eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaProjekt suwnicu obliczenia wytrzymałościowe słupów podporowych › Projekt suwnicu obliczenia wytrzymałościowe słupów podporowych
  • Data: 2016-10-01 14:06:50
    Temat: Projekt suwnicu obliczenia wytrzymałościowe słupów podporowych
    Od: v...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Potrzebuję pomocy z moim projektem. Muszę wykonać projekt suwnicy która będzie
    podnosić Max 5 ton. Na ten moment poszukuję informacji jak obliczyć wytrzymałość
    słupów podporowych w kształcie kwadratu. Wysokość słupów to 4 metry, a wymiary
    poprzeczne chciałbym dostosować do podnoszonego ciężaru. Myślałem aby policzyć
    wytrzymałość jak dla zwykłego pręta czyli siła przez pole przekroju i porównać z kc,
    ale myślę że nie jest to takie proste i trzeba uwzględnić także wysokość. Materiał
    może być St3S, jeśli za miękki to mogę to zmienić

    Prosiłbym o porady bądź konkretne książki pokazujace tego typu obliczenia.

    Pozdrawiam.