  • 11. Data: 2018-06-22 02:38:02
    Temat: Re: Przegrzewający się SSD
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-06-21, Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> wrote:

    > Być może to pęknięta kluka, jak znajdę chwilę to spróbuje zrobić reflow.

    > Pomeczę to naprężeniami, zobaczymy.

    Własnie mam w tej chwili problem z dużą matrycą gdzie jeden z 4ch dysków
    "sam z siebie" mi się wyczepia po paru godzinach pracy. Jak to wszystko
    zatrzymam i poruszam kablami to wraca do normy, przy czym tez wszystko
    czyste.

    Jedyne co mi przychodzi do głowy, to, że po tych 2-3 latach pracy
    nastąpiły jakieś minimalne odkształcenia na wtyczkach kabli SATA i coś
    ledwie kontaktuje. Trzeba będzie to powymieniać.

    --
    Marcin