  • 11. Data: 2009-04-16 05:48:41
    Temat: Re: Przenoszenie numeru Mova=>Play Fresh
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    r...@g...com napisał(a):

    > No i udało się przenieść. W zasadzie już miałem sobie odpuszczać,
    > ale ...

    Super, dzięki za info. Wybiorę się dziś do Germanosa. Mają już stosowną opcję
    w swoim tajemniczym "systemie"?

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 12. Data: 2009-04-16 13:34:58
    Od: r...@g...com

    On 16 Kwi, 07:48, Dominik & Co
    <D...@i...com> wrote:

    > Super, dzięki za info. Wybiorę się dziś do Germanosa. Mają już stosowną opcję
    > w swoim tajemniczym "systemie"?
    >
    > --
    > Dominik (& kąpany)
    > "Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (Stanisław Jerzy Lec)
    > Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy, do czego mam prawo zgodnie z Art. 54
    Konstytucji RP

    Tylko w Play Zone była opcja wyboru operatora CP Telecom czyli
    Carrefour Mova, pozostałe Germanosy nie widziały tego, dziwna sytuacja.