  • 31. Data: 2018-11-23 02:08:42
    Temat: Re: Przedłużacz wewnętrznej...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5bf6827a$0$520$6...@n...neostrada.pl

    > Dziwne rzeczy opowiadasz.. Osobiście jeszcze nie
    > miałem sytuacji że mój komentarz się nie ukazał.

    Moje krytyczne nie ukazują się.

    > Nie należy zapominać że jest to stary telefon,
    > obsługiwał on tylko jeden system satelitów. Tak
    > że nie możemy go równać do sprzętów współczesnych,
    > czyli z obsługą GPS, GLONASS, BEIDOU itd..

    Nie w tym leży problem.

    > Telefon nie służy do rzucania, a więc parametru
    > wytrzymałości na uderzenia nie warto brać pod
    > uwagę przy zakupie.

    Ja biorę.

    > Pytanie tylko czy to tak ogólnie czy tylko
    > w Twoim egzemplarzu?|

    Myslę, że w każdym szanującym się sprzęcie (telefonie,
    słuchawkach itp.) usuwającym szumy, echo itp...

    > A jasność ekranu? Można czytać SMSa w słońcu?

    Nie narzekałem na ciemny ekran Monstera, ale nie
    był nadzwyczajnie jasny.

    > Zaraz, ale to tylko ten Osmand był obciążaniem które tak pożerało baterię?

    WiFi lub 3G (Aero2) też...

    > W laptopie to chyba normalne że bateria
    > wystarcza na parę godzin pracy?

    Laptopowe szybko zużywają się, czego nie
    mogę powiedzieć o niektórych telefonicznych.

    > No dobrze, ale Ty nawet krytykujesz
    > jego atuty, jakim jest choćby bateria.

    Jedynie akumulatora nie krytykuję.
    Nawet wytrzymał rozjechanie rowerem...

    > I była to jedyna możliwość?

    Popytaj tych, którzy mieli Monstera z wczesnymi wersjami A.

    > Bo i dzisiaj ja swój
    > telefon mogę aktualizować za pomocą kabla.
    > Poobieram soft na komputer, podłączam
    > do niego telefon i klikam na aktualizuj.

    > Tu chodziło o rozszerzenie pamięci wewnętrznej.

    Rozszerzenie wewnętrznej jest drobiazgiem w zestawieniu z apgrejdem.

    )\._.,--....,'``.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,
    _.. \ _\ (`._ ,.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
    `._.-(,_..'--(,_..'`-.;.' Felix Lee
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . . ;,,. ; . ,.. ; ;. .
    ..;\|/.......................................

  • 32. Data: 2018-11-27 09:41:50
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    > "Trybun" 5bf6825e$0$499$6...@n...neostrada.pl

    > Wyjaśniam, że do oglądania filmów mam odrębne programy.
    > Nie używam Chromej ani do ściągania plików (choćby
    > map) ani do oglądania filmów...

    Dlatego się zapytałem czy nie przeglądasz stron www offline, bo coś się
    musiało na to złożyć że miałeś tyle danych w pamięci podręcznej Chrome.

    > Fakt -- w A4 to samo co w A<6. ;)

    Także po sformatowaniu SD jako pamięć wewnętrzna program instalowany w
    dwu różnych miejscach, czyli w faktycznej PW i na SD jak to się ma w A4?

    > W następnych wersjach Androida, tj powyżej 6tki też jest
    > możliwość przedłużania ,,wewnętrznej'' za pomocą SD, ale
    > (jak u mnie -- w A6) profilaktycznie producenci telefonów
    > ukrywają tę możliwość, gdyż ludzie potrafią wrzucać słabe
    > karty, które sprawiają, że telefon laguje lub staje się
    > uciążliwy jakoś inaczej.

    Nie ważne kto to robi - liczy się efekt, a ten jest taki że w A7 nie mam
    opcji zwiększania pamięci wewnętrznej za pomocą SD.

  • 33. Data: 2018-11-27 09:42:10
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    > "Trybun" 5bf6827a$0$520$6...@n...neostrada.pl

    > Moje krytyczne nie ukazują się.

    Moje też, ale tylko w serwisach zajmujących się polityką. Taka np. WP
    nie toleruje głosów krytyykujących ustrój panujący w PL.

    > Nie w tym leży problem.

    A ja myślę że to właśnie za sprawą tego Neffos tak błyskawicznie łapie
    FIXa, w stosunku do Acera, który obsługuje tylko GPS.

    > Ja biorę.

    To się możesz zdrowo przejechać, z telefonam z grubsza jest tak jak z
    bokserami - nie ma odpornych na ciosy, są tylko nie trafieni. Będzie
    telefon padał z wysokości metra 10 razy i nic, spadnie raz z 1/2metra i
    podnosisz złom.

    > Myslę, że w każdym szanującym się sprzęcie (telefonie,
    > słuchawkach itp.) usuwającym szumy, echo itp...

