  • 111. Data: 2014-11-09 20:48:18
    Temat: Re: Projekt 30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-11-09 20:47, masti pisze:

    > nie umiesz jeździć bez przepisów?

    Trochę by było trudno, nieprawdaż?

    --
    Liwiusz

  • 112. Data: 2014-11-09 21:07:14
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    Maciek "Babcia" Dobosz wrote:

    > Niestety ale w projekcie była Andersa. Także Anielewicza i Stawki. JP
    > II początkowo też ale tu ktoś pomyślał. Co do tych 10 na godzinę to
    > przypominam że strefa 30 ma obowiązywać całą dobę a nie tylko wtedy
    > kiedy są korki.

    No to dobrze, niech będzie 30 na Muranowie, jestem za. Na Anielewicza,
    Stawki, JPII i Andersa też niech będzie 30 jestem za. Będzie mniej
    stresu przy przechodzeniu przez jezdnię z dzieciakiem i ogólnie ciszej.

  • 113. Data: 2014-11-09 21:36:54
    Od: masti <g...@t...hell>

    Poldek wrote:

    > No to dobrze, niech będzie 30 na Muranowie, jestem za. Na Anielewicza,
    > Stawki, JPII i Andersa też niech będzie 30 jestem za. Będzie mniej
    > stresu przy przechodzeniu przez jezdnię z dzieciakiem i ogólnie ciszej.

    proponuję od razu zakazać jazdy samochodami po mieście. Będzie jeszcze
    ciszej.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 114. Data: 2014-11-09 22:21:57
    Od: "bartosz" <b...@w...wywal.pl>

    > Nie szukaj. Po prostu stosuj się do przepisów. Po to one powstały ;)

    Tak jak pisalem wczesniej: kolega prezentuje kleczacy stosunek do prawa. :).
    Ja stawiam na myslenie i zdrowy rozsadek, nie tylko na drodze!

    bart

  • 115. Data: 2014-11-09 23:48:34
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    masti wrote:

    > proponuję od razu zakazać jazdy samochodami po mieście. Będzie jeszcze
    > ciszej.

    Zgoda. Niech będzie tylko dojazd do posesji dla mieszkańców i popieram.

  • 116. Data: 2014-11-09 23:51:31
    Od: masti <g...@t...hell>

    Poldek wrote:

    > Zgoda. Niech będzie tylko dojazd do posesji dla mieszkańców i popieram.

    a do najbliższego sklepu będziesz jechał 3 dni wołami

  • 117. Data: 2014-11-10 09:06:14
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    masti wrote:

    > a do najbliższego sklepu będziesz jechał 3 dni wołami

    W promieniu 10 minut spacerem / 5 min rowerem mam klika sklepów.
    Najbliższy mam na dole, zjeżdżam winą w kapciach. Nie muszę wytaczać
    bryki za każdym razem, kiedy chcę kupić bochenek chleba i kostkę margaryny.

  • 118. Data: 2014-11-10 09:59:18
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Poldek,

    Monday, November 10, 2014, 9:06:14 AM, you wrote:

    [...]

    > W promieniu 10 minut spacerem / 5 min rowerem mam klika sklepów.
    > Najbliższy mam na dole, zjeżdżam winą w kapciach. Nie muszę wytaczać
    > bryki za każdym razem, kiedy chcę kupić bochenek chleba i kostkę margaryny.

    Ale jak chcesz do tego sklepu dostarczyć ten bochenek chleba i
    margarynę, skoro dojazd tylko dla mieszkańców?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 119. Data: 2014-11-10 15:23:28
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    RoMan Mandziejewicz wrote:
> [...]
    >
    > [...]
    > Ale jak chcesz do tego sklepu dostarczyć ten bochenek chleba i
    > margarynę, skoro dojazd tylko dla mieszkańców?

    Zaopatrzenie i służby komunalne dostaną plakietki wzór C5.
    Margarynę mogą dostarczać z prędkością 30 albo mniej. Mogą dostarczać
    rykszami, pocztą pneumatyczną. Jak chcą mi sprzedać margarynę, to znajdą
    sposób, o to się nie martwię.

  • 120. Data: 2014-11-10 15:25:13
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    John Kołalsky wrote:

    > Użytkownik "Shrek" <...@w...pl>

    > No ale generalnie ludzie jednak wolą samochody

    Generalnie wolą samochody, tylko żeby nie było korków i żeby jazda
    samochodem kosztowała tyle, co bilet autobusowy :-)