  • 31. Data: 2018-04-26 16:22:07
    Temat: Re: Przełącznik odwracający polaryzację
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Adam <a...@p...onet.pl> wrote:

    > Trochę dziwne. Ze schematu można wnosić, iż jest sterowanie tylko i
    > wyłącznie klawiszami.

    Automatyka jest tylko do okna kierowcy (jego nie ma na tym schemacie, jest
    na poprzedniej stronie), i okno kierowcy jest już zasilane przekaźnikami.

    http://www.chmurka.net/r/usenet/powerwindow2.png

    Jest tu też krańcówka, ale u mnie nie ma krańcówki (ani sterownik jej nie
    oczekuje, ani moduł z silnikiem nie ma). Pinout też się różni. Chyba mam
    po prostu schemat do innego rocznika.

    > W niektórych autach spotykałem rozwiązanie, że otwieranie lub zamykanie
    > do końca jest po naciśnięciu przycisku przez określony czas, nieco
    > dłużej niż chwilowe "pstryk" - tak ok. sekundę. Jeśli naciśnięcie jest
    > krócej lub dłużej, to przesuw następuje tylko przez czas naciskania.

    Tu przycisk w dół ma dwie pozycje (pierwsza otwiera chwilowo, a jak się go
    mocniej wciśnie, to otwiera do końca). W górę ma jedną pozycję (zamykanie
    chwilowe).

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]