  • 1. Data: 2009-05-08 05:54:50
    Temat: co się dzieje z kartą sim oraz simlockiem przy przechodzeniu do innego operatora?
    Od: k...@o...pl

    Mam telefon z simlockiem Ery GSM oraz nr taktaka 604 xxx xxxx
    gdy przechodziłem z abo-era do taktak-era, to nie dostałem
    zadnej nowej karty SIM ale karta i tak „wie” że jest taktakiem
    Obecnie chcę zmienić operatora (także prepaid).

    Czy dostanę od nowego operatora nową kartę sim, z nowymi
    NIP oraz PUK czy też stara karta „zrozumie” że służy innemu
    Operatorowi?

    Skąd telefon z simlockiem „wie” kiedy się uruchomić bez
    Problemu, a kiedy stroić fochy, że karta sim „nieważna” itp.?

    To zależy od jakiejś informacji zapisanej na karcie?
    I nowy operator coś nowego zapisze na tej starej karcie?

    Czy zmiana operatora jest sposobem aby używać dotychczasowego
    Nr telefonu bez zdejmowania simlocka z dotychczasowej komórki?

  • 2. Data: 2009-05-08 06:13:00
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    k...@o...pl napisał(a):

    > Czy dostanę od nowego operatora nową kartę sim, z nowymi
    > NIP oraz PUK czy też stara karta &#8222;zrozumie&#8221; że służy innemu
    > Operatorowi?

    Nową, nowego operatora.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Simlock

    > To zależy od jakiejś informacji zapisanej na karcie?
    > I nowy operator coś nowego zapisze na tej starej karcie?

    Nie, stara karta do śmieci.

    > Czy zmiana operatora jest sposobem aby używać dotychczasowego
    > Nr telefonu bez zdejmowania simlocka z dotychczasowej komórki?

    Nie.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 3. Data: 2009-05-08 07:45:25
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    AFAIK hEra zdejmie splocka po wygasnieciu cyrografu za darmo.

    --
    pozdr