  • 11. Data: 2018-03-26 15:18:54
    Temat: Re: Promieniowanie telefonii komórkowej powoduje raka a tu taka cisza?
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 26 Mar 2018 09:31:37 +0200
    doszła do mnie wiadomość <5ab8a1db$0$660$65785112@news.neostrada.pl>
    od z <...@...pl> :
    >W dniu 2018-03-26 o 08:46, ToMasz pisze:
    >Więc po kija wyskakiwać z
    >
    >Nie wyskakiwać tylko podać informację że zrobiono badania (wiarygodne w
    >końcu) że GSM też szkodzi.

    Zbyt wczesna twoja radość, zed.
    https://betweenrockandhardplace.wordpress.com/2018/0
    3/25/leszczynski-ramazzini-study-shows-that-cell-tow
    er-radiation-does-not-increase-risk-for-schwannoma-a
    nd-glioma/amp/?__twitter_impression=true

  • 12. Data: 2018-03-26 15:24:44
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 25 Mar 2018 14:37:45 +0200, z napisał(a):

    Nie pisz treści w temacie. I ciekawe z jakiego ch... wytrzepałeś tą
    rewelkę?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 13. Data: 2018-03-26 17:30:07
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-03-26 o 15:18, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
> [...]
    3/25/leszczynski-ramazzini-study-shows-that-cell-tow
    er-radiation-does-not-increase-risk-for-schwannoma-a
    nd-glioma/amp/?__twitter_impression=true

    Ja się wcale z tego nie cieszę.

    Streść w skrócie bo tu jest polska grupa a tłumacz google może prowadzić
    do nieporozumień

  • 14. Data: 2018-03-26 17:41:48
    Od: z <...@...pl>

    > Dnia Sun, 25 Mar 2018 14:37:45 +0200, z napisał(a):

    > Nie pisz treści w temacie. I ciekawe z jakiego ch... wytrzepałeś tą
    > rewelkę?

    Zluzuj majty :-)
    dobreprogramy.pl

  • 15. Data: 2018-03-26 18:00:58
    Od: z <...@...pl>

    Dobra. Kto tu manipuluje i w jakim celu? ;-)

    "Długość ekspozycji i intensywność pola elektromagnetycznego znacznie
    przekraczają wartości spotykane w życiu codziennym, co potwierdza
    dopuszczalna w większości krajów europejskich wartość współczynnika SAR,
    wynosząca 0,08 W/kg. "

    Tymczasem zasłyszane w tok fm że w Krakowie (tym Krakowie) zakupiono
    najnowszy przyrząd do badania smogu elektromegnetycznego i się okazało
    że te normy są jednak mocno przekroczone.

    Więc znowu maglujemy czyja prawda mojsza :-)

  • 16. Data: 2018-03-26 18:10:01
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 26 Mar 2018 17:41:48 +0200, z napisał(a):

    > Zluzuj majty :-)
    Lubisz pokazać żeś burak. No i dobrze, rób tak dalej.
    > dobreprogramy.pl
    Primo, coś udowodnili na szczurach (na 3 podejrzenia tylko jedno
    statystycznie znaczące). Secundo, szczur się różni od człowieka
    gabarytami o rząd. A to znaczy że znacznie mniejsza niż w przypadku
    szczura dawka promieniowania e-m dociera w głąb ciała gdzie może
    szkodzić (coś o głębokości wnikania wiedzą ci co podgrzewają żarcie ma
    mikrofali ;). Zatem, dopóki nie zbiorą istotnych statystycznie
    obserwacji w przypadku ludzi to nie biłbym na alarm. A tertio, póki co
    komóra nie jest obowiązkowa :)
    Dodatkowo, żyjemy w polu e-m od zarania tyle że statycznym oraz zmiennym
    od czasu kiedy postawiono pierwsze nadajniki wielkiej mocy długofalowe
    (czyli od 100 lat) i nic się nie dzieje. A długie fale wnikają znacznie
    głębiej.

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 17. Data: 2018-03-26 19:05:28
    Od: j...@i...pl

    On Mon, 26 Mar 2018 09:19:40 +0200, dantes <d...@q...com> wrote:

    >Bo to inny zakres częstotliwości

    Magnetron to 2,45GHz, LTE to 2,1Ghz. Można powiedzieć że zbliżone.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 18. Data: 2018-03-26 19:06:43
    Od: j...@i...pl

    On Mon, 26 Mar 2018 02:07:23 +0200, Poldek <p...@i...eu>
    wrote:

    >W Polsce są najwyższe wskaźniki dot. raka w UE.

    Wskażniki czego?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 19. Data: 2018-03-26 19:26:26
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    z pisze tak:

    > 10 lat temu kolega w pracy rozmawiał tylko na głośnomówiącym
    >
    > Patrzyłem na niego jak na dziwaka.
    > Dzisiaj już tak nie myślę.

    Ludzie mówią że od komórki (30 minut paplania) boli ich głowa.
    Jestem skłonny z tym zgodzić się.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 20. Data: 2018-03-26 19:29:13
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2018-03-26 09:24, z wrote:

    > https://www.dobreprogramy.pl/Udowodniono-ze-promieni
    owanie-masztow-telefonii-komorkowej-powoduje-raka,Ne
    ws,87053.html

    Czyli u szczurów wykryto statystycznie istotny wpływ największej dawki
    promieniowania elektromagnetycznego na powstawanie tylko jednego rodzaju
    nowotworu, przy czym łagodnego (czyli całkowicie uleczalnego i nie
    zagrażającego życiu).