  • 41. Data: 2018-12-05 00:28:17
    Temat: Re: Przedłużacz wewnętrznej...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5bffb389$0$521$6...@n...neostrada.pl

    > Dopatrzyli się pewnie jakichś aluzji..

    Być może masz rację.

    Nikt nam nie wmówi, że białe jest białe a czarne jest czarne.
    Nikt nam nie wmówi, że plus jest plusem a minus jest minusem.

    Problem w tym, że Kaczyński (nie wiem, który) pomylił się tak, jak
    ambasador przestawiła litery w nazwisku Morawieckiego -- nic z tych
    pomyłek nie wynika, zaś Bernacka wykazała się nieznajomością rzeczy
    na poziomie elementarnym, co wykazałem aż zbyt dosadnie.

    W mojej wypowiedzi nie było ani krzty polityki.
    Ograniczyłem się tylko do zwięzłej oceny lekarki.

    Ale są też wyjątki chlubne -- https://dobrymechanik.pl zamieścił
    moją krytyczną uwagę. Dotyczyła przykręcenia kół samochodowych.

    https://dobrymechanik.pl/mechanicy/bialystok/wulcar-
    pawel-golec?comment_id=114244

    > Ale trafiłeś na taką, lekko powiedziane - niezbyt wydajną?;-)

    Trafiłem ma taką, która wytrzyma ~3 tygodni, gdy smartfon
    będzie używany tylko do sporadycznych rozmów telefonicznych.

    Jeden samochód spala 50 litrów na 4 miesiące (wiosną br. tak
    mocno rozchorowałem się, że prawie nie jeździłem) a inny
    samochód codziennie trzeba tankować.

    Wiesz, jak nazywa się ten, kto ,,nie rozumie'' tego problemu?
    Podpowiem Ci -- w Skandynawii można go szukać...

    Akurat i Asus Max ma bardzo dobry akumulator, i Monster.
    Problem w tym, że ja (najwyraźniej w odróżnieniu do Ciebie)
    nie jestem aż tak bogaty, by kupić coś i to coś ,,odłożyć
    do szuflady''.

    - ekran świeci
    - CPU pracuje na wysokich obrotach
    - GSM/WiFi itp. pracują

    To wszystko zużywa energię. Nawet porównanie świecenia
    w słoneczny dzień i w ciemnicy wykazuje OGROMNE różnice.
    Samo Aero2 zużywa bardzo dużo energii.

    Znam ludzi wyłączających co się da automatycznie,
    Nawet Android ma takie funkcje oszczędnościowe.

    Dziewczyna testująca telefony wykazuje dwugodzinny zapas
    energii, podczas gdy innym telefony przez nią testowane
    wytrzymują dwa dni na jednym ładowaniu. ;)

    Trybun -- nie można być aż tak głupim, by nie
    rozumieć/widzieć pewnych zależności.

    To jest grupa dyskusyjna, nie sala sądowa czy
    sejmowa -- tu nie warto tępo powtarzać bredni.

    Nawet dwie osoby będą niby tak samo (oglądając te filmy na
    Jutubie) używały takiego (czy tego) samego telefonu -- lecz
    zupełnie inaczej, gdyż użyją różnych programów.

    > Pewnie do sprawdzenia tylko w warunkach laboratoryjnych.
    > Acer ma już prawie 7 lat a bateria o wiele sprawniejsza
    > niż w nowym telefonie. Tablet ma już ponad 10 lat a spadek
    > wydajności nadal niezauważalny, ogólnie kiepski, ale spadku
    > wydajności nie widać.

    Netbook Acera trzymał kiedyś na akumulatorze pod W7S ponad 8 godzin.
    Teraz pod 32W10 trzyma ze 2 godziny (dokładnie nie pamiętam) a pod
    W7S znacznie dłużej niż pod 32W10, ale nie 8 godzin, a może 4.

    > Aż się wierzyć nie chce że aktualizacja systemu może aż tak
    > wpływać na sprzęt. Ile to już razy aktualizowałem telefony,
    > telewizory, tunery tv sat itd. a generalnie to zawsze przynosiło
    > to tylko co najwyżej drobne zmiany, raz na plus raz na minus,
    > a oczywiście najczęściej żadne zmiany nie były widoczne.

    Ileż to różnych książek w życiu widziałem, ale w żadnej nie
    było takiej fotografii...

    > Mogę zapytać tylko Ciebie. Mógłbyś w skrócie opisać
    > na czym polegały te problemy w aktualizacji Bestii?

    Nie tylko ja kupiłem takiego Monstera -- możesz zapytać inne osoby.
    Poznałem co najmniej dwa fora (kiedyś podałem linki) polskich
    użytkowników Monstera (delikatnie ujmując) niezadowolonych
    z nabytku -- zapewne bez trudu znajdziesz kontakt z masą
    użytkowników. Zapewne pamiętają sposób wyjątkowej aktualizacji.

    CO WIECEJ -- MOŻESZ PO PROSTU KUPIĆ PRODUKTY FIRMY PENTAGRAM.

    Mego Monstera już raczej nie przetestujesz, bo jest
    nie tylko potłuczony, lecz także inaczej zepsuty.
    Pozostał po nim właśnie dobry (choć mechanicznie
    uszkodzony) akumulator.

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,