  • 151. Data: 2018-05-27 21:44:55
    Temat: Re: Propozycje obowiązkowych systemów od 2012
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-05-27 o 20:52, RadoslawF pisze:

    > Ty głąbie nie rozumiesz tego co czytasz.
    > Ale próbuj dalej, kiedyś zrozumiesz, albo i nie.  :-)

    Widzę, że dalej nie ogarniasz, głąbie :-)

  • 152. Data: 2018-05-27 23:07:15
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-05-27 o 21:44, kk pisze:

    > Widzę, że dalej nie ogarniasz, głąbie :-)

    Jak już pisałem ty głąbie nie rozumiesz co czytasz.
    Ale próbuj dalej, kiedyś zrozumiesz, albo i nie. :-)

    Pozdrawiam

  • 153. Data: 2018-05-27 23:59:21
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-05-27 o 23:07, RadoslawF pisze:

    > Jak już pisałem ty głąbie nie rozumiesz co czytasz.
    > Ale próbuj dalej, kiedyś zrozumiesz, albo i nie.  :-)

    Plonk ?

  • 154. Data: 2018-05-28 10:01:45
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-05-27 o 23:59, kk pisze:

    > Plonk ?

    Poplonkuj swoje zwierzenia o lansowanym przez ciebie wyrobie
    samochodopodobnym. :-)

    Pozdrawiam

  • 155. Data: 2018-05-28 17:48:48
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-05-28 o 10:01, RadoslawF pisze:

    > Poplonkuj swoje zwierzenia o lansowanym przez ciebie wyrobie
    > samochodopodobnym.  :-)

    Pisz do mnie z dużej litery głąbie :-)

  • 156. Data: 2018-05-28 18:24:26
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-05-28 o 17:48, kk pisze:

    > Pisz do mnie z dużej litery głąbie :-)

    Naucz się zauważać duże litery głąbie.

    Pozdrawiam

  • 157. Data: 2018-05-28 19:41:25
    Od: j...@i...pl

    On Sun, 27 May 2018 13:57:28 +0200, "Tomasz Gorbaczuk"
    <g...@a...pl> wrote:

    >DPF to filtr suchy - nie ma żadnego dodatku.

    Pacz Pan. A u mnie jest mokry i Ford Etis podaje "Euro IV + DPF". No
    to jak to jest?

    Jeszcze raz:
    ang. diesel particulate filter, DPF
    fr. filtre a particules, FAP

    I nie ma tu znaczenia czy mokry czy suchy.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 158. Data: 2018-05-28 21:40:00
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .05.2018 o 19:41 <j...@i...pl> pisze:

    > Pacz Pan. A u mnie jest mokry i Ford Etis podaje "Euro IV + DPF". No
    > to jak to jest?

    A ten silnik forda nie jest od PSA? - wyjaśniało by dlaczego FAP nazywają
    w nim DPF :-)
    Wszędzie piszą, że DPF jest suchy a FAP mokry, ja tego nie wymyśliłem.

    > I nie ma tu znaczenia czy mokry czy suchy.
    Znasz FAP suchy?

    TG

  • 159. Data: 2018-05-28 22:00:17
    Od: j...@i...pl

    On Mon, 28 May 2018 21:40:00 +0200, "Tomasz Gorbaczuk"
    <g...@a...pl> wrote:

    >A ten silnik forda nie jest od PSA? - wyjaśniało by dlaczego FAP nazywają
    >w nim DPF :-)

    Ahaś. A w nowej Kudze na francuski rynek dalej montują mokry?

    https://images81.fotosik.pl/1082/1dc8a9654bfe7c23.jp

    Nie, to jest suchy filtr.

  • 160. Data: 2018-05-28 22:03:06
    Od: j...@i...pl

    On Mon, 28 May 2018 22:00:17 +0200, j...@i...pl wrote:

    >Ahaś. A w nowej Kudze na francuski rynek dalej montują mokry?
    >
    >https://images81.fotosik.pl/1082/1dc8a9654bfe7c23.j
    pg

    >Nie, to jest suchy filtr.

    Tu masz kawałek z polskiego prospektu: