  • 11. Data: 2005-04-08 18:51:32
    Temat: Re: Przeklamania danych na laczach miedzynarodowych TPSA?
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    On Fri, 8 Apr 2005 16:41:03 +0200, latet wrote:

    > Np. ktoś mi wrzuca plik na FTP (na serwer w Niemczech).
    > Ja go pobieram w pracy (łacze DSL) i plik jest uszkodzony.
    > A potem pobieram go w domu (łacze Netii) i plik jest OK.

    A klienta FTP w obu miejscach masz takiego samego?

    --
    Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager B
    Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland O

  • 12. Data: 2005-04-08 19:00:09
    Od: Bronek Kozicki <b...@r...pl>

    latet wrote:
    > Wrzucilem tam 17MB plik ZIP oraz jego plik .md5.

    90.3 seconds (195116 bytes/s). Mam ADSL 2Mbps (czyli pełne wysycenie
    łącza), Easynet UK, IP widać w nagłówku posta

    B.

  • 13. Data: 2005-04-08 19:19:08
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Szymon Sokół napisał(a):

    > A klienta FTP w obu miejscach masz takiego samego?

    Sądząc ze składni, jaką podał, klient ftp nie jest klientem ftp :-P

    M.

  • 14. Data: 2005-04-08 19:23:15
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    On Fri, 08 Apr 2005 20:22:43 +0200, Maciej Bebenek wrote:

    > Dwie próby z DSL1, MD5 OK, transfer 125-128 KB/s

    Przez POL34:
    21:18:32 (550.89 KB/s) - `Testowe_Archiwum_17_MB.zip' saved [17610226]
    Przez TPSA (DSL 2Mbps):
    21:20:43 (240.66 KB/s) - `Testowe_Archiwum_17_MB.zip' saved [17610226]

    I tu, i tu MD5 się zgadza. Jestem dość mocno przekonany, że przyczyną
    problemów nie jest TPSA.

  • 15. Data: 2005-04-08 19:25:56
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    On Fri, 08 Apr 2005 21:19:08 +0200, Maciej Bebenek wrote:

    > Sądząc ze składni, jaką podał, klient ftp nie jest klientem ftp :-P

    Coś, co pobiera pliki przez FTP, jest (być może "między innymi") klientem
    FTP. Anyway, kolega demonstrował mi, jak ściąga za pomocą IE pliki .ISO z
    ftp.icm.edu.pl i są uszkodzone. Ściągnięte Operą okazały się OK...

  • 16. Data: 2005-04-08 19:45:56
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl>

    Osoba podpisana jako Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl> w
    artykule <news:1nnpb50g15esv$.dlg@falcon.sloth.hell.pl> pisze:

    > A klienta FTP w obu miejscach masz takiego samego?

    Nawet jak ma takiego samego, to może mieć inaczej skonfigurowanego.
    Przekłamania są typowe dla ściągania segmentowego (jeden plik w kilku
    kawałkach naraz).

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień z<->h w adresie)

  • 17. Data: 2005-04-08 20:01:24
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@p...rybnik.pl>

    > Coś, co pobiera pliki przez FTP, jest (być może "między innymi") klientem
    > FTP. Anyway, kolega demonstrował mi, jak ściąga za pomocą IE pliki .ISO z
    > ftp.icm.edu.pl i są uszkodzone. Ściągnięte Operą okazały się OK...

    to by miało sens, to znaczy sens miało by uznanie winnym klienta ftp.

    Przecież ftp leci po tcp, a każdy pakiet ma sume kontrolną. Nie bardzo wiem
    jak bardzo pechowe musiało by być uszkodzenie które nie wskazało by błędu w
    sumie kontrolnej.

    A skoro sumy są najwyraźniej ok, to któraś z wyższych warstw się sypie.
    A może walnięta pamięć w komputerze ?

    Marcin

  • 18. Data: 2005-04-08 20:04:21
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    latet <l...@n...pl> wrote:
    > Przy okazji - byłbym wdzięczny za info o prędkosciach
    > z jakimi dane sciagają sie z tego serwerka (na moim
    > DSL-u często z maksymalną 1 Mb, ale to było w okresie
    > przed problemami, pozniej juz czesto b. powolnie).

    z data center gts, lacze 1 Mbps, mogloby byc lepiej, ale to chyba u mnie
    kwestia:
    21:46:39 (95.38 KB/s) - `Testowe_Archiwum_17_MB.zip' saved [17610226]
    premax@cienki:~$ md5sum -c Testowe_Archiwum_17_MB.md5
    Testowe_Archiwum_17_MB.zip: OK

    Z innego lacza GTS 1 Mbps:
    21:55:29 (133.33 KB/s) - `Testowe_Archiwum_17_MB.zip' saved [17610226]
    premax@grzyb:~$ md5sum -c Testowe_Archiwum_17_MB.md5
    Testowe_Archiwum_17_MB.zip: OK

    --
    ./ premax
    ./ premax@hot,pl
    ./ koniec i bomba, a kto czytal ten traba. w.g.

  • 19. Data: 2005-04-08 20:05:49
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    Marcin Kuczera <m...@p...rybnik.pl> wrote:
> [...]
    >
    > A skoro sumy są najwyraźniej ok, to któraś z wyższych warstw się
    > sypie. A może walnięta pamięć w komputerze ?

    A wlaczyl mu ten IE tryb ascii i tyle...

  • 20. Data: 2005-04-08 21:16:20
    Od: Admin TVK Tel-Ka <a...@t...wroc.pl.invalid>

    W artykule <d36fie$et9$1@host102-ursus.spray.net.pl> latet napisał(a):

    > Proszę:
    >
    > ftp://web132f4:t...@g...pl
    >
    > Wrzucilem tam 17MB plik ZIP oraz jego plik .md5.
    > Wrzucalem łaczem Netii.
    [..]

    Łącze TKTelkom 8 MBit

    Testowe_Archiwum_17_MB.md5: 62,00 B 125,36 kB/s
    Testowe_Archiwum_17_MB.zip: 16,79 MB 711,21 kB/s

    $ md5sum Testowe_Archiwum_17_MB.md5
    61f0556c51cf16172be4d376aacc23c4 Testowe_Archiwum_17_MB.md5

    $ cat Testowe_Archiwum_17_MB.md5
    782EA184A178FC1A8551FE160A18C2C8 Testowe_Archiwum_17_MB.zip

    Cosik nie gra :/