eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsm › Przechodzenie bonusa 20 zł- Play Fresh
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 14

  • 11. Data: 2009-05-08 08:43:02
    Temat: Re: Przechodzenie bonusa 20 zł- Play Fresh
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    RBprv napisał(a):

    > *104#

    Dzięki.

    --
    Dominik (& kąpany)
    "Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (Stanisław Jerzy Lec)
    Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy, do czego mam prawo zgodnie z Art. 54 Konstytucji
    RP


  • 12. Data: 2009-05-08 10:43:28
    Temat: Re: Przechodzenie bonusa 20 zł- Play Fresh
    Od: "Bolek" <t...@t...com>

    >> A przy okazji- wie ktoś, jak można sprawdzić ile zostało minut z tegoż
    >> 40 min pakietu "przenosinowego"?
    >>
    >
    > *104#

    Jako uzupełnienie, lista kodów znaleziona w sieci.

    *100*14-cyfrowy kod# - doładowanie konta za pomocą kodu doładowującego
    *101# - stan konta oraz stan konta promocyjnego
    *102# - stan darmowych minut w ramach usługi "1 minuta wychodząca za 2 przychodzące"
    *103# - Funkcja niedostępna.
    *104# - stan minut do wszystkich sieci
    *105# - stan minut do Play i na stacjonarne dla usługi "100 minut do Play i na
    stacjonarne"
    *106# - znowu jakiś stan minut, ale do czego, to już tym bardziej nie wiem
    *107# - Usługa niedostępna dla naszej taryfy (tu byłoby przejście na taryfę Nowy Play
    na Kartę)
    *108# - stan konta promocyjnego dla transmisji danych
    *109# - darmowe smsy
    *110# - usługa niedostępna
    *111# - Play24 - centrum obsługi klienta
    *120# - usługa "Zadzwoń do mnie"
    *121# - wyświetla własny numer telefonu - przydatne dla zapominalskich
    *122# - wysyła prośbę o doładowanie telefonu


  • 13. Data: 2009-05-08 21:06:28
    Temat: Re: Przechodzenie bonusa 20 zł- Play Fresh
    Od: RBprv <x...@o...pl>

    > Jako uzupełnienie, lista kodów znaleziona w sieci.
    >
    > *100*14-cyfrowy kod# - doładowanie konta za pomocą kodu doładowującego
    > *101# - stan konta oraz stan konta promocyjnego
    > *102# - stan darmowych minut w ramach usługi "1 minuta wychodząca za 2
    przychodzące"
    > *103# - Funkcja niedostępna.
    > *104# - stan minut do wszystkich sieci
    > *105# - stan minut do Play i na stacjonarne dla usługi "100 minut do Play i na
    stacjonarne"
    > *106# - znowu jakiś stan minut, ale do czego, to już tym bardziej nie wiem
    > *107# - Usługa niedostępna dla naszej taryfy (tu byłoby przejście na taryfę Nowy
    Play na Kartę)
    > *108# - stan konta promocyjnego dla transmisji danych
    > *109# - darmowe smsy
    > *110# - usługa niedostępna
    > *111# - Play24 - centrum obsługi klienta
    > *120# - usługa "Zadzwoń do mnie"
    > *121# - wyświetla własny numer telefonu - przydatne dla zapominalskich
    > *122# - wysyła prośbę o doładowanie telefonu
    >
    może jeszcze:
    *155# stan konta w play on line


  • 14. Data: 2009-05-11 23:20:20
    Temat: Re: Przechodzenie bonusa 20 zł- Play Fresh
    Od: Grzexs <grzexs@usu_n_to.gazeta.pl>

    > może jeszcze:
    > *155# stan konta w play on line

    A tu moje - w znacznym stopniu się pokrywają:

    *100*<kod># - doładowanie
    *101# - stan konta
    *102# - stan dodatkowych minut do wszystkich sieci (zebranych np. przez
    *111*4*1#; zakupionych przez *111*30*1# w planach "Play Karta" i "Play Mix")
    *103# - funkcja niedostępna
    *104# - stan minut do wszystkich sieci (zakupionych przez *111*30*1# w
    planach "Nowy Play na Kartę", "Nowy Mix w Play", "Mix w Play")
    *105# - stan minut do Play i na stacjonarne (zakupione przez *111*34*1#)
    *106# - minuty do wykorzystania w ramach promocji; stan minut może być
    aktualizowany z opóźnieniem
    *107# - oferta dostępna dla klientów "Play na kartę"
    *108# - stan promocyjnego konta transmisji danych (w bajtach)
    *109# - ilość promocyjnych SMS-ów ("Darmowe SMS-y w Play Fresh")
    *110# - limit kredytowy (niedostępne)
    *111# - zarządzanie kontem ("Play24Menu")
    *111*15*1# - doładowanie telefonu na kartę z telefonu z abonamentem
    *111*30*1# - wykupienie pakietu "50 minut za 9 zł" (nie w "Play Fresh")
    *111*30*2# - sprawdzenie statusu pakietu "50 minut za 9 zł"
    *111*31*2# - bonus (50% wartości startera, ważne 30 dni, przyznawane do 24h)
    *111*34*1# - wykupienie pakietu 100 min do Playa i na stacjonarne (5
    PLN) - sprawdzenie *105#
    *111*4*1# - wykupienie usługi "Zbieraj minuty w Play Fresh" (3 PLN,
    jednorazowo)
    *120*<nr_telefonu># - prośba o zadzwonienie gdy nie ma środków
    *121# - sprawdź swój numer
    *122# - prośba o doładowanie (kogoś z abonamentem)
    *133# - muzyka na czekanie

    --
    Grzexs

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: