  • 91. Data: 2018-05-24 22:12:31
    Temat: Re: Propozycje obowiązkowych systemów od 2012
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-05-24 o 21:47, kk pisze:

    > Ty chyba z przedszkola piszesz

    No zobacz a tyle osób twierdzi tak o tobie po twoich wypowiedziach
    na temat interesującego cię wyrobu samochodopodobnego.

    Pozdrawiam

  • 92. Data: 2018-05-24 22:33:58
    Od: Kviat

    W dniu 2018-05-24 o 19:30, z pisze:

    > Przeczytaj teraz na spokojnie swoje wypociny.
    > To najlepszy dowód na porażkę tego projektu.

    Przeczytaj jeszcze raz ze zrozumieniem.
    Porażką nie jest UE, ale Janusze w pseudopatriotycznych kalesonach,
    którzy nie rozumieją po co i dlaczego UE została stworzona. Bo w
    szkołach uczą ich religii zamiast historii, a szczytem ich marzeń jest
    bohaterska śmierć żołnierza wyklętego podczas naparzania się z innymi
    kibolami na stadionie piłkarskim.
    Rozpaczają, że przepisy zabraniają im odpalać race na stadionach,
    rozwieszać rasistowskie hasła na trybunach, wybijać szyby w witrynach
    sklepowych po meczu i obić miskę śniademu studentowi z dziwnym akcentem,
    bo to przecież godzi w ich wolność osobistą. Opresyjne państwo normalnie.

    I dokładnie tak samo traktują UE, jako opresyjnego wroga, który próbuje
    przepisami nakłonić do cywilizowanego zachowania, bo inaczej się nie da.
    To nie projekt UE jest zły.

    > Nie będę się już znęcał i dopytywał o odpowiedź na konkretne zarzuty bo
    > szkoda klawiatury. Wyjedziesz pewnie z jakimś lgbt i kornikiem drukarzem...

    Nie będę się już znęcał i wyjaśniał oczywistości, bo szkoda klawiatury.
    Wyjedziesz pewnie z jakąś metodą leczenia homoseksualnych podludzi i
    ochroną środowiska naturalnego przez myśliwych.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 93. Data: 2018-05-25 06:57:47
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-05-24 o 22:33, Kviat pisze:
    > Przeczytaj jeszcze raz ze zrozumieniem.

    Ja to zrobiłem. Ale ciągle mam wątpliwości czy Ty rozumiesz to co piszesz.
    Niewygodne fundamentalne tematy pomijasz i zamiatasz pod dywan.
    Za to wyskakujesz tu z pierdołami i wyżalasz się na małych ludzi w
    małych państwach nie zauważając że prawdziwymi problemami są ci duzi w
    dużych państwach. To oni zawiadują i mają w dupie podstawy europejskiego
    wspólnego rynku, opodatkowania, wolności, solidarności i tych wszystkich
    rzeczy zapisanych w traktatach.
    Jest takich wielu złotoustych co potrafią godzinami rozpływać się nad
    wartościami unijnymi nie dotykając nawet prawdziwych problemów żrących
    jak gangrena unię od środka.
    Zachowujesz się jak biurwa brukselska która zrobi wszystko żeby tylko
    nie zlikwidowano jej stołka. Wysmaży najgłupszą dyrektywę na jakikolwiek
    temat a potem ją podeprze jedynie słusznymi sloganami.
    Żeby było miło i wygodnie wyszukujesz pretekstu żeby wyszydzić ludzi o
    innych poglądach.
    Znamy to.

    Chociaż... nie użyłeś jeszcze słowa "faszyzm"

    Trzymasz na później? :-)

    Nie będzie okazji. Żegnam wyjewnie

  • 94. Data: 2018-05-25 07:38:24
    Od: z <...@...pl>

    Konkludując (żeby już nie było tak bardo OT) na koniec wytłumacz co mają
    unijne dyrektywy o bezpieczeństwie do czujników parkowania z tyłu lub
    kamery cofania?
    Będzie ubaw :-)

  • 95. Data: 2018-05-25 07:55:25
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-05-23 o 23:59, Budzik pisze:
    > Co konkretnie masz na mysli?

    Na grupie o prawie się już zaczyna dyskusja o RODO ;-)
    "RODO koniec spamu telefonicznego ?"

    Będzie się działo.

  • 96. Data: 2018-05-25 09:03:49
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-05-25 o 09:54, Kviat pisze:
    > Polska jest na 5 miejscu pod względem ilości ludności. To całkiem duże
    > państwo. Polsce wolno mieć w dupie, a innym nie?

    Mataczysz.

    Podobnie jak pojęcie "beneficjent netto" tak "duże państwo" nie oddaje
    istoty sprawy.

    Naiwny. Wyjechał mi tu z liczbą ludności. Żałość :-)

  • 97. Data: 2018-05-25 09:54:02
    Od: Kviat

    W dniu 2018-05-25 o 05:57, z pisze:
> [...]
    > dużych państwach. To oni zawiadują i mają w dupie podstawy europejskiego
    > wspólnego rynku, opodatkowania, wolności, solidarności i tych wszystkich

    Do UE należy 27 państw.
> [...]
    państwo. Polsce wolno mieć w dupie, a innym nie?

    > Żeby było miło i wygodnie wyszukujesz pretekstu żeby wyszydzić ludzi o

    Pewnie, że znacie. Kto mieczem wojuje...

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 98. Data: 2018-05-25 11:10:26
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-05-25 o 11:18, Kviat pisze:

    > To nie moja wina, że ludzie na europosłów wybierają takich jak
    > Korwin-Mikke.

    Nie kompromituj się dalej albo celowo nie rżnij głupa że nie rozumiesz
    kto DUŻY rozdaje karty w UE i gdzie tkwią rzeczywiste problemy.
    (niepotrzebne skreślić) :-)

  • 99. Data: 2018-05-25 11:18:59
    Od: Kviat

    W dniu 2018-05-25 o 08:03, z pisze:

    > Mataczysz.
    >
    > Podobnie jak pojęcie "beneficjent netto" tak "duże państwo" nie oddaje
    > istoty sprawy.

    A czego znowu nie zrozumiałeś?

    "Liczba posłów w Parlamencie Europejskim wybieranych w poszczególnych
    państwach jest w przybliżeniu proporcjonalna do liczby mieszkańców (z
    lekką nadreprezentacją krajów mniej ludnych)."

    W KE każde państwo ma jednego reprezentanta.

  • 100. Data: 2018-05-25 11:27:50
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > samochód-samochód dotyczące nawigacji oraz powiadamiania o
    > niebezpiecznych miejscach i sytuacjach na drodze". Autorzy Wojciech
    > Karwas i Stefan Gołąbek. No i mamy rok 2018, czyli minęło 27 lat i ...

    ... i mamy Yanosika;-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa