  • 1. Data: 2009-03-19 18:12:06
    Temat: Prosze o porade - Zakup
    Od: "Andy" <p...@p...de>

    Witam !

    Mam do wydania tak 2 do 2,5 tysiaca. Za to chce kupic Plyte Glowna,
    procesor, pamiec i karte graficzna. Pomozcie, bo sie juz zaplatalem w
    wyszukiwarkach, online shopach itd. Komputer ma byc do wszystkiego. Bo i
    zagrac lubie i filmik obrobic i takie normalne piedoly tez wykonuje - biuro,
    internet itd. Jest w tej chwili taki multum procesorow i kart graficznych,
    ze nie wiem co wybrac. Warto wchodzic w DDR3 ? AMD AM§ - slyszalem ze np.
    720 chodzi bardzo przyjemnie, a i czwarty rdzen da sie odpalic. Itd. itd.

    Wszelkie porady, albo propozycje konfiguracji mile widziane.

    Aha, porzebuje tylko te cztery komponenty reszta juz jest czeka na silnik.

    Andy

  • 2. Data: 2009-03-21 12:51:44
    Temat: Re: Prosze o porade - Zakup
    Od: Chichotek <z...@y...cy>

    Był 19 marzec (czwartek) gdy o godz. 19:12 *Andy* napisał(a):

    > Wszelkie porady, albo propozycje konfiguracji mile widziane.

    Za tyle kupisz teraz to co ja mam w sygnaturce w pierwszej linii. Starczy Ci
    na wszystko co chcesz zrobic.

    --
    Pozdrawiam, Chichotek
    P5Q Pro, E8400@Scythe Ninja, Szafir HD4870 512MB, 2x2GB A-Data Vitesta 800+,