  • 1. Data: 2009-05-08 05:34:59
    Temat: Przeniesiony numer a bramka SMS
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    Czy bezplatne bramki SMSowe
    sprawdzaja czy dany numer jest
    w danej sieci czy po prostu
    sprawdzaja pierwsze 3 cyfry numeru?

    Pytam, bo zdziwilem sie ostatnio jak SMSy
    wyslane z bezplatnej bramki Orange doszly
    na numer przeniesiony z Orange do Play.

  • 2. Data: 2009-05-08 06:04:48
    Temat: Re: Przeniesiony numer a bramka SMS
    Od: "Latet" <l...@m...pl>

> [...]
    > sprawdzaja pierwsze 3 cyfry numeru?
    > Pytam, bo zdziwilem sie ostatnio jak SMSy
    > wyslane z bezplatnej bramki Orange doszly

    Napiszę coś troszkę obok tematu:

    Popularnym narzędziem do wysyłania SMS-ów jest Gadu-Gadu i ono niestety "daje
    ciała" - uznając numery +48 724 xxx xxx za "tej sieci nie obsługujemy" - a
    przecież to jest Plus. Mam na mysli klasyczne GG, a nie "Nowe GG", którego nie
    jestem w stanie używac, takie jest "fajne" i "wygodne". Być moze nowe sobie z
    tym radzi lepiej.

    latet

  • 3. Data: 2009-05-08 16:40:05
    Od: "Q" <n...@s...pl>

> [...]
    > "Nowe GG", którego nie jestem w stanie używac, takie jest "fajne" i
    > "wygodne". Być moze nowe sobie z tym radzi lepiej.

    a wiesz moze skad z sieci moge wyslac sms do samoswoi? :)

    plus.gsm zmodernizowal strone "miasta minusa"
    i juz nie mozna wysylac smsow do ss :(

    ich nowa bramka sms jest kolejnym dowodem na to,
    ze wszystko mozna spierdolic :)

  • 4. Data: 2009-05-08 20:41:30
    Od: "Synek" <t...@a...pl>

    Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sprawdzaja pierwsze 3 cyfry numeru?
    >
    > Pytam, bo zdziwilem sie ostatnio jak SMSy
    > wyslane z bezplatnej bramki Orange doszly

    Qrcze to teraz orange zablokuje ta mozliwosc ;-/
    Mam playa zmigrowanego z popa i tez s. z bramki hulaja i po cichu liczylem
    ze orange po prostu o tym nie wie ;-D ale teraz pewnie sie urwie ;-( ... a
    moze nie bo przecia musieli by stworzyc system ktory by na biezaco sprawdzal
    co jest ich a co nie, albo zatrudnic iles tam osob coby wbijaly do kompa nr
    na czarna liste ;-)

    Synek

  • 5. Data: 2009-05-08 21:20:05
    Od: ">>Galeon<<" <b...@p...pl>

    Q pisze:

    > Pytam, bo zdziwilem sie ostatnio jak SMSy
    > wyslane z bezplatnej bramki Orange doszly
    > na numer przeniesiony z Orange do Play.

    O takich fajnych rzeczach sie glosno nie mowi. Jutro francuzi zablokuja.
    Mi to od 1,5 roku dziala