  • 1. Data: 2009-05-08 01:31:29
    Temat: soft do nokii (np. E50)
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    poniewaz za chwile bede mial od kogos e50, wiec zapytam.
    W jednym z watkow pisza o standardowym sofcie dla nokii (jak rozumiem - dla
    _wszystkich_ modeli) - zapewne chodzi o suite "cos tam cos tam". I podane sa
    alternatywne,lzejsze: Gammu, Mobile master, gnokii. OK. przyjmuje do
    wiadomosci ( btw: ktory z nich ma najlepsza opinie?)

    PROBLEM: juz wiem, ze potrzebny mi bedzie soft, ktory pozwoli:

    1.
    edytowac ksiazke telef. adresowa i przenosic ja z nokii do nokii drugiej

    2.
    edytowac, wysylac,przenosic z nokii do nokii SMS-y

    3.
    WAZNE: fotki wykonane w jednej nokii przenosic do drugiej

    Czy ktores z w/w oprogramowan jest w stanie wykonywac te zadania?
    (czy m.in. po kabelku usb to sie odbywa?)

  • 2. Data: 2009-05-08 07:56:03
    Temat: Re: soft do nokii (np. E50)
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "1634Racine" <> napisał w wiadomości news:.pl...

> [...]
    >
    > Czy ktores z w/w oprogramowan jest w stanie wykonywac te zadania?
    > (czy m.in. po kabelku usb to sie odbywa?)

    np. Nokia PC Suite - zrobisz wszystko z powyższych zadań :)

    --
    pozdrawiam
    Tadeusz

  • 3. Data: 2009-05-08 10:35:27
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Tadeusz in news:gu0ojd$m8u$1@pippin.nask.net.pl
    > np. Nokia PC Suite - zrobisz wszystko z powyższych zadań :)

    rozumiem, ze:
    - zainstal. w pc program suite,
    - podpiac kablem usb nokie do pc
    - i to wszystko?

  • 4. Data: 2009-05-08 11:33:20
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > rozumiem, ze:
    > - zainstal. w pc program suite,
    > - podpiac kablem usb nokie do pc
    > - i to wszystko?

    na twoim miejscu po prostu bym zainstalowal i zobaczyl jak to dziala.
    Zajmie to kilka minut a pisanie na grupie i czekanie na odpowiedzi -
    zajmuje conajmniej kilka godzin :)

  • 5. Data: 2009-05-11 17:34:35
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    BearBag in
    p.googlegroups.com
    > na twoim miejscu po prostu bym zainstalowal i zobaczyl jak to dziala.
    > Zajmie to kilka minut a pisanie na grupie i czekanie na odpowiedzi -
    > zajmuje conajmniej kilka godzin :)

    dosyc logiczne; ale te nokie bede mial za pare dni i to wowczas gdy bede bez
    dostepu do sieci. Czy comprende? :)