  • 1. Data: 2016-02-11 03:00:45
    Temat: Przed wlaczeniem... rozbierz
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    ... szczegolnie jak sprowadzasz cos bezposrednio z kraju domyslnego.
    Jakis krotki ten kabelek - pomyslalem sobie, a ze sztukowanie
    zasilajacego jakos mi tak estetyczno-etycznie nie pasuje, to
    postanowilem wymienic caly na dluzszy. No w sumie to calkiem dobry
    pretekst, zeby zajrzeć do srodka;-)
    Ze termoklej to uniwersalny srodek mocujacy/uszczelniajacy/izolujacy, to
    wiadomo nie od dzis, Chiny maja 99% patentow zastosowania kleju.
    Gniazda trzeba polaczyc z PCB, to polaczenie jest tez podpora plytki.
    OK, tylko, ze lacznik jakos za krotki male zolte raczki zrobily. To
    jakis problem? "Troche" sie plytka wygnie i juz, a ze na plytce
    generator HV, to i fajerwerki gratis.
    Ten zoltozielony kabelek... hmm, gdzie by go przykrecic? Eeetam, BHP
    jest mocno przereklamowane, do blachy... pomalowanej, srubka, nie
    wkretem, srubka bez nakretki, blacha grubosci skoku gwintu.
    Jakis kabelek dotyka malego radiatorka i pare innych drobiazgow do poprawki.
    Well, to nie opis prowizorki, to chinska przecinarka plazmowa.
    No ale dziala pieknie, jutro potne stara pralke w ramach kryzysu wieku
    sredniego;-)
    Tak mi sie przypomnialo:
    Amerykanie nie boja sie wojny z Chinami, ich inteligentne pociski
    rozwala kazdy chinski czolg.
    Chinczycy nie boja sie wojny z Amerykanami, ich czolg kosztuje 2 razy
    taniej, niz amerykanski pocisk.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 2. Data: 2016-02-11 10:59:43
    Temat: Re: Przed wlaczeniem... rozbierz
    Od: Agent0700 <k...@w...pl>

    Hej, nie strasz... też mam plazmę chińską.

    Jaka to marka i model?

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 3. Data: 2016-02-11 11:59:54
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Hej, nie strasz... też mam plazmę chińską.

    Zajrzyj do srodka, nie zaszkodzi.

    > Jaka to marka i model?

    http://www.aliexpress.com/snapshot/7253121510.html?o
    rderId=72278410563239
    Ale nie sadze, zeby marka/model byl akurat trefny. Po prostu trzeba
    pamietac, ze Chinczyk stawia na ilosc i jesli wszystko pasuje, to i
    jakosc bedzie OK. W czasie filmiku z watku ponizej Chinczyk zrobi milion
    kabelkow i jesli ma odpowiednie narzedzia i materialy, to nie beda one
    gorsze.
    Sprowadzilem juz pare rzeczy z Chin, glownie rozne moduly i byly
    doskonalej jakosci, bardzo starannie wykonane, z doskonala dokumentacja.
    Ta przecinarka wymagala poprawek (moim zdaniem), ale sam projekt nie
    jest zly, miedzi gdzie trzeba nie zalowali i rzeczywiscie jest to miedz
    (co nie jest oczywiste).

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 4. Data: 2016-02-11 13:34:36
    Od: Agent0700 <k...@w...pl>

    W dniu 2016-02-11 o 11:59, Pawel "O'Pajak" pisze:
    > Powitanko,

    > Zajrzyj do srodka, nie zaszkodzi.

    gwarancja

> [...]
    > Ta przecinarka wymagala poprawek (moim zdaniem), ale sam projekt nie
    > jest zly, miedzi gdzie trzeba nie zalowali i rzeczywiscie jest to miedz

    Ja mam Stamos:

    http://allegro.pl/przecinarka-plazmowa-50a-wypalarka
    -cut-hf-nowa-i5761909749.html

    I nawet tnie :-)

    Jak oceniasz trwałość takiego sprzętu?

    Ile lat używania sporadycznego?

    Pewnie trudno to przewidzieć.

  • 5. Data: 2016-02-11 18:43:06
    Od: "Mariusz" <l...@w...pl>

    Lepiej nie zaglądaj, bo się przestraszysz i wyrzucisz na śmietnik ;)