  • 1. Data: 2009-04-21 06:15:53
    Temat: Program do robienia tabel HTML
    Od: pawelk <flagoon@tnijto_o2.pl>

    Witam, mógłby mi ktoś polecić jakiś program do robienia tabel w html?
    Zrobiłem prostego CSS dla tabel i jedyne co autorzy muszą zrobić, to
    wsadzić ogólną strukturę tabeli. Niestety wszystkie (darmowe) programy,
    które testowałem, przy eksporcie tabeli nachalnie dorzucają masę śmieci
    (marginesy, fonty, obramowanie itp) i więcej jest problemu żeby to
    usunąć, niż napisać tabelkę od nowa w czystym HTML (tylko tr, td i
    row/colspan). Potrzebuje czegoś co wygeneruje autorom gotową, czystą
    tabelkę, w której dopiszą tylko id="tabelka" i wrzucą na stronę. Proszę
    o pomoc.

    pozdrawiam
    Pawelk