  • 171. Data: 2014-11-21 13:25:39
    Temat: Re: Projekt 30
    Od: "bartosz" <b...@w...pl>

    Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:0cccca2c-0bf6-4e50-8611-c592d2ebebb3@googlegrou
    ps.com...
    Nie dziwie sie, ale przyczyna jest inna - po prostu nie dysponujesz zadnymi
    logicznymi kontrargumentami. Chyba tak samo bylo na grupie szczecinskiej -
    dobrze kojarze, ze tam tez spasowales cichaczem?....

    bart

    bez obrazy ale wykazujesz tak rażące braki w logicznym myśleniu ze dyskusja
    byłaby bezprzedmiotowa ... może Liwiusz ze swoja niebiańską cierpliwością da
    rade, ja pasuje oczywiście cichaczem :-)

    P.

    Z nieukrywanym zawodem stwierdzam, ze twoj mentor Liwiusz wymiekl nawet
    szybciej od ciebie, zalosnie wycinajac caly watek w dyskusji. A do zarzutow
    o brak logiki od ignorantow zdarzylem sie juz przyzwyczaic - poczytuje to
    sobie nawet za komplement :).

    bart

  • 172. Data: 2014-11-21 20:50:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-11-21 13:25, bartosz pisze:
> [...]
    > o brak logiki od ignorantow zdarzylem sie juz przyzwyczaic - poczytuje to

    Dyskusja dawno wygasła, a ten jeszcze dosrywa ad personam jak gówniarz...

    --
    Liwiusz

  • 173. Data: 2014-11-21 21:17:30
    Od: "bartosz" <b...@w...pl>

    ps.com...

    > Dyskusja dawno wygasła, a ten jeszcze dosrywa ad personam jak gówniarz...

    Rownam do twojego poziomu - nie jest to latwe, rzadko tak nisko sie schylam.

    bart

  • 174. Data: 2014-12-04 10:14:35
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2014-11-08 o 20:42, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Trybun" <I...@j...com>

    > Aaa samochody bez kierowców :-) To jest jakaś koncepcja

    Z kierowcami. Chodzi o to aby uwierzyć że władzy chodzi o rzeczywiste
    ograniczenie wypadków na drogach a nie o przykład na dyscyplinowanie
    ludzkiego bydła.

  • 175. Data: 2014-12-04 21:54:25
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Trybun"

> [...]

    Z kierowcami. Chodzi o to aby uwierzyć że władzy chodzi o rzeczywiste
    ograniczenie wypadków na drogach a nie o przykład na dyscyplinowanie
    ---
    Po co wierzyć w takie idiotyzmy ?