    Ale tu nie chodzi o każdy a o ten jeden konkretny model telefonu.

    > Nie narzekałem na ciemny ekran Monstera, ale nie
    > był nadzwyczajnie jasny.

    Czyli kolejny duży +..

    > WiFi lub 3G (Aero2) też...

    To już niedobrze... całe szczęście że bateria pojemna.

    > Laptopowe szybko zużywają się, czego nie
    > mogę powiedzieć o niektórych telefonicznych.

    Tzn - rozładowują? W laptopie pewnie to za sprawą ekranu to szybkie
    rozładowywanie.

    > Jedynie akumulatora nie krytykuję.
    > Nawet wytrzymał rozjechanie rowerem...

    Kolejny +, tym razem niewielki.

    > Popytaj tych, którzy mieli Monstera z wczesnymi wersjami A.

    A tobie nic o tym nie wiadomo?

    > Rozszerzenie wewnętrznej jest drobiazgiem w zestawieniu z apgrejdem.

    Zadziwiające rzeczy opowiadasz. Nawet wczoraj miałem aktualizację
    sytemu, jak zawsze sprowadziło się to do kilku kliknięć w ekran.

  • 34. Data: 2018-11-28 01:53:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5bfd0305$0$500$6...@n...neostrada.pl

    > Dlatego się zapytałem czy nie przeglądasz stron www offline, bo coś się musiało na
    to złożyć że miałeś tyle danych w pamięci
    > podręcznej Chrome.

    Nie twierdzę, że to była pamięć podręczna, ale że pamięć Chrome.

    > Także po sformatowaniu SD jako pamięć wewnętrzna program instalowany w dwu różnych
    miejscach, czyli w faktycznej PW i na SD jak to
    > się ma w A4?

    Najwyraźniej albo tu, albo tam.

    > Nie ważne kto to robi - liczy się efekt, a ten jest taki że w A7 nie mam opcji
    zwiększania pamięci wewnętrznej za pomocą SD.

    Kupiłem Asusa z A5, więc tej możliwości nie miałem.
    Po apgrejdzie do A6 mogłem tak przedłużyć wewnętrzną.
    Po kolejnych apgrejdach ta możliwość zniknęła.
    Po ,,karkołomnych czynnościach'' taka możliwość wróciła.

    Masz SSD w PeCecie? Toż mając SSD, warto poprawić to i owo
    w rejestrze Win! Takie modyfikacje rejestru Win nie są karkołomne?

    )\._.,--....,'``.

  • 35. Data: 2018-11-28 02:08:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5bfd0319$0$500$6...@n...neostrada.pl

    > Moje też, ale tylko w serwisach zajmujących
    > się polityką. Taka np. WP nie toleruje głosów
    > krytyykujących ustrój panujący w PL.

    Choć nie krytykowałem ustroju politycznego,
    moje komentarze nie pojawiały się.

    > A ja myślę że to właśnie za sprawą tego Neffos tak błyskawicznie łapie FIXa, w
    stosunku do
    > Acera, który obsługuje tylko GPS.

    Za sprawą chińskiego Galileo i Glonass?
    Raczej ;) nie za tą sprawą.

> [...]
    > trafieni.

    > Będzie telefon padał z wysokości metra 10 razy i nic, spadnie raz z 1/2metra i

    Ponoć tak jest. Ale są mocniejsze i słabsze.
    Na miękką pościel możesz rzucać bez końca. ;)
    Póki nie trafisz -- jak kiedyś nie trafiłem,
    wyskoczyła jedna SIMka...

    > Ale tu nie chodzi o każdy a o ten jeden konkretny model telefonu.

    Miałem tylko kilka telefonów -- trzeba zapytać innych ludzi.

    > To już niedobrze... całe szczęście że bateria pojemna.

    Szukałem z pojemną.

    > Tzn - rozładowują? W laptopie pewnie to za sprawą ekranu to szybkie rozładowywanie.

    Nie tylko rozładowują, ale także trwale tracą pojemność.

    > A tobie nic o tym nie wiadomo?

    JEDYNA!!!!!
    Zapewne można było nabyć zapgrejdowany -- używany
    lub nowy, ale znacznie póniej.

    > Zadziwiające rzeczy opowiadasz. Nawet wczoraj miałem aktualizację sytemu, jak
    zawsze sprowadziło się to do kilku kliknięć w ekran.

    Aktualizowałeś wczesnego Monstera? ;)

    Nie wierzysz mi -- popytaj innych, ale popytaj
    o apgrejdowanie wczesnego Monstera, nie TPlinka
    czy Asusa! Nawet nie był najwcześniejszy -- były
    wcześniejsze wersje, ale chyba były też sprzedawane
    (jako nowe) pózniejsze.

    Te późniejsze zapewne nie wymagały takiego apgrejdu.

    Wszystkie aktualizacje zajmowały razem kilka GB -- dlatego
    je wywaliłem. Ale gdyby gdzieś ukryła się jakaś kopia,
    pokażę Ci co i jak...

