  • Data: 2018-07-07 13:35:20
    Temat: Przedużacz USB aktywny, ale z przetwornicą
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć.

    Musze podpiąc pewne urządzenie w odleglości około 3-5m od komputera
    stacjonarnego. Urządzenie jest na USB2.0.

    Rozgladam się po przeduzaczach USB2.0 aktywnych i o ile mają w srodku
    elektronikę do regeneracji sygnału (taki jednoportowy hub) to nie mają
    przetwornicy. Powoduje to że na wejściu jest 5.25V a na wyjściu czesto
    poniżej 4.5V.

    Pobór pradu nie jest jakiś super ogromny, ale znaczy. Musze napięcie
    "podbić". Wiem że są przedużacza USB z przetwornicą podwyzszającą do
    5.25. Nie potrafie jednak takiego namierzyć. Co pytam sprzedwace czy ma
    przetwornice to dowiaduje się że ma, po otwarciu okazuje się ze nie.

    Pytanie więc od grupy: czy ktoś widział taki przedużacz który ma w
    środku przetowrnicę? Nie musi byc super tani, choć przyznaje że wolałbym
    tanszy niż droższy ;)

    Wiem że takie są bo jeden z rozebranych przez mnie miał w środku miejsce
    na cewkę, więc ewidentnie ktoś o tym pomyslał. Ale był noname i tyle z
    szukania wersji działającej.