  • 1. Data: 2010-02-01 09:44:31
    Temat: Prośba o identyfikację tranzystora (SOT-23) - 1F s 65
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Hej,

    Takie oznaczenie jest na tranzystorze. Zdjęcie:

    http://www.chmurka.net/r/tranzystor.png

    Z układu wynika że to może być NPN lub mosfet N, układ pinów standardowy (BCE
    lub GDS). Ma ktoś pomysł jaki to może być dokładnie tranzystor?

    --
    http://www.gophi.pl/

  • 2. Data: 2010-02-01 10:21:38
    Od: "Jarek" <l...@t...pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@n...invalid> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Z układu wynika że to może być NPN lub mosfet N, układ pinów standardowy (BCE
    > lub GDS). Ma ktoś pomysł jaki to może być dokładnie tranzystor?

    Jeżeli dobrze odczytałem marking code to: MF czyli:

    www.diodes.com.tw/datasheets/ZVN3310F.pdf

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 3. Data: 2010-02-01 10:36:10
    Od: "Tomasz Polak" <p...@m...onet.pl>

    On Mon, 01 Feb 2010 10:44:31 +0100, Adam Wysocki
    <g...@n...invalid> wrote:

> [...]
    > (BCE
    > lub GDS). Ma ktoś pomysł jaki to może być dokładnie tranzystor?

    Cześć.

    1F to zapewne BC847B (npn). Prawdopodobnie wyprodukowany w maju 2006 przez
    Infineon.

    http://www.tinyurl.pl/?HeYgTy1W

  • 4. Data: 2010-02-01 15:54:01
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Tomasz Polak <p...@m...onet.pl> wrote:

    > 1F to zapewne BC847B (npn). Prawdopodobnie wyprodukowany w maju 2006 przez
    > Infineon.
    >
    > http://www.tinyurl.pl/?HeYgTy1W

    To by pasowało - dzięki!

    Jest gdzieś katalog takich marking codes?

    --
    http://www.gophi.pl/

  • 5. Data: 2010-02-01 15:54:32
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Jarek <l...@t...pl> wrote:

    > Jeżeli dobrze odczytałem marking code to: MF czyli:

    Na zdjęciu słabo widać, ale spojrzałem pod lupą i ewidentnie tam jest 1.

    --
    http://www.gophi.pl/

  • 6. Data: 2010-02-01 18:55:19
    Od: "nenik" <n...@o...pl>

    > Jest gdzieś katalog takich marking codes?

    http://forum.ep.com.pl/viewtopic.php?t=11526

    http://www.dl7avf.info/charts/smdcode/cm.html

    http://info.electronicwerkstatt.de/bereiche/bauteile
    /smd/smd_aktiv/index.html