  • 21. Data: 2018-05-23 08:46:20
    Temat: Re: Propozycje obowiązkowych systemów od 2012
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 23-05-2018 o 07:47, z pisze:

    > I tak po prostu się z tym godzisz?

    Nie godzę się, dlatego nie skorzystałem z propozycji zakupu tak
    wycenionych aut.

  • 22. Data: 2018-05-23 08:46:53
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 23-05-2018 o 07:49, z pisze:

    > Trzeba mieć jaja i pogonić bandę biurokratów to się będzie opłacało
    > zrobić normalny samochód za 20 tys.

    Co w tym kierunku zrobiłeś?

  • 23. Data: 2018-05-23 09:20:48
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-05-23 o 08:46, Cavallino pisze:
    > Co w tym kierunku zrobiłeś?

    Ja nie głosuję na komunistów. A Ty? :-)

    I oczywiście mając na sercu dobro naszej planety nie kupuję nowych
    samochodów :-)

  • 24. Data: 2018-05-23 09:25:31
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-05-23 o 08:45, Cavallino pisze:
    > Jeździłeś autem z aktywnym tempomatem?
    > Już zwykły daje bardzo dużo, więc nie gadaj głupot.

    W moim zastosowaniu auta tempomat nie jest mi potrzebny.

    Chcę mieć wybór a nie przymus jego posiadania.

    Chcę być wolnym _białym_ człowiekiem (wiem boli i ma boleć :-) )

  • 25. Data: 2018-05-23 09:30:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >Według najnowszego projektu przygotowanego przez unijną komisję, w
    >roku 2021 lista wyposażenia seryjnego fabrycznie nowych samochodów
    >sprzedawanych na terenie UE miałaby się rozszerzyć o inteligentne
    >systemy. Przykład? Po wejściu w życie zapisów auta bezpłatnie
    >otrzymywałyby:

    >system autonomicznego hamowania
    >system odblokowujący zapłon po badaniu alkomatem
    >system kontrolujący uwagę kierowcy
    >system rejestrujący parametry jazdy
    >system utrzymujący pojazd na pasie ruchu
> [...]

    -na-drogach-ue-11-systemow-bezpieczenstwa/

    Media sie skupiaja na tym alkomacie, a ja w radiu slysze, ze komisja
    chce, aby wszystkie auta byly wyposazone w kamere rozpoznajaca znaki,
    i ustawiajaca ograniczenie predkosci.

    I tu Kapelinder ma racje - skynet nadchodzi.

    A potem jeszcze ... proba uruchomienia silnika z 1 promilem, to
    przeciez usilowanie przestepstwa, auto powinno zaryglowac drzwi i
    powiadomic organy :-)

    J.

  • 26. Data: 2018-05-23 11:19:38
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2018-05-22 13:14, Yakhub wrote:

    > Dlaczego jestem niemal pewien, że producenci wszystkich te systemy będą
    > musiały mieć Specjalny Certyfikat?
    > Dlaczego jestem niemal pewien, że Specjalne Certyfikaty będzie miało tylko
    > kilka wybranych niemieckich koncernów?

    Wlasnie, np. Messerschmitt AG i Focke-Wulf GmbH.

    --

    memento lorem ipsum

  • 27. Data: 2018-05-23 11:59:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

    > Trzeba mieć jaja i pogonić bandę biurokratów to się będzie opłacało
    > zrobić normalny samochód za 20 tys.
    >
    > Na kogo głosowałeś w wyborach? :-)

    Mowisz ze cena wynika z bandy biurokratów a nie z checi zysków koncernów?
    ROTFL

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji."

  • 28. Data: 2018-05-23 11:59:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

    > Ja nie głosuję na komunistów. A Ty? :-)
    >
    > I oczywiście mając na sercu dobro naszej planety nie kupuję nowych
    > samochodów :-)

    Gdyby były po 20k to by wszyscy kupowali nowe...
    Musisz sie chyba zdecydowac czego cozekujesz...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch

  • 29. Data: 2018-05-23 12:27:38
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-05-23 o 11:59, Budzik pisze:
    > Gdyby były po 20k to by wszyscy kupowali nowe...
    > Musisz sie chyba zdecydowac czego cozekujesz...

    Jestem normalny. Oczekuję mniej państwa w państwie gdyż dotychczasowe
    doświadczenia wskazują że moje pieniądze są nieefektywnie wydawane.

    Watek zaczął się od jęczenia że będą nam kazać kupować nowe "przedmioty"
    A ja się pytam gdzie mieliście oczy przy wchodzeniu do UE? Mądrale :-)

    Tylko jęczeć potraficie a jak przyjdzie co do czego to głosujecie na
    faszystów ukrywających się pod przykrywką neoliberalów albo na lewackie
    świnie.
    Zamknąć się i potulnie teraz robić co Wam każą ;-)

    Wiem... grubo ale w dzisiejszych czasach prostackiej gimbazy okrągłe
    słówka nie docierają.

  • 30. Data: 2018-05-23 12:42:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik z ...@...pl ...

    >Mowisz ze cena wynika z bandy biurokratów a nie z checi zysków
    >koncernów?
    >ROTFL

    Czesciowo na pewno.
    Te wszystkie homologacje, przepisy, wymogi - i cena rosnie.
    Aczkolwiek ... klient juz nie chce podstawowej Taty, ktora ile miala
    kosztowac - 10k PLN ?

    No i dzieki temu mamy czyste powietrze, mniej ofiar w wypadkach, a
    moze i ozon w powietrzu, tudziez np lodowce na Antarktydzie.

    A potem dodaj takie ogolne utrudnienia - biurokracja przy VAT, ZUS,
    odpadach, i co tam jeszcze taki zaklad dopada.
    Iles tam ludzi te papiery generuje, potem drugie tyle przyjmuj, a
    placa tym drugim ... my wszyscy :-)

    J.