Pliki to oczywiście zdjęcia (nef/tif/jpg/psd), więc konieczne jest
    > porównywanie binarne.
    Ostatnio miałem podobny problem i znalazłem program co się zowie
    TeraCopy - http://codesector.com/teracopy.php
    Zasadniczo jest to soft do kopiowania/przenoszenia, ale ma bardzo tu
    przydatną opcję: możliwość generowania sum MD5 dla źródłowych i już
    skopiowanych plików i ich porównania. Nawet integruje się z TC :)

    --
    podr.
    matczar

  • 17. Data: 2010-01-15 07:01:18
    Od: "Darek S" <_...@c...com>

    Vice Versa Pro 30 dniowy trial. Troche szybszy niz inne.

    Darek

  • 18. Data: 2010-01-15 08:08:47
    Od: Grzegorz Maj <s...@e...pl_>

    Marcin [3M] wrote:
> [...]
    > dane po przeprowadzce.
    > Pliki to oczywiście zdjęcia (nef/tif/jpg/psd), więc konieczne jest

    Beyond Compare 3, jesli np jpgi roznia sie binarnie pokazuje miniaturki
    i zaznacza roznice. Trial 30dniowy, przy czym liczy sie dni w ktorych
    uzyto programu. Cena to okolo 30$, ale jest wart tego.

    --
    http://www.iixn.net

  • 19. Data: 2010-01-15 09:19:40
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    lux pisze:
    > Duplicate Photo Finder, tyle, że za kasowanie fotki trzeba zapłacić za
    > pełna wersję. Ale jest rewelacyjnie skuteczny i bardzo prosty.

    Auto migruje z dysku na dysk. I zdaje się, że chodzi o stwierdzenie
    identyczności przegranych danych wraz z całą strukturą dysku/katalogów
    nazw plików i ich zawartości, a nie o wyszukiwanie duplikatów.

  • 20. Data: 2010-01-15 09:20:22
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Jakub Witkowski pisze:

    > Auto migruje