  • 11. Data: 2009-05-13 15:07:08
    Temat: Re: Przejście do Play Fresh
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Jingiel" napisał:

    > na stronie playa pisze tak
    > [...] Koszt startera to 30 zł.

    Nie wiem, kto i czym pisze na "stronie playa", ale w zamieszczonym tam
    regulaminie napisane jest tak:
    "1. Oferta Promocyjna "Przejdź do Play Fresh" skierowana jest do osob,
    ktore w okresie obowiązywania niniejszej Oferty Promocyjnej złożą wniosek
    o przeniesienie numer telefonu od swojego dotychczasowego operatora
    do Sieci Telekomunikacyjnej P4, zakupią Zestaw Startowy w cenie 9 zł brutto
    lub Zestaw Startowy w cenie 30 zł brutto i dokonają aktywacji w Ofercie Play
    Fresh.
    2. Oferta Promocyjna "Przejdź do Play Fresh" obowiąuje w okresie
    od 7 kwietnia 2009 r. do odwołnia."

    > Więc kto ma rację

    Praktyka. Pisałem tu już kilka dni temu - wystarczył starter za 9 PLN.
    Nieprzypadkowo został użyty czas przeszły dokonany ;-)

    JoteR

  • 12. Data: 2009-05-13 15:08:36
    Od: Danny <d...@g...com>

    Dnia Wed, 13 May 2009 16:01:17 +0200, Jingiel napisał(a):

    > Na stronie playa wyraznie pisze, ze z tt i heyah jest 36,60 zl.

    z TT na pewno jest 50

    Daniel
    http://pl.openoffice.org/ - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
    http://www.mozillapl.org - narzędzia internetowe "nie tylko dla orłów"

  • 13. Data: 2009-05-13 15:09:35
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jingiel" <X...@X...XX> napisał w wiadomości

    > Na stronie playa wyraznie pisze, ze z tt i heyah jest 36,60 zl. 50 jest z
    > simplusa, a 61 zl z Orange. Na tym oparlem to stwierdzenie.

    Kiedy ostatnio byles u okulisty?
    50 zł - Simplus, 36,6, Heyah, TakTak
    36,6 to taka siec (alter ego simplusa) a nie cena
    przeniesienia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!

    Pozdrawiam
    SDD

  • 14. Data: 2009-05-13 15:17:24
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    > Kiedy ostatnio byles u okulisty?
    > 50 zł - Simplus, 36,6, Heyah, TakTak
    > 36,6 to taka siec (alter ego simplusa) a nie cena
    > przeniesienia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!

    hahaahha, sorry nie wiedzialem, ze istnieje siec 36,6 :)))

    Jingiel

  • 15. Data: 2009-05-13 16:09:36
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Jingiel" news:gueen4$ah6$1@node1.news.atman.pl

    > A ja nie mogę sie dodzwonic do salonu.

    Ehh jak miło mieć świadomość, że przez te kilka chwil byłem dzieckiem
    lepszego boga i udało mi się dodzwonić do salonu :)

  • 16. Data: 2009-05-13 16:10:21
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Jingiel" news:guefd8$ah6$2@node1.news.atman.pl

    > hahaahha, sorry nie wiedzialem, ze istnieje siec 36,6 :)))

    Poważnie? :)

  • 17. Data: 2009-05-13 16:10:49
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "SDD" news:guenjr$ghi$1@news.onet.pl

    > A regulamin czytales?
    > Jak wol stoi tam opcja startera za 9 zl.

    I to jest piękne :)

  • 18. Data: 2009-05-13 19:55:00
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 13 May 2009 17:05:30 +0200, SDD napisał(a):

    > A regulamin czytales?
    > Jak wol stoi tam opcja startera za 9 zl.

    Opcja ze starterem za 9 zł musiała się pojawić dopiero co, bo jeszcze
    kilka dni temu szukałem tej opcji w regulaminie i jej wówczas nie było.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 19. Data: 2009-05-13 19:58:56
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 13 May 2009 17:07:08 +0200, JoteR napisał(a):

> [...]
    > Fresh.
    > 2. Oferta Promocyjna "Przejdź do Play Fresh" obowiąuje w okresie

    Jak widać, regulamin tej promocji zmienia się niczym w kalejdoskopie, bo
    w chwili obecnej jest:

    "2. Oferta Promocyjna ,,Przejdź do Play Fresh" obowiązuje w okresie od 29
    kwietnia 2009 r. do odwołania".

    Ale akurat takie zmiany wcale mi nie przeszkadzają ;)

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 20. Data: 2009-05-13 20:50:30
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Chris" napisał:

    > Jak widaĺ, regulamin tej promocji zmienia siý niczym w kalejdoskopie, bo
    > w chwili obecnej jest:
    >
    > "2. Oferta Promocyjna ĽPrzejdŽ do Play Freshľ obowi˘zuje w okresie od 29
    > kwietnia 2009 r. do odwołania".

    Zależy skąd się zacznie klikać - raz odnośnik wskazuje na:
    Regulamin_Oferty_Promocyjnej_Przejdz_do_Play_Fresh_o
    ld.pdf
    a innym razem na:
    Regulamin_Oferty_Promocyjnej_Przejdz_do_Play_Fresh.p
    df
    ale w obu punkt 1 ma to samo brzmienie - starter za 9 lub 30 zł. brutto.
    Chyba, że jest już dokument o nazwie:
    Regulamin_Oferty_Promocyjnej_Przejdz_do_Play_Fresh_n
    ew.pdf
    Przy tym stachanowskim tempie to całkiem możliwe ;-)

    JoteR