  • 51. Data: 2010-06-18 20:35:01
    Temat: Re: Przeciwdzialanie i usuwanie naprezen spawalniczych.
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Konrad Anikiel" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:48ddd459-c0ab-4fc6-afd6-

    Daj spokój, szkoda czasu na kłótnie.

  • 52. Data: 2010-06-19 08:49:03
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 18 Jun 2010 19:22:33 +0200, Plumpi wrote:
    >Kupiłem TIG-a, i poćwiczyłem na wąskich paskach blachy takich po 3cm bez
    >dodawania spoiwa. Celowo takie wąskie, żeby sprawdzić jak się to będzie
    >zachowywać.
    >Tak jak pisał Kogutek skurcz jest znacznie mniejszy niż w przypadku spawania
    >Migomatem, ale jednak jeszcze jest. Jedną z próbek pospawałem TIgiem dodając
    >spoiwo i skurcz jest prawie taki sam jak przy Migomacie.

    A tak z ciekawosci - mozesz sprobowac naciagnac te paski i spawac
    naciagniete ?
    Ciekaw jestem co wyjdzie, choc naciagnania duzych blach nie bardzo
    sobie wyobrazam.

    J.

  • 53. Data: 2010-06-19 09:31:58
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > A tak z ciekawosci - mozesz sprobowac naciagnac te paski i spawac
    > naciagniete ?
    > Ciekaw jestem co wyjdzie, choc naciagnania duzych blach nie bardzo
    > sobie wyobrazam.

    Raczej bym myślał o ich mocnym nagrzaniu przed pospawaniem. Z naciąganiem to
    raczej nie przejdzie. Nawet nie wyobrażam sobie jak miałbym to wykonać
    technicznie.

  • 54. Data: 2010-06-19 17:54:48
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    cinews:ru0p169oippiei5lr1o9tobulps0ihunbv@4ax.com...

    > Raczej bym my la o ich mocnym nagrzaniu przed pospawaniem. Z naci ganiem to
    > raczej nie przejdzie. Nawet nie wyobra am sobie jak mia bym to wykona
    > technicznie.

    Zwykle do takich robótek nadaje się hydrauliczny podnośnik samochodowy
    i jakieś fest profile.
    Konrad

  • 55. Data: 2010-06-20 09:05:43
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

> [...]
    >
    > Nauka. Masz tu przykład matoła który niczego się nie nauczył.
    > Przeczytał coś z książki dla zawodówki, gdzie nikt nie musi wiedzieć
    > co tak naprawdę się stało, ważne żeby wiedział czego mu nie wolno.
    >
    > Doświadczenie. Masz tu przykład barana który niczego nie doświadczył.
    > Widział jak ktoś tam czymś tam coś tam pospawał i zardzewiało. Ale co
    > i czym spawali, jaka korozja- to już poza jego możliwościami.
    >
    > Zrozumienie. Masz tu przykład głąba który nic nie zrozumiał, bo
    > twierdzi że to czego dobrze nie widział potwierdza to czego się nie

    Muszę cie zmartwić. Przeszukałeś Internet na darmo. Żeby rozwiać twoje
    wątpliwości mogę ci przesłać skany dowodu osobistego, dyplomu, prawa jazdy. Czy
    adres

    a...@g...com

    będzie dobry. Ostatnio dostałem kilka ofert. Mnie nie interesują. Prosili żeby
    podać adresy znajomych.To im wysłałem twój adres Może tobie przyda się trochę
    kasy, pompka do fiuta i niebieskie tabletki. Dobry ten adres

    ...@...c <...@...c>

    A może ten będzie lepszy

    a...@p...com

    Bo głupio by było jak by był niedobry. Czego się nie robi dla znajomych
    zwłaszcza że jedyna rzecz jaka im wyszła w życiu to włosy. Jak dostanę ofertę na
    maść na porost włosów to ci prześlę. Który adres będzie lepszy ten

    a...@g...com

    czy może któryś z tych dwóch

    ...@...c

    a...@p...com

    Bo sam najlepiej wiesz jak z łysiną się głupio wygląda, zwłaszcza ze najstarszy
    jeszcze nie jesteś. Podobno jak się łysieje z przodu to znaczy że głowa myśli,
    jak z tyłu że jest mądra. Czy u ciebie głowa myśli że jest mądra? Tak z
    ciekawości pytam bo nie wiem. Młody jeszcze jestem i czupryna u mnie w porządku.
    Pozdrawiam kogutk