  • 11. Data: 2019-01-15 21:59:53
    Temat: Re: Przegląd przed terminem bez utraty dni - czy coś się zmieniło?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Axel n...@s...mu ...

    > Naprawdę czytanie ze zrozumieniem niknie w narodzie. Dla ułatwienia
    > zostawiłem z oryginalnego postu najważniejsze i jeszcze Ci
    > podkreśliłem ;-P

    No dobra, nie doczytałem! ;-P Siemusiszczepiac :)))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze

  • 12. Data: 2019-01-16 08:21:18
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_@_here_go2.pl>

    W dniu 2019-01-15 o 20:46, (Tom N) pisze:
    > Sebastian Biały w

    > Internety kłamią :)
    >
    > http://www.sejm.gov.pl/sejm8.nsf/druk.xsp?nr=2985

    tl;dr ;-)

    Art. 85 ust. 8 i 9

    Ale to dopiero projekt...

  • 13. Data: 2019-01-16 08:25:50
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 15 stycznia 2019 18:11:31 UTC+1 użytkownik Sebastian
    > W przypływie desperacji postanowiłem poszukać odpowiedzi na tej
    > zapomnianej przez ludzkość wyroczni. Można czy nie można? A jak można to
    > jest jakaś podstwa prawna?

    Racje ma Zenek diagnosta bo ma pieczątkę z data w łapie
    A skoro wbija pieczęć z data bieżąca i w systemach zaznacza tą datę to pewnie tak
    jest.

  • 14. Data: 2019-01-16 10:22:50
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Kris pisze:
> [...]
    >
    > Racje ma Zenek diagnosta bo ma pieczątkę z data w łapie
    > A skoro wbija pieczęć z data bieżąca i w systemach zaznacza tą datę to pewnie tak

    Z praktyki badanie wykonane 10 i do 10 następnego roku ważne (a
    poprzedni termin był na 11 więc ani dnia nie wbił od przodu)

  • 15. Data: 2019-01-19 21:30:30
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 15/01/2019 21:58, kk wrote:
    > Stąd, że innych kierujesz do przeprowadzania badań naukowych a sam nie
    > umiesz korzystać ze źródła prawa :-)

    Jak rozumiem uśmieszki ale czy możesz wyjaśnić na podstawie czego
    wyciągasz wniosek że nie potrafie (zamiast poprawnego wniosku że jestem
    leniem i chronie mózg)?

    > Trzeba być konsekwentnym :-)

    Nie, uśmieszki dalej nie pomagają.

  • 16. Data: 2019-01-22 23:55:01
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2019-01-19 21:30, Sebastian Biały wrote:

    > Jak rozumiem uśmieszki ale czy możesz wyjaśnić na podstawie czego
    > wyciągasz wniosek że nie potrafie (zamiast poprawnego wniosku że jestem
    > leniem i chronie mózg)?

    No to tak jak z badaniami, można słuchać śwagra. :-)

    > Nie, uśmieszki dalej nie pomagają.

    Mnie pomagają :-)