  • 1. Data: 2009-04-20 18:17:14
    Temat: hasLayout w IE - zoom czy inne , na jakie problemy ?
    Od: hazet <h...@n...pl>

    Witam, mam pytanie - jak najlepiej jest nadawać layout dla jakiegoś
    elementu w IE6 ? Widziałem jakieś dziwne sposoby z height: 1% ,ale
    podobno najelpszy jest zoom: 1 choć się nie waliduje. Czy jest gdzieś w
    sieci lista problemów jakieś dokładniejsze info na temat tego jakie
    błędy mogę nim naprawić dokładnie ?

  • 2. Data: 2009-04-20 19:57:48
    Temat: Re: hasLayout w IE - zoom czy inne , na jakie problemy ?
    Od: red <r...@r...com>

    On 2009-04-20 20:17:14 +0200, hazet <h...@n...pl> said:

    > Czy jest gdzieś w sieci lista problemów jakieś dokładniejsze info na
    > temat tego jakie błędy mogę nim naprawić dokładnie ?

    Jest:
    http://kurs.browsehappy.pl/Bugi/HomePage

  • 3. Data: 2009-04-21 11:56:26
    Od: Maciej Łebkowski <m...@e...com>

    Dnia 20-04-2009 o 20:17:14 hazet <h...@n...pl> napisał(a):

> [...]
    > podobno najelpszy jest zoom: 1 choć się nie waliduje. Czy jest gdzieś w
    > sieci lista problemów jakieś dokładniejsze info na temat tego jakie

    Google: on having layout

    --
    Maciej Łebkowski