    )\._.,--....,'``.

  • 36. Data: 2018-11-29 10:32:24
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    > "Trybun" 5bfd0305$0$500$6...@n...neostrada.pl

    > Nie twierdzę, że to była pamięć podręczna, ale że pamięć Chrome.

    Ale nie twierdzisz też że to nie była pamięć podręczna..;-)

    > Najwyraźniej albo tu, albo tam.

    Albo jeszcze gdzie indziej.

> [...]
    >
    > Masz SSD w PeCecie? Toż mając SSD, warto poprawić to i owo
    > w rejestrze Win! Takie modyfikacje rejestru Win nie są karkołomne?

    Ja trochę żałuje że po zakupie telefonu pierwszym krokiem który zrobiłem
    była aktualizacja Androida z 6ki do 7ki, tak że nie miałem okazji
    przyjrzeć się temu co oferowała 6ka. Ale w sumie tylko trochę, bo akurat
    ten telefon ma tyle pamięci że zupełnie mnie nie interesuje jej
    zwiększanie za pomocą zewnętrznych SD.

    SSD mam w laptopie. Co niby mam poprawiać? W ogóle rejestr Windowsa
    zainstalowanego na SSD różni się od tego instalowanego na HDD? A sama
    modyfikacja rejestru Win to nic karkołomnego. Zupełnie inna sprawa niż
    próba rozszerzania pamięci wewnętrznej w telefonie.

  • 37. Data: 2018-11-29 10:39:35
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    > "Trybun" 5bfd0319$0$500$6...@n...neostrada.pl

    > Choć nie krytykowałem ustroju politycznego,
    > moje komentarze nie pojawiały się.

    Dopatrzyli się pewnie jakichś aluzji..

    > Za sprawą chińskiego Galileo i Glonass?
    > Raczej ;) nie za tą sprawą.

    Każdy z moich telefonów, a także stacjonarna nawigacja łapią FIXa w
    bardzo podobnym przedziale czasowym. Wyjątkiem jest ten ostatni, czyli
    ten obsługujący nie tylko GPS, wnioski sam wyciągnij.

    > Ponoć tak jest. Ale są mocniejsze i słabsze.
    > Na miękką pościel możesz rzucać bez końca. ;)
    > Póki nie trafisz -- jak kiedyś nie trafiłem,
    > wyskoczyła jedna SIMka...

    No i pytanie - "po co płaciłem za tą rzekomą wstrząsoodporność?"..

    > Miałem tylko kilka telefonów -- trzeba zapytać innych ludzi.

    > Szukałem z pojemną.

    Ale trafiłeś na taką, lekko powiedziane - niezbyt wydajną?;-)

    > Nie tylko rozładowują, ale także trwale tracą pojemność.

    Pewnie do sprawdzenia tylko w warunkach laboratoryjnych.  Acer ma już
    prawie 7 lat a bateria o wiele sprawniejsza niż w nowym telefonie.
    Tablet ma już ponad 10 lat a spadek wydajności nadal niezauważalny,
    ogólnie kiepski, ale spadku wydajności nie widać.

    > JEDYNA!!!!!
    > Zapewne można było nabyć zapgrejdowany -- używany
    > lub nowy, ale znacznie póniej.

    Aż się wierzyć nie chce że aktualizacja systemu może aż tak wpływać na
    sprzęt. Ile to już razy aktualizowałem telefony, telewizory, tunery tv
    sat itd. a generalnie to zawsze przynosiło to tylko co najwyżej drobne
    zmiany, raz na plus raz na minus, a oczywiście najczęściej żadne zmiany
    nie były widoczne.

> [...]
    >
    > Wszystkie aktualizacje zajmowały razem kilka GB -- dlatego
    > je wywaliłem. Ale gdyby gdzieś ukryła się jakaś kopia,

    Mogę zapytać tylko Ciebie. Mógłbyś w skrócie opisać na czym polegały te
    problemy w aktualizacji Bestii?

  • 38. Data: 2018-11-29 11:04:43
    Od: Trybun <c...@j...ru>

  • 39. Data: 2018-11-29 11:05:26
    Od: Trybun <c...@j...ru>

  • 40. Data: 2018-12-04 14:04:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" psq88r$u59$...@n...news.atman.pl

    > Aby było jasne -- kupiłem Toshibę mikroSDXC C10 U1 za 29,99 pln.

    + Aby było jasne -- kupiłem Toshibę mikroSDHC C10 U1 za 29,99 pln.

    Teraz jest już tańsza.

    https://www.ceneo.pl/59990830
    TOSHIBA MICROSDXC M203/EA 32GB (THNM203K0320EA)

    Gdybym teraz miał wybierać, wybrałbym szybszą, bo niektóre aplikacje
    źle współpracują z tą szybkością, ale też 32 GB, bo nie każda aplikacja
    może trafić na SD. A1 U3 V30 jest mile widziana.